Majitel MG F v Jiznich Cechach nebo Vysocine?

Greywolf
Příspěvky: 118
Registrován: sob črc 28, 2012 7:29
Bydliště: Náchod

Re: Majitel MG F v Jiznich Cechach nebo Vysocine?

Příspěvek od Greywolf » úte lis 13, 2012 21:23

Tak jak čtu tak už jsi taky hezky MG pacoš :D já tu klíčenku vybírám stejně a nejvíc se mi líbí ta celokovová. Jo a mmj. na autě od Dietra tragédii fakt čekat nemusíš, co se týká řezení tak mi šlo kurevsky ztuha, ale prostříknul jsem kulisu pod řadičkou a trochu začal jezdit a najednou to šlo, ale je to furt tužší proti Mondeu, ale to je zase gauč na kolech a ne sporťák. Wind deflector je super, ale tak do 140km/h potom stejně fouká, ale my starší pánové co nezávodíme s tím nemáme problém, :D holka má dlouhý až skoro po zadek ( MYSLÍM DCERU ) :-D a vždycky se jí zamotaj, od toho nosí dámy šátek :D
Hydragaz pumpa,, no nevím jestli to je dobrá ivestice pokud je jen na dofouknutí, raději to nechám každý dva roky vyměnit, nevím co je to "pár liber " ale rozhodně je tady kam zajet.
Jo a rádio souhlas, mmj. já tam repráky za hlavou mám origo od výrobce, ale to má asi každý Fko,,

Jéžíška mám zmáknutýho,, dobře se známe, každý ráno se na toho fousatýho šedivýho dědka koukám v zrcadle když si čistím zuby,, :-D :-D :-D

cembry
Příspěvky: 353
Registrován: ned říj 14, 2012 21:20
Bydliště: Jindrichuv Hradec

Re: Majitel MG F v Jiznich Cechach nebo Vysocine?

Příspěvek od cembry » úte lis 13, 2012 22:21

No myslel jsem nejakou takovouhle pumpicku:

http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-Hydragas- ... 27cc791ff4

... a asi koukame po podobnym privesku, protoze ten kovovej kulatej je moc peknej.

http://www.ebay.co.uk/itm/Car-KeyRing-M ... 2ebc0e0c63
MGF 1.8 (na léto)Obrázek
Honda Civic VIII 4D 1.8 I-VTEC (když se nedá jet bez střechy)Obrázek

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Majitel MG F v Jiznich Cechach nebo Vysocine?

Příspěvek od roman_mg » stř lis 14, 2012 0:31

Ahoj kluci:)
Jestli můžu, tak já jsem šel do tohoto :
http://www.mikesatur.com/acatalog/Onlin ... ng_26.html
První položka, dají se štelovat odklony vzadu.
Potom do tohoto :
http://www.mikesatur.com/acatalog/Onlin ... ng_15.html
Jmenuje se to "Slick Shift Kit IV MGF & MGTF" a řazení je někde úpně jinde. Přesné a krátké.
Spax tlumiče. V podstatě první udělat spodek, to co je nahoře je až na druhém místě :-D
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

swizz
Příspěvky: 100
Registrován: úte lis 22, 2011 22:09

Re: Majitel MG F v Jiznich Cechach nebo Vysocine?

Příspěvek od swizz » stř lis 14, 2012 2:42

cembry píše:No myslel jsem nejakou takovouhle pumpicku:

http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-Hydragas- ... 27cc791ff4
na doplneni to staci, ale stejne bych do te dekalamitky nesel, jde to stim dlouho a je to docela predrazeny... proc si nepostavit vlastni pumpu?
za stejnou cenu jsem si poridil instalaterskou zkusebni tlakovou pumpu, kulovy kohoutek s vypoustecim ventilkem na odvzdusneni resp. zapojeni vakuuove pumpy, a rucni vakuovku samotnou.

Stimto naplnim prazdny system bez vzduchu za par sekund, i s original "Churchill" pumpou to trva o hodne dele ;-)
MGF MKI prestavba na TF - prodano
MG ZT-T 190 MKI - zniceno
a kdyz poradne svezeni, tak MK Indy 520kg 140ps :twisted:

Greywolf
Příspěvky: 118
Registrován: sob črc 28, 2012 7:29
Bydliště: Náchod

Re: Majitel MG F v Jiznich Cechach nebo Vysocine?

Příspěvek od Greywolf » stř lis 14, 2012 6:47

cembry píše:No myslel jsem nejakou takovouhle pumpicku:

http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-Hydragas- ... 27cc791ff4

... a asi koukame po podobnym privesku, protoze ten kovovej kulatej je moc peknej.

http://www.ebay.co.uk/itm/Car-KeyRing-M ... 2ebc0e0c63

Koukáme na ten samej :-D

ta pumpička vypadá dobře a není to darda,, jo a v souvislosti s tím plněním hydragazu - přečetl jsem tady toho na foru spoustu, plní to spousta lidí, ale je docela obtížné se dostat na info kdo a kde podle lokality. Myslím, že ten kdo do toho investoval kačky by rád dostal nějakou korunu zpět a poskytnul tuto službu za rozumný peníz a ne tisícové dardy jak ve značkových servisech. Tedy směřuji k tomu, že by nebylo od věci mít tu na foru seznam lidí, kteří poskytují tuto službu s kontakty a lokalitou případně cenou.. co vy na to ?? a pokud to tu je, budu rád za info kde to najdu..

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Majitel MG F v Jiznich Cechach nebo Vysocine?

Příspěvek od Trunda » stř lis 14, 2012 7:35

... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Greywolf
Příspěvky: 118
Registrován: sob črc 28, 2012 7:29
Bydliště: Náchod

Re: Majitel MG F v Jiznich Cechach nebo Vysocine?

Příspěvek od Greywolf » stř lis 14, 2012 9:04

Super trundo díky mir: met:

cembry
Příspěvky: 353
Registrován: ned říj 14, 2012 21:20
Bydliště: Jindrichuv Hradec

Re: Majitel MG F v Jiznich Cechach nebo Vysocine?

Příspěvek od cembry » stř lis 14, 2012 9:17

swizz píše:
na doplneni to staci, ale stejne bych do te dekalamitky nesel, jde to stim dlouho a je to docela predrazeny... proc si nepostavit vlastni pumpu?
za stejnou cenu jsem si poridil instalaterskou zkusebni tlakovou pumpu, kulovy kohoutek s vypoustecim ventilkem na odvzdusneni resp. zapojeni vakuuove pumpy, a rucni vakuovku samotnou.

Stimto naplnim prazdny system bez vzduchu za par sekund, i s original "Churchill" pumpou to trva o hodne dele ;-)
Díky za tip. Neměl bys prosím po ruce třeba link na návod? (jestli se tu někde válí a já jsem jen slepej, tak se omlouvám)
MGF 1.8 (na léto)Obrázek
Honda Civic VIII 4D 1.8 I-VTEC (když se nedá jet bez střechy)Obrázek

cembry
Příspěvky: 353
Registrován: ned říj 14, 2012 21:20
Bydliště: Jindrichuv Hradec

Re: Majitel MG F v Jiznich Cechach nebo Vysocine?

Příspěvek od cembry » stř lis 14, 2012 9:36

roman_mg píše:Ahoj kluci:)
Jestli můžu, tak já jsem šel do tohoto :
http://www.mikesatur.com/acatalog/Onlin ... ng_26.html
První položka, dají se štelovat odklony vzadu.
Potom do tohoto :
http://www.mikesatur.com/acatalog/Onlin ... ng_15.html
Jmenuje se to "Slick Shift Kit IV MGF & MGTF" a řazení je někde úpně jinde. Přesné a krátké.
Spax tlumiče. V podstatě první udělat spodek, to co je nahoře je až na druhém místě :-D
Nechci s tím nijak závodit, jen se tak pro radost projíždět ;)
Přemýšlel jsem jen o výměně GEAR CABLES, je třeba jejich výměna pro tenhle Slick Shift Kit IV nebo můžou zůstat původní?
MGF 1.8 (na léto)Obrázek
Honda Civic VIII 4D 1.8 I-VTEC (když se nedá jet bez střechy)Obrázek

swizz
Příspěvky: 100
Registrován: úte lis 22, 2011 22:09

Re: Majitel MG F v Jiznich Cechach nebo Vysocine?

Příspěvek od swizz » stř lis 14, 2012 11:53

cembry píše:Díky za tip. Neměl bys prosím po ruce třeba link na návod? (jestli se tu někde válí a já jsem jen slepej, tak se omlouvám)
Navod primo ne, pac to neni vubec potreba :-) Ale jinak na angl. a nemeckych webech je toho dost, ale prave vetsinou na stavby pumpy z dekalamitek nebo autoheveru, meho nazoru vse moc zbytecne slozity...

Moje hydragas pumpa vypada takto a vysla se vsim vsudy na zhruba 75 euro.
Obrázek
Musim ale rict ze jsem vse kupoval nove z nemeckeho ebaye, a nechaval posilat k znamemu co mi to dovezl. Proto ty nizke ceny...

Co je potreba:
Zkusebni tlakova rucni pumpa, staci ta nejlevnejsi, ceny kolem 30-50 euro
Kulovy kohoutek na vodu nebo plyn (staci do 30ti baru) s vypustnym ventilkem, 8,- euro
Plnici hadicka SKS, pouziva se na plneni odpruzenych vydlic na kolech, 10,- euro
Vakuovou pumpu (ta ale neni nutne potreba, jen pokud chceme naplnit prazdny system) 18,- euro
... a samozrejme kapalinu. Tot vse :twisted:
MGF MKI prestavba na TF - prodano
MG ZT-T 190 MKI - zniceno
a kdyz poradne svezeni, tak MK Indy 520kg 140ps :twisted:

cembry
Příspěvky: 353
Registrován: ned říj 14, 2012 21:20
Bydliště: Jindrichuv Hradec

Re: Majitel MG F v Jiznich Cechach nebo Vysocine?

Příspěvek od cembry » stř lis 14, 2012 19:40

Díky za stručný návod. Přes zimu mám nad čím přemýšlet :)

Dneska jsme v dílně sundali moje běžné přibližovadlo (honda civic sedan 2006), u kterýho bylo třeba natřít podvozek proti korozi a protože jsem tam přijel v MGF a bylo chvilku volno, šel drobek na zvedák. Žádný zásadní rezavý problém jsme neviděli, jen přední nosníky a ramenice jsou napadený korozí. Přinejhorším to vypadá jako vyměnitelný části, takže z toho nemám špatný spaní. Spodní kabel od řadící páky je hodně zatuhlej, zkusili jsme to prostříknout a subjektivně se mi to zdá lepší. A taky bylo třeba poštelovat řemen, při startu to trošku pískalo.

Protože civic byl v dílně víc než týden a pokud jsem za tu dobu někam potřeboval jet a bylo hezky a sucho, jel jsem v efku a tak jsem si naprosto odvykl na jednoduché řazení, lehce jdoucí spojku a relativní ticho při průjezdu městem. Když jsem z MGF přesednul do civica, napadalo mě jen: proč sedím tak vysoko? nemá ta spojka nějakej problém? ta páka je snad urvaná, dyť se přehazuje skoro sama! když jsem se rozjel, tak jsem měl pocit, že se vůbec nic neděje a jízda je nudná :D
MGF 1.8 (na léto)Obrázek
Honda Civic VIII 4D 1.8 I-VTEC (když se nedá jet bez střechy)Obrázek

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Majitel MG F v Jiznich Cechach nebo Vysocine?

Příspěvek od roman_mg » čtv lis 15, 2012 1:04

Cembry to nen-i o závodění, je to o změně chování MG. Mě je 50 a závodník taky nejsem. drive:
ALE. Moje MG bylo nabořené (zjistil jsem až po roce), takže sice jezdilo i přes tu bídu o které jsem nevěděl.
Po výměně rámu, natažení předku cca o 2 cm, namontování štelovatelných spodních zadních ramen, výměně silentbloků za Powerflexy, nahrazení tlumičů Spaxy, nové čepy, nové HG, se rozjelo do zatáček tak, že je furt rychlejší než já :) Prostě se pocitově a bezpečnostně dostalo tak o třídu výš a o cca 10-15 km v zatáčkách je rychlejší při slušném subjektivním pocitu bezpečnosti.
Kábly k převodovce se měnit nemusí. Stačí jen vyměnit řazení.
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Greywolf
Příspěvky: 118
Registrován: sob črc 28, 2012 7:29
Bydliště: Náchod

Re: Majitel MG F v Jiznich Cechach nebo Vysocine?

Příspěvek od Greywolf » čtv lis 15, 2012 6:48

to Cembry,, :-D :-D sedím u kompu a musím se smát, já měl úplně stejný pocity, když jsem přivezl MG tak jsem z toho skoro nevylezl, furt jsem někam strašně moc "musel" jet. Když jsem přesednul do Mondea, pocitově: ,sakra co to je za dodávku, řazení se blimbá, houpe to ja kráva, motor neslyším atd.
Prostě MG je na jezdění pro radost a ostatní jsou jen pracovní stroje,, drive:

Odpovědět