Děkuju

všem. Pak z toho uděláme tabulku
Odpor je pro mě nezajímavý

Tedy i teplota je nezajímavá. Jinak máš Kapitáne pravdu, pracuje to přesně na tomto principu.
Je třeba :
- dát si k PZ kolu deku ve směru jízdy
- přichystat si měřák, dát ho na rozsah 20 V DC, dále papír a tužku (dle věku, viz níže)
- lehnout si na deku
- opatrně vytáhnout konektor G5::: (nějak se to blbě překonvertovalo z PDF do obrázku, jinak je to C1666)
- nastartovat mazla
- lehnout si na deku
- strčit měřící hrot do zdířky 1 konektoru (nikoliv čidla)
- druhý hrot přizemnit na motor (nikoilv na vypouštěcí šroub převodovky, není spojený vodivě s motorem), ideální je mít tento hrot ve zdířce COM měřáku, odpadnou znaménka
- zapamatovat si hodnotu (my starší a sklerotičtí píšeme ihned na papír)
- vypnout mazla
- zasunout konektor zpět do čidla
- sbalit saky paky
- při jízdě zkontrolovat, jestli analogový budík ukazuje
- pokud ne, opakovat postup bez měření
- pokud ani potom neukazuje, něco se pokazilo

ovšem to je velmi nízká pravěpodobnost, to by se musel pin 1 zkratnout na kostru. A to v postupu není.
- ve volné chvilce sdělit světu přes fórum zjištěnou hodnotu
NENÍ třeba sundávat PZ kolo, proč se trápit
Ještě jednou děkuju

MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt