Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od roman_mg » stř říj 19, 2011 0:49

Díky mir:
Postoupil jsem do dalšího levelu. Při sešlápnutí plynu mi problikává teplota oleje, při plynu na podlaze svítí furt a ručička na analog budíku se zarazí o konec :shock:
Při jízdě na ustálený plyn je vše OK a teplota je cca na 120. :mrgreen:
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od Trunda » stř říj 19, 2011 7:10

Rada? ......... Vymontuj uz kurna to turbo :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od AnderN » stř říj 19, 2011 10:38

No jo ... ostatním ho nepřeješ, hlavně že ty ho máš v labuti furt, že :?: :D
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od Trunda » stř říj 19, 2011 10:41

No posledni dobou se mi presunulo do Kupecka... ale az na nej dam 17", tak asi bude po turbu :-(
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od roman_mg » stř říj 19, 2011 11:04

Trundo, kdyby tam bylo tak by už bylo venku, ale nemám :)
To zas byla rada msm:
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od Trunda » stř říj 19, 2011 11:06

A ty kdyz jsi menil ten motor, tak jsi menil i kabelaz, ze? To skoro vypada, ze ji nekdo pri demontazi zasadne poskodil....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od roman_mg » stř říj 19, 2011 11:39

Nee zůstala tam původní, druhou i s ECU mám na stole :-D
To mě napadlo taky, že zkusím prohodit kabeláže motoru, ale chtěl jsem to nechat na zimu, kdyby se to nevyřešilo. Jenže na Zawirák se mi nechce jet s blikající kontrolkou obvzlášť na oleji. Docela jsem z toho špatný stupo:
Ještě mě napadlo, jestli neodešel regler na altíku a nepřebíjí to a hádají se napětí. Zkusím altík odpojit, jestli nastane nějaká změna.
Kabeláž bych chápal, kdyby to dělalo pravidelně, ale nechápu proč jen při přidání plynu. Možná je někde kabel načatý a při vyšší rychlosti se motor víc chvěje. Hm.
Odpoledne jdu změŕit tlaky oleje.
Sakra tohle spodní čidlo u filtru jde jen na kontrolku a budík.
Kam leze VVC vrchní čidlo na solenoidu ? Kdybys náhodou věděl, nechce se mi to pracně hledat ve schématech. Díky. mir:
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od roman_mg » stř říj 19, 2011 23:29

Promiň Trundo, vzhledem k mému stavu a stavu MG jsem to nepochopil jako vtipnou radu :-D
Help, Karle, Dendy, Kapitáne, Lojzimíre, Lenhame, Nowatore, Hynku, Viléme, Jarmilo. A všichni co máte 18K4K :)
Jaké máte napětí na pinu 1 konektoru C1666 při nastartovaném autě ? Obrázek
LIdsky řečeno, konektor co leze do čidla teploty oleje u filtru oleje (PZ kolo).

Děkuju za odpověď msm:
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od Trunda » čtv říj 20, 2011 6:58

No vtip se mi moc nepovedl ;-) .... V sobotu nejspis budu pod autem, tak bych to zmeril...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

call
Příspěvky: 27
Registrován: sob čer 27, 2009 13:03

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od call » čtv říj 20, 2011 13:52

Pro Romana- jestli můžete kontaktujte mě na tel. 776876777

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od KDB » čtv říj 20, 2011 20:15

Když počkáš, až složím motor, tak to změřím... SMOKE:
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
kptHergot
Příspěvky: 297
Registrován: úte říj 05, 2010 11:44
Bydliště: Frýdek Místek

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od kptHergot » čtv říj 20, 2011 21:14

Hm, změřit . . . . ale za studena? za tepla? nebude ta hodnota proměnlivá ? nebude to spíš chtít změřit odpor? já vlastně nevím, co do toho pinu č. 1 jde (to budeš vědět líp jak já ;) ), ale jen mě to tak napadlo, když je to čidlo teploty oleje, jestli nebude pracovat na změně odporu, ale to jen hádám . . . . Romane, takže nejlíp se k tomu dostanu když sundám PZ kolo?? já to ještě nemám tak prozkoumané, ale zkusím to změřit . . .
hadraplán MGF 1.8 VVC
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od roman_mg » čtv říj 20, 2011 22:42

Děkuju weed: všem. Pak z toho uděláme tabulku :D
Odpor je pro mě nezajímavý :) Tedy i teplota je nezajímavá. Jinak máš Kapitáne pravdu, pracuje to přesně na tomto principu. list:
Je třeba :
- dát si k PZ kolu deku ve směru jízdy
- přichystat si měřák, dát ho na rozsah 20 V DC, dále papír a tužku (dle věku, viz níže)
- lehnout si na deku
- opatrně vytáhnout konektor G5::: (nějak se to blbě překonvertovalo z PDF do obrázku, jinak je to C1666)
- nastartovat mazla
- lehnout si na deku
- strčit měřící hrot do zdířky 1 konektoru (nikoliv čidla)
- druhý hrot přizemnit na motor (nikoilv na vypouštěcí šroub převodovky, není spojený vodivě s motorem), ideální je mít tento hrot ve zdířce COM měřáku, odpadnou znaménka :-D
- zapamatovat si hodnotu (my starší a sklerotičtí píšeme ihned na papír)
- vypnout mazla
- zasunout konektor zpět do čidla
- sbalit saky paky
- při jízdě zkontrolovat, jestli analogový budík ukazuje
- pokud ne, opakovat postup bez měření
- pokud ani potom neukazuje, něco se pokazilo SMOKE: ovšem to je velmi nízká pravěpodobnost, to by se musel pin 1 zkratnout na kostru. A to v postupu není. :-D
- ve volné chvilce sdělit světu přes fórum zjištěnou hodnotu

NENÍ třeba sundávat PZ kolo, proč se trápit mir:

Ještě jednou děkuju mir:
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od Trunda » pát říj 21, 2011 9:36

Oukej.... ja to zkusim bez sundavani PZ kola :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od AnderN » pát říj 21, 2011 10:56

Tak mě napadá -- nebude to stejné i na motoru 1.8 v R75 :?: Až ji budeš mít doma, můžeš to zkusit porovnat (zřejmě taky bez demontáže PZ kola).
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Odpovědět