Motory VVC

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 247
Registrován: ned zář 30, 2007 22:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory VVC

Příspěvek od Dendy » čtv bře 24, 2011 22:11

roman_mg píše:Motor je rozdělaný, suchý, půjde tam nová pumpa a těsnění etc. Takže modrá je dobrá.
Když jsem vytáhl rám s motorem, motor dal pryč a dal jsem ho (rozdělaný rám na pískování), tak tam šel horní zadní pomocný rám LH vcelku OK, jen trošku rezavý.
Po návratu vypadá takto :)
Obrázek
Myslím si, že kdo s nim nic nedělal a občas jel v dešti (je to prorezlé, protože tam stojí voda) tak na tom bude podobně :(
To jen aby Dendy věděl, že se taky snažím msm:

Super :admin: nadhera oo: taky se na to chystam ...ale ted nemam kde SMOKE: ..tak ze uz dva roky se pripravuji na budovani garaze ....ale ty zkur... razitka me ubijou to mas zivotni prostredi , obor dopravy ,policie ....atd..... SMOKE: vzek: met: vzek: SMOKE:

nakupuju dily do zasoby ...... az budu mit kde ..abych se nenudil msm:
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 247
Registrován: ned zář 30, 2007 22:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory VVC

Příspěvek od Dendy » čtv bře 24, 2011 22:20

KDB píše:Problém to není a ani to není nákladné......největší problém je ve mě - asi jsem ženská :mrgreen: - protože v tomhle případě mám problém s barvou ( a to jinak žlutou miluju) - jsem prostě příliš malej extrovert :mrgreen: a další je ten, že se nedokážu rozloučit s mou starou Meggie.....
To auto je nádherný....
add jedna z RHD udelas LDH
me osobne se libi tahle varianta ta zluta je moc pekna msm:

add dva naporcujes
pro tebe mi pripada tahle varianta prijatelna nechces tvrdej podvozek a chces si nechat modreho

add tri prodas

And winner is????
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2162
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Motory VVC

Příspěvek od KDB » čtv bře 24, 2011 22:26

Jsem věrňoch věrná.....neměl bych z toho tu správnou radost. Čistý svědomí bych měl jenom v případě neopravitelné bouračky.
Jel jsem se s Meggie projet potom, co jsem přijel se žluťákem.....a říkal jsem si, jestli tu celou repas mám dělat, když se s ní prima jezdí i tak jak je...sednu, zavrže sedačka, otočím klíčkem, ozve se předení 120 koní - některý trochu kulhají, sešlápnu spojku, vezmu do dlaně ohmatanou řadičku, důvěrně známým způsobem zasunu za 1 a jsem on the road.... .No prostě blázen :mrgreen: drive:
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Motory VVC

Příspěvek od roman_mg » pát bře 25, 2011 10:11

To Dendy : nezávidím vzek:
Já jsem to mohl vyřešit ve firmě, kde jsem ji na dvoře postavil načerno. A je to.
To Karel : Karle, chápu. Já bych byl na tom úplně stejně. Do Magdy jsem už investoval tolik peněz, času a hlavně (mno buďme sentimentální) lásky, že by mě připadalo nemorální dát ji do světa. Kdo by se pak o ni staral ? :(
Já už jsem přemýšlel i nad tím, že bych koupil od Rimmerů NOVOU F-kovou kastli, je za 600 liber, z UK ji dostal nějak přes kluky, co jezdí prázdní zpátky, ale už by to nebylo ono. Vim o každém škrábanci a bouli a jak jsem k tomu přišel a to by zmizelo. Já bych asi skončil, jak píše Dendy, bodem 2. :D Těžké rozhodování. SMOKE:
OT. Trošku jsme mimo motory neuděláme nové vlákno třeba "Všeobecný pokec" ?
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2162
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Motory VVC

Příspěvek od KDB » pát bře 25, 2011 15:36

Romane, já věděl, že mi budeš rozumět :D .....apropo, měl bych krásnou kastli, olakovanou, nastrojenou....kdyby jsi chtěl :roll:
Problém je, že to auto je fakt krásný. Jsem zvyklej z hromady shnilejch plechů stavět nový auto, ale rozkuchat nedotčenou leštěnku mi dělá morální, historický, veteránistický, ...problém.
Škoda (pro mě :roll: ), že tu kastli nepotřebuješ, hned by bylo rozhodnuto....
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Motory VVC

Příspěvek od Trunda » pát bře 25, 2011 15:46

Jeste mas ctvrtou variantu:
Predelat na LHD a prodat... za utrzene penize sehnat jiny motor ci strep a jeste ti hodne penez zbude ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 247
Registrován: ned zář 30, 2007 22:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory VVC

Příspěvek od Dendy » sob bře 26, 2011 8:49

Trunda píše:Jeste mas ctvrtou variantu:
Predelat na LHD a prodat... za utrzene penize sehnat jiny motor ci strep a jeste ti hodne penez zbude ;-)
Jedine snad do Nemecka u nas je takove auto spatne prodejne (za slusne penize) pozoroval jsem stejnou zlutou MGF 160 (LHD) asi pred dvema roky stala na bazaru asi rok a pul a padla z 150K na 130k ....ale neni jich moc je to raritka :-) a mela 21tis km pry podle servisky msm: ...podle me ji ma nekdo kdo je z kubu videl jsem ji na nejakych fotkach ze srazu. oo:
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Motory VVC

Příspěvek od roman_mg » sob bře 26, 2011 9:52

Trunda píše:Jeste mas ctvrtou variantu:
Predelat na LHD a prodat... za utrzene penize sehnat jiny motor ci strep a jeste ti hodne penez zbude ;-)
Jenže : Předělat není problém a kdybych si to dělal pro sebe, vůbec neváhám. Ale prodat někomu RHD > LHD hm, náhodou se něco stane, VINko to prozradí a je průser :(
Bavil jsem se o tom na našem úřadě a jde to, ale musí se udělat TUV nejlíp v Německu, kde umí skoro všechno a na základě toho to u nás přihlásit. Nejlepší cesta je (to teď mimo mísu) koupit kastli UK (ta je bez VINu) přeházet auto, vyrazit na tuto kastli starý VIN, nikde nic nehlásit a starou kastli (hlavně VIN) zlikvidovat.
To Karel : já bych si to nechal (pokud tě netlačí hotovost :) ). Kastle je lákavá, ale moje je (už to vim) v pořádku, a absolvovat výše popsané martyrium by se mi moc nechtělo :)
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Odpovědět