
Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
No jo.... Ondra ma pravdu 

- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
Už jsem myslel, že mi tady něco uniklo a Trunda koupil roadster MG Zatím ti to změřit nemůžu. ::: https://picasaweb.google.com/1116639854 ... 4054212594
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
No bojím se že 75 může být jiná. Jenom MGF/TF měly 4 typy čidel podle VINu. Ale samozřejmě, že to zkusím. 

MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
Romane ,kamaráde, průser . . . . podvedli mě a ošidili mě v krámu o 3 piny, a vůbec, dali mi tam jiný konektor



Drát tam vede jen jeden, tak jsem ho proměřil a při nastartovaném motoru mi to dává 9,14 V a při vypnutém motoru 8,22 V
Snad Ti to pomůže a už se těším na umístění v tabulce




Drát tam vede jen jeden, tak jsem ho proměřil a při nastartovaném motoru mi to dává 9,14 V a při vypnutém motoru 8,22 V
Snad Ti to pomůže a už se těším na umístění v tabulce

hadraplán MGF 1.8 VVC
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
Hrubeš ošidili vas v krámě o půl metru
Tušil jsem, že to nebude tak jednoduché. Já jsem asi zapomněl napsat, že bude jednat asi jen o VVC. F nemají kontrolku teploty oleje (nebo se mýlím), jen budík. Ale i tak ta hodnota je docela nízká, neleze ti to při zátěži a na delší cestě víc do červena ?
Mockrát děkuju, zapisuju do tabulky.

Tušil jsem, že to nebude tak jednoduché. Já jsem asi zapomněl napsat, že bude jednat asi jen o VVC. F nemají kontrolku teploty oleje (nebo se mýlím), jen budík. Ale i tak ta hodnota je docela nízká, neleze ti to při zátěži a na delší cestě víc do červena ?
Mockrát děkuju, zapisuju do tabulky.
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
Stále zapomínáš, že i já mám VVC
. . . já mám asi starou hajtru, tak tam mám tenhle . . . teplota se i na delší trase drží v normě, víc jak 150 jsem neměl, spíš se to drží kolem 100vky . . . pravda je, že jsem ho moc netrápil, unikala mi chladící kapalina a až po výměně chladiče se potvrdil předpoklad, že je v něm zakopaný pudl , takže pořádné prověření čeká napřesrok . . . . ale jak říkám, i přes vedra, kdy jsem tomu trošku přidal, se to drželo kolem těch 120ti . . . . 


hadraplán MGF 1.8 VVC
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
Ahoj Kapitáne, samozřejmě zapomínám, promiň
Už si to pamatuju.
A těch 120 je v létě OK. Mrzí mě, źe jsem tě trápil lézt v tomto počasí pod auto. Ale zas pozitivum tu je, aspoň víš jaké máš čidlo

A těch 120 je v létě OK. Mrzí mě, źe jsem tě trápil lézt v tomto počasí pod auto. Ale zas pozitivum tu je, aspoň víš jaké máš čidlo

MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
V pohodě Romane, já pod tím autem dnes pobyl trochu víc, po výměně radiátoru jsem tam měl jen destilku a po ujištění se, že se mi voda neztrácí, jsem tam konečně dal chladící kapalinu, ostatně už je nejvyšší čas . . . . jestli bude jen trochu slušné počasí, tak bychom dojeli na sraz hadrošem, což bude asi letos poslední jízda, pak půjdou značky do depozitu a auto do garáže
. . . . a ještě otázečka: co vlastně se děje na tom pinu č.1 a co mě tam chybí a ty tam máš nebo tam máš taky jen jeden kablík jak já, jen je to jiný konektor ??? tak tedy tři otázečky 



hadraplán MGF 1.8 VVC
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
Ahoj, tak já to vezmu od začátku.
Problikává mi kontrolka teploty oleje a s tím lítá ručička na analogu. Tak jsem začal studovat schéma, jak je vlastně čidlo zapojené. Na budíku jsou tři konektory, 12V, zem a výstup na čidlo. Tedy čidlo by mělo mít +- to samé napětí co je na budíku (neměřil jsem jeho vnitřní odpor, ale předpokládám, že moc velký nebude). Pokud je čidlo s 2 konektory, tak na 1 jde napájecí napěti a 2 jde na ECU. To je ten pin co ti tam "chybi". Předpokládám teda že u jednopinového nedokáže ECU omezit při přehřátí funkce motoru. A teď jde o to, že pokud je na vstupu na pin 1 jiné napětí než je očekáváno, potom to může ECU vyhodnotit jako přehřátí (mě to asi udělá a auto skáče jako kozel, protože patrně omezí výkon). A vyhodnotí to proto, že mé napětí na vstupu pin 1 je cca 7,5 V. Proto potřebuju vědět, jaké tam má být. U kamaráda s TF je tam 10V. Pokud proklemuju vstup-výstup na konektoru analogu, tak potom chyba zmizí a auto jede OK. Celé to teda směřuje k tomu, že buď je špatný budík (bohužel nemám náhradní a to je divné) nebo špatná zem na motoru. Zkusil jsem přizemnit motor (rada "call", ale rozdíl před i po přizemnění mezi kastlí a motorem je cca 5 Ohnů, což se mi nezdá tragické (každý vodič ma svůj vlastní odpor).
Jinak to, že ty máš jakési napětí, ale vše je ok, vyplývá, dle mého soudu z toho, že existovaly čtyři různé čidla a k nim čtyŕi různé budíky. Proto potřebuju VVC motor z daným konektorem (u 75 může být při stejném čidle jiný budík, tedy i jiný vstup na pinu 1 a jiné vyhodnocování v ECU).
That´s all folks.
Ale všechno to jsou jen mé domněnky a úvahy.
Problikává mi kontrolka teploty oleje a s tím lítá ručička na analogu. Tak jsem začal studovat schéma, jak je vlastně čidlo zapojené. Na budíku jsou tři konektory, 12V, zem a výstup na čidlo. Tedy čidlo by mělo mít +- to samé napětí co je na budíku (neměřil jsem jeho vnitřní odpor, ale předpokládám, že moc velký nebude). Pokud je čidlo s 2 konektory, tak na 1 jde napájecí napěti a 2 jde na ECU. To je ten pin co ti tam "chybi". Předpokládám teda že u jednopinového nedokáže ECU omezit při přehřátí funkce motoru. A teď jde o to, že pokud je na vstupu na pin 1 jiné napětí než je očekáváno, potom to může ECU vyhodnotit jako přehřátí (mě to asi udělá a auto skáče jako kozel, protože patrně omezí výkon). A vyhodnotí to proto, že mé napětí na vstupu pin 1 je cca 7,5 V. Proto potřebuju vědět, jaké tam má být. U kamaráda s TF je tam 10V. Pokud proklemuju vstup-výstup na konektoru analogu, tak potom chyba zmizí a auto jede OK. Celé to teda směřuje k tomu, že buď je špatný budík (bohužel nemám náhradní a to je divné) nebo špatná zem na motoru. Zkusil jsem přizemnit motor (rada "call", ale rozdíl před i po přizemnění mezi kastlí a motorem je cca 5 Ohnů, což se mi nezdá tragické (každý vodič ma svůj vlastní odpor).
Jinak to, že ty máš jakési napětí, ale vše je ok, vyplývá, dle mého soudu z toho, že existovaly čtyři různé čidla a k nim čtyŕi různé budíky. Proto potřebuju VVC motor z daným konektorem (u 75 může být při stejném čidle jiný budík, tedy i jiný vstup na pinu 1 a jiné vyhodnocování v ECU).
That´s all folks.

Ale všechno to jsou jen mé domněnky a úvahy.

MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
Jak to tak pročítám, řekl bych, že máš někde špatné ukostření. Možná motoru (je jich určitě více), možná palubovky (také jich je určitě několik) a s největší pravděpodobností se pak špatně zachová nějaké čidlo, které je závislé na této kostře a tím špatné hodnoty zblbne ŘJ, která se zřejmě hodí do nouzového režimu ..
Zkus zkontrolovat, oddělat očistit a zpětně nasadit všechny ukostření, které najdeš, pokud to nepomůže pracuj vylučovací metodou = odpoj jedno čidlo a jdi to projet kolem šopy....
UP: ty špatný hodnoty napětí můžou být klidně špatným ukostřením
Zkus zkontrolovat, oddělat očistit a zpětně nasadit všechny ukostření, které najdeš, pokud to nepomůže pracuj vylučovací metodou = odpoj jedno čidlo a jdi to projet kolem šopy....
UP: ty špatný hodnoty napětí můžou být klidně špatným ukostřením

Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
roman_mg píše:Dendy, nemáš někde kopii té stránky v historii, ta stránka zmizelaDíky.
mas to v mailu ...co mam rikat nestacil jsem to driv


MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz

http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno

Utržené sluchátko: 6088947sestsest
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz

http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno

Utržené sluchátko: 6088947sestsest
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
To Dendy : díky, jen to co jsi strčil sem, je podle mě čidlo teploty oleje nahoře na solenoidu. Ale možná se mýlím. Vydrž týden
Všem ostatním (samo i s Dendym). Mockrát děkuju
Vyřešeno (snad
)
Nejblíž byli to, co psali o ukostření. Elektřina je nauka o kontaktech
Dneska jsem udélal následující :
- vytáhl konektor z budíku oleje (měřil jsem)
- nasadil konektor na budík
- odpojil - pól baterky
- vytáhl konektory z ECU (měřil jsem)
- připojil - pól baterky
- měřil jsem na ECU
- odpojil + pól baterky
- nasadil konektory na ECU
- připojil + pól baterky
- vykonal jsem zkušební jízdu
Všechno je tak, jak má. I volnoběh.
Soutěž o nejvyšší napětí vyhrál Kapitán
Díky a teším se na vás na Bečvě.

Všem ostatním (samo i s Dendym). Mockrát děkuju



Vyřešeno (snad

Nejblíž byli to, co psali o ukostření. Elektřina je nauka o kontaktech

Dneska jsem udélal následující :
- vytáhl konektor z budíku oleje (měřil jsem)
- nasadil konektor na budík
- odpojil - pól baterky
- vytáhl konektory z ECU (měřil jsem)
- připojil - pól baterky
- měřil jsem na ECU
- odpojil + pól baterky
- nasadil konektory na ECU
- připojil + pól baterky
- vykonal jsem zkušební jízdu
Všechno je tak, jak má. I volnoběh.
Soutěž o nejvyšší napětí vyhrál Kapitán

Díky a teším se na vás na Bečvě.

MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
Paráda
jinka kdyby jsi příště chtěl měřit odpor (-) pólu tj kostry, měří se od olověného špuntu na baterce a odpor by neměl být více než 1Ohm.. samo pokud máš tesco měřák, je třeba brát těch 5ohmu jako orientačních a spíše měřit na funkci "diody".. měřák měří na více V, sice bude zřejmě pískat ale hodnota by měla být přesnější, nejlépe kdyby na tuto funkci ukázal "0" nebo "1" 


Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
Jakoze tohle mne zaujalo... Mel jsem v planu menit origo hadicky za ty ocelovy az dojedu desticky... ale ze to muze prasknout mne dost desi... Nebyly ty trubky treba MADE IN CHINA? Nebo nejaka konkretni znacka - ze bysme vedeli, co nekupovat?roman_mg píše:Kpt. jenže to byly opletené kovem od Mika Satura tak nevím, kde udělali soudruzi z NDR chybu![]()
Jediná věc, co mě napadá je, že se někde třely až se utřely![]()
Daleko horší je ponaučení, že MGF nemá dva okruhy, a pokud má, tak jakoby je nemělo. A to se mi zdá úplně nepochopitelné, protože Škoda 100 je měla už v roce 1985 ( to jsem si ji skládal dohromady). Nerozumím tomu.
Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW