Vymena tesneni pod hlavou
Vymena tesneni pod hlavou
Zacal se mi objevovat olej v expanzni nadobce, predpokladam ze je cas na vymenu tesneni pod hlavou. Vymenil bych tesneni pod hlavou, tesneni u sani motoru, srouby.
Doporucite mi prosim nejaky vhodny vyrobce? Hledal jsem srouby, ale asi jsem slepej... Neexistuje nejaka "nejspravnejsi" (nejlepsi) pripadne "optimalni" (vyborny pomer uzitna hodnota / cena) varianta?
Diky vsem za tipy!
Doporucite mi prosim nejaky vhodny vyrobce? Hledal jsem srouby, ale asi jsem slepej... Neexistuje nejaka "nejspravnejsi" (nejlepsi) pripadne "optimalni" (vyborny pomer uzitna hodnota / cena) varianta?
Diky vsem za tipy!
Re: Vymena tesneni pod hlavou
Těsnění - http://www.profidily.cz/tesneni-hlava-v ... 25010.html
Šrouby - http://www.profidily.cz/nahradni-dily/m ... uby-hlavy/
... a další tam už jistě najdeš
Šrouby - http://www.profidily.cz/nahradni-dily/m ... uby-hlavy/
... a další tam už jistě najdeš

Re: Vymena tesneni pod hlavou
Zkus ZUA000530 
Těsnění sacího potrubí pak LKJ101110.

Těsnění sacího potrubí pak LKJ101110.

Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Vymena tesneni pod hlavou
Diky za tipy chlapi! Mam uz nejakou dobu dovolenou a prestal jsem asi i pouzivat mozek 

Re: Vymena tesneni pod hlavou
To si chceš dělat sám, či to "někam" odvezeš, příp. to dáš někomu znalému?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Vymena tesneni pod hlavou
Mam kamarada, kterej mi servisuje auta. Zatim mi delal v podstate vsecko i na efku a naprosta spokojenost. Resil jsem i moznost dat to do proverenych rukou nekomu, co dela rovery, ale vsichni v rozumnym dosahu nemaji minimalne mesic cas.
Re: Vymena tesneni pod hlavou
Add ZUA000530 .... Já ti nevím, ale dát 7000,- za pokus? Jako oukej, olejová rampa bude určitě lepší a ta určitě nebude ani potenciálně ve výsledku vyhozený peníz, ale myslím si, že to není nutná věc. A stále tvrdím to, že nemá smysl riskovat s vícevrstvým těsněním. Přínos má proti vylepšenému elastomernímu v důsledku nulový a je to fakt nesmyslný risk, že to neklapne.
A apeluji na tento můj postoj při každé příležitosti, protože kolem toho průběžně sbírám poznatky z praxe a poslední konzultace u Mirdy mě v mém postoji opět utvrdila.
Amen
A apeluji na tento můj postoj při každé příležitosti, protože kolem toho průběžně sbírám poznatky z praxe a poslední konzultace u Mirdy mě v mém postoji opět utvrdila.
Amen

Re: Vymena tesneni pod hlavou
To ZUA000530 ber s rezervou
To je poslední revize MLS těsnění, se šrouby (s vyšší třídou oceli) a zesíleným spodním platem.
Nicméně na MLS těsnění potřebuješ mít vložky s min. přesahem a NEJLÉPE, aby měla každá ten přesah stejný. Rovinu bloku motoru co nejvíc rovnou. Hlavu válců nevyhřátou.
Vše zjistíš až po demontáži a jak píšeš, že hledáš "optimální poměr užitná hodnota/cena", tak raději vol elastomerní těsnění, protože ta sada ZUA000530 není levná a jelikož nemáš motor nový, tak jistota spolehlivosti nejspíš nebude excelentní.
Originální těsnění je Payen BW750 LVB000321, na Elringy taky nenadávali.
Originální šrouby jsou KAMAX WAM2293, jiné se dají použít též, vyvaroval bych se součástkám za levné peníze.
Pro klid duše bych dal zesílené spodní plato LCN000140L, sice se někteří vyjadřují, že je to zbytečné, taky to něco stojí, v ruce jsem to neměl, ale ti, co to srovnávali, tvrdili, že je to výrazně robustnější, s větším počtem žeber, tak by to mohlo pomoci zvýšit tuhost celé sestavy blok/hlava.

To je poslední revize MLS těsnění, se šrouby (s vyšší třídou oceli) a zesíleným spodním platem.
Nicméně na MLS těsnění potřebuješ mít vložky s min. přesahem a NEJLÉPE, aby měla každá ten přesah stejný. Rovinu bloku motoru co nejvíc rovnou. Hlavu válců nevyhřátou.
Vše zjistíš až po demontáži a jak píšeš, že hledáš "optimální poměr užitná hodnota/cena", tak raději vol elastomerní těsnění, protože ta sada ZUA000530 není levná a jelikož nemáš motor nový, tak jistota spolehlivosti nejspíš nebude excelentní.
Originální těsnění je Payen BW750 LVB000321, na Elringy taky nenadávali.
Originální šrouby jsou KAMAX WAM2293, jiné se dají použít též, vyvaroval bych se součástkám za levné peníze.
Pro klid duše bych dal zesílené spodní plato LCN000140L, sice se někteří vyjadřují, že je to zbytečné, taky to něco stojí, v ruce jsem to neměl, ale ti, co to srovnávali, tvrdili, že je to výrazně robustnější, s větším počtem žeber, tak by to mohlo pomoci zvýšit tuhost celé sestavy blok/hlava.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Vymena tesneni pod hlavou
Diky za info!
Re: Vymena tesneni pod hlavou
Není zač.
Ještě zkuste pořešit gufera u vačkových hřídelí (někdy prolínají).
Mrkněte taky na zdvihátka, v jakém jsou stavu a na ventily.
Když už to bude dole, tak to pročistěte a kompletně zkontrolujte.
To už drahé, ani nějak extra pracné není.
Ještě zkuste pořešit gufera u vačkových hřídelí (někdy prolínají).
Mrkněte taky na zdvihátka, v jakém jsou stavu a na ventily.
Když už to bude dole, tak to pročistěte a kompletně zkontrolujte.
To už drahé, ani nějak extra pracné není.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Vymena tesneni pod hlavou
Urcite, kamarad je takovej peclivej typ, takze myslim ze tohle urcite bude v planu 

Re: Vymena tesneni pod hlavou
Hlavně ten olej v chladící kapalině nenechávej zbytečně dlouho, jinak budeš později řešit gumové části.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Vymena tesneni pod hlavou
Zjistil jsem to asi pred tydnem, predpokladam, ze behem pristiho tydne bychom se do toho pustili. Udelatko na zajisteni ozubenych kol uz mam objednany 

Re: Vymena tesneni pod hlavou
Ono je v podstatě zbytečný, když tu hlavu budeš dál rozdělávat....Ale je to s ním pohodlnější.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
- GeneHawkins
- Příspěvky: 131
- Registrován: pát úno 05, 2016 22:13
Re: Vymena tesneni pod hlavou
Mně po startu docela pěkně zahulí. Co tam tak odchází? Gufírka ventilů?
MG-F