Příspěvek
od KDB » stř čer 21, 2017 8:57
První možnost, co mne napadá, je nekompaktibilní čidlo a budík v palubce.
Ta diagnostika Ti ukazuje teplotu oleje ?
Chybějící opletení vlnovce nebude příčinou.
Obecně řečeno platí, že stačí 1-2x roztáhnout motor k omezovači, nebo kilometr svižnejc do kopce a teplota oleje vyleze o 10-20°C. Aby se vrátila na původní, je třeba ujet min. 2x takovou vzdálenost.
Olej nejen maže, ale i chladí velkou část motoru a u F/TF to má ještě těžší díky umístění motoru.
Tady je pár dalších info :
viewtopic.php?f=11&t=9431&start=15
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.