Stránka 1 z 2

Info

Napsal: úte čer 09, 2020 6:46
od RomanF2
Ahoj. Jsem noví majitel MGF 1.8 88 kW r.v. 1995.Auto stálo nepojízdné několik let .Už jsem ho zpojízdnil ale potřebuji občas s něčím poradit. Na koho se nejlépe obrátit. Děkuji.

Re: Info

Napsal: úte čer 09, 2020 7:47
od lenham3
Dopln si odkud jsi

Re: Info

Napsal: úte čer 09, 2020 11:30
od Trunda
Vítej ;-)
Piš zde cokoli a vždy se najde někdo, kdo poradí. Klidně si založ téma o svém autě a v něm pak konzultovat cokoli budeš potřebovat. Jak psal Lenham, když si doplníš bydliště, tak Tě můžeme případně doporučit k někomu znalému, kdo může pomoct i osobně :-)

Re: Info

Napsal: úte čer 09, 2020 15:46
od RomanF2
Jsem Karlovarský kraj-okres Sokolov město-Rotava

Re: Info

Napsal: úte čer 09, 2020 19:08
od Paul
Trunda myslel doplnit profil takhle to zanikne ve vláknu :-D jinak vítej mezi efkaři car::

Re: Info

Napsal: pát čer 19, 2020 21:22
od RomanF2
Tak MGF už mám skoro hotové, takže pár drobností a hurá na STK. Mimo jiné už umím odsát a naplnit hydragas. Projel jsem to a paráda podvozek funguje jak má.

Re: Info

Napsal: stř čer 24, 2020 18:31
od KDB
Mám pocit, jestli jsme spolu už nemluvili....nemáš to zelené se světlou kůží...bylo na prodej levně, něco kolem 30tKč....... ?

Re: Info

Napsal: stř čer 24, 2020 21:21
od RomanF2
Ano to je asi ono. Všechno už mám hotovo jen se houpou otáčky motoru. Přetěsním celé sání snad to pomůže.

Re: Info

Napsal: stř črc 01, 2020 17:38
od RomanF2
Tak mám po dovozové STK vše proběhlo bez problémů. V pátek vyzvednu značky a hurá na cesty. Dnes jsem dal prvních 50km bez střechy a paráda. car:: Ještě otázka na kolik foukat pneu. mám 15 abych nemusel laborovat.

Re: Info

Napsal: čtv črc 02, 2020 1:41
od britishopen
RomanF2 píše:
stř črc 01, 2020 17:38
Ještě otázka na kolik foukat pneu. mám 15 abych nemusel laborovat.
Ahoj, toto jsou hodnoty od vyrobce
9C84EB18-EA1F-43CF-A000-18EC6491D04D.jpeg

Re: Info

Napsal: čtv črc 02, 2020 8:36
od Trunda
No to jo :-D ..... S takovými tlaky bys na dnešních pneumatikách jezdil po ráfcích. Na všech autech foukám kolem 2,5, protože fakt nepotřebuji vyhazovat pneumatiky kvůli tomu, že jsou odrané boky běhounu. Sic může být, že u MGF v tom bude nějaká alchymie.... ano, je to lehké auto, ale 2 bary to mi přijde opravdu směšné....

Re: Info

Napsal: čtv črc 02, 2020 10:41
od britishopen
Ja mam na 16kach 2.1 vpredu i vzadu a jsem spokojeny, jednou mi to v servisu foukli na 2.4 a to byla hruza

Re: Info

Napsal: čtv črc 02, 2020 19:41
od klevis
Ahoj
Mám v originál návodu 1,8 předek a 2,5 zadek u všech použitelných rozměrů. Ale návod je TF a nevím jestli se to liší.

Re: Info

Napsal: stř črc 08, 2020 8:05
od KDB
Tlaky nejsou směšné, jsou dané výrobcem :mrgreen:
Pokud se stále používá pneu stejné konstrukce, není důvod je měnit.
Tlaky ovlivní komfort, přilnavost, ovladatelnost.
TF používalo vzadu vyšší tlaky.
Liší se i podle rozměru pneu - jiné jsou pro 16´.
I podle zemí kam se auto exportuje, u eFka byly tlaky pro předek pro 185/55 R15 od 1,65 do 1,8at...

Re: Info

Napsal: stř črc 08, 2020 11:59
od AnderN
Já už jsem důvěru v tlaky předepsané výrobcem ztratil dávno a respektuju je jako orientační/doporučené. Možná je to tím, co píše KDB, že dnešní pneu jsou jiné, než před 15-30 lety, proto předepsané tlaky nefungují tak dobře. Každopádně moje zkušenost je taková, že prakticky na všech autech hustím víc.

Například na ZT, když jsem dával tlak předepsaný výrobcem, vždy se mi sjížděly vzorky pneumatik od krajů, což je jasný projev podhuštěné pneumatiky. Vnitřky víc, ale to je zas dáno odklony u ZT. Místo předepsaných 2,2/2,2 foukám už dlouho cca 2,7/2,5 a pneumatiky se sjíždí krásně rovnoměrně. Stabilita super, o malinko klesla spotřeba, zhoršený komfort nepozoruju.

Co chci říct je, že pneumatiky jsou hotová alchymie a zaslouží si patřičnou pozornost. Od výběru té správné gumy (jeden výrobce/typ v jednom rozměru na jednom autě funguje super, zatímco to samé v malinko jiném rozměru na jiném autě je výrazně horší) až po to huštění (co předepisuje výrobce vs. co je optimální). Tlak pneumatik je dobré upravit i podle různých provozních podmínek (kdo jezdí třeba na okruh, tak ví).