Zvukova izolacia
Napsal: čtv srp 19, 2021 9:31
Caute, uz som si zvykol, ze mi auto vydava vselijake zvuky z kazdeho kutu a stale sa objavuju nove (nastastie vsetko len vramci plastov interieru), ale jedno je neznesitelne. Ak mam nahodenu strechu (pri hardtope este horsie) a idem viac, ako 80km/h, hluk motora je neznesitelny a obrovsky. V kabine sa to velmi odraza, huci a aj sala teplo. Strecha dole je oproti tomu luxus. Rozmyslam nad zvukovou a termalnou izolaciou interieru, robil to uz niekto z vas? Pripadne, riesil niekto aj samotny motorovy priestor? A aky bol ucinok, stalo to za tu pracu a peniaze?
Chcel by som najma zadnu stenu za sedadlami, vrch, kde je dekel motora, a ked tak aj ten vrch a kus steny z motoroveho priestoru a naspat nahadzat povodne koberce a izolacie. A urcite aj pretesnit samotny dekel motora.
A este jedna mala vec, nech sa snazim akokolvek, nedari sa mi vycentrovat volant. Vzdy je bud cca 10 stupnov nalavo, alebo cca 7 napravo, podla toho, ako namontujem volant. Inac auto ide krasne rovno, EPAS je rovnako lahky/tuhy na obe strany a pneu sa nijako nerovnomerne nezjadia. Treba ist na geometriu a dat vycentrovat riadenie? Ale toto by som mozno riesil az pri celkovej generalke podvozku, uz dlhsie sa planujem ozvat lenhamovi kvoli repasu hydragasov a uz asi ani samotne silentbloku nebudu v dobrom stave. Zatial to vyzera na buduci rok, som rad, ze auto po 2 rokoch konecne jazdi a rad ho vidim aj mimo servisu ci stat v garazi.
Este by to aj chcelo experta, co by dokazal spravne nastavit kombinaciu soft top, dvere a okna, ja uz na to nemam nervy. Uz sa s tym hrali asi aj predchadzajuci majitelia a cele je to divne. Jedna strana moc hore a von, druha vo vnutri, mala medzera medzi tesneniami (okolo soft topu su nove) atd. Najde sa tu nejaky clovek s pevnymi nervami a skusenostami?
Chcel by som najma zadnu stenu za sedadlami, vrch, kde je dekel motora, a ked tak aj ten vrch a kus steny z motoroveho priestoru a naspat nahadzat povodne koberce a izolacie. A urcite aj pretesnit samotny dekel motora.
A este jedna mala vec, nech sa snazim akokolvek, nedari sa mi vycentrovat volant. Vzdy je bud cca 10 stupnov nalavo, alebo cca 7 napravo, podla toho, ako namontujem volant. Inac auto ide krasne rovno, EPAS je rovnako lahky/tuhy na obe strany a pneu sa nijako nerovnomerne nezjadia. Treba ist na geometriu a dat vycentrovat riadenie? Ale toto by som mozno riesil az pri celkovej generalke podvozku, uz dlhsie sa planujem ozvat lenhamovi kvoli repasu hydragasov a uz asi ani samotne silentbloku nebudu v dobrom stave. Zatial to vyzera na buduci rok, som rad, ze auto po 2 rokoch konecne jazdi a rad ho vidim aj mimo servisu ci stat v garazi.
Este by to aj chcelo experta, co by dokazal spravne nastavit kombinaciu soft top, dvere a okna, ja uz na to nemam nervy. Uz sa s tym hrali asi aj predchadzajuci majitelia a cele je to divne. Jedna strana moc hore a von, druha vo vnutri, mala medzera medzi tesneniami (okolo soft topu su nove) atd. Najde sa tu nejaky clovek s pevnymi nervami a skusenostami?
