MGF VVC zasa blbne
Napsal: pon říj 25, 2021 12:45
Takze tento rok som skoro cely presiel bez problemov, az sa vyskytol problem, s ktorym si neviem rady. Siel som po obchvate, ked mi z nicoho nic vypol motor, dosiel som mimo a zistil som, ze mi auto vobec nejde do otacok a odstavuje palivo. Nechal som ho chvilku vychladit, nastartoval som a bolo to ok. Na druhy den sa mi stalo presne to iste, ale uz sa to nenapravilo. Do garaze som dosiel stylom, ze som sa rozbiehal na spojku a siel skoro na volnobeh. Video, ako sa sprava auto mozne vidiet tu :https://youtu.be/HidINDldzeo
Auto za studena prvych par sekund ledva ide a dymi, potom sa volnobeh znormalizuje, ale pri pridavani plynu hned strajkuje. Ked sa motor zohreje, ide vytocit na cca 1500-1700 otacok.
Na aute bolo robenych uz kopa veci, ktore nemaju ani 5000km. Tesnenie hlavy, rozvody, sviecky, kable, cievky, senzory okolo VVC, opravovala kabelaz (lenhamom), lambda sonda a bohvie co este, co ma teraz nenapadne.
Pozrel som rozvody, ci nie su nahodou skocene, ale su ok. Dalej som poskusal vypajat senzory, ako sa bude auto spravat, ale stale to iste, pripadne sa zvysil volnobeh podla ocakavania.
Kable a sviecky (boli trochu zacmudene kvoli zlemu spalovaniu) tiez vyzerali ok.
Cez cinsku diagnostiku T300 som pozeral aktualne data, senzory klukovky a vackovky vyzeraju ok (je vidiet zmenu stupnov na VVC), teplota vody, tlaku oleja detto, MAP senzor a TPS tiez menia hodnoty podla otvorenia skrtiacej klapky. Jedine, co stale ostava na rovnakej teplote je senzor teploty v nasavacom potrubi, ale boh vie, ci to ta diagnostika dokaze vobec precitat. Mohol by robit az taketo blbosti?
Pomocou cistica brzd som aj skusil, ci nahodou nenasava vzduch cez tesnenia, ale rovnako bez uspechu.
Este ma napadli 2 veci, ci nie je nahodou rozsypany katalyzator, kedze bolo dost citit sirovy smrad a hodnoty lambdy skacu od 0.5V do 2.5V (co ale moze byt dosledok spalovania) alebo natankovany nejaky sajrajt, aj ked som na nom presiel skoro 100km bez problemov. Palivovy filter bol cisty a cerpadlo tlaci tiez bez problemov.
Auto za studena prvych par sekund ledva ide a dymi, potom sa volnobeh znormalizuje, ale pri pridavani plynu hned strajkuje. Ked sa motor zohreje, ide vytocit na cca 1500-1700 otacok.
Na aute bolo robenych uz kopa veci, ktore nemaju ani 5000km. Tesnenie hlavy, rozvody, sviecky, kable, cievky, senzory okolo VVC, opravovala kabelaz (lenhamom), lambda sonda a bohvie co este, co ma teraz nenapadne.
Pozrel som rozvody, ci nie su nahodou skocene, ale su ok. Dalej som poskusal vypajat senzory, ako sa bude auto spravat, ale stale to iste, pripadne sa zvysil volnobeh podla ocakavania.
Kable a sviecky (boli trochu zacmudene kvoli zlemu spalovaniu) tiez vyzerali ok.
Cez cinsku diagnostiku T300 som pozeral aktualne data, senzory klukovky a vackovky vyzeraju ok (je vidiet zmenu stupnov na VVC), teplota vody, tlaku oleja detto, MAP senzor a TPS tiez menia hodnoty podla otvorenia skrtiacej klapky. Jedine, co stale ostava na rovnakej teplote je senzor teploty v nasavacom potrubi, ale boh vie, ci to ta diagnostika dokaze vobec precitat. Mohol by robit az taketo blbosti?
Pomocou cistica brzd som aj skusil, ci nahodou nenasava vzduch cez tesnenia, ale rovnako bez uspechu.
Este ma napadli 2 veci, ci nie je nahodou rozsypany katalyzator, kedze bolo dost citit sirovy smrad a hodnoty lambdy skacu od 0.5V do 2.5V (co ale moze byt dosledok spalovania) alebo natankovany nejaky sajrajt, aj ked som na nom presiel skoro 100km bez problemov. Palivovy filter bol cisty a cerpadlo tlaci tiez bez problemov.