Upgrade termostatu PRT
Napsal: úte zář 06, 2022 18:21
Ahoj, budu na svém eFku řešit termostat a bylo mi porazeno ať rovnou udělám upgrade na termostat PRT.
Něco jsem si o tomro vylepšení našel ale vyvstává několik otázek:
1. otázka: Typ
Našel jsem dva typy tohoto termostatu a to bílý a černý. Který zvolit? Liší se vůbec nějak?
2. otázka: Zapojení
Dále jsem našel dva způsoby zapojení. Jeden způsob byla klasika na hadice u motoru a druhý způsob bylo vytvoření bypasu vepředu u chladiče přes vložené T kusy.
Je mi jasné že budou fungovat obě řešení když s tím už několik aut jezdí ale zajímají mě názory pro a proti.
Řešení v přední části:
No a klasické řešení u motoru:
3. otázka: Starý termostat
Co se starým termostatem v případě tohoto řešení, vyrabovat a nechat prázdný domek? Nebo provrtat?
Něco jsem si o tomro vylepšení našel ale vyvstává několik otázek:
1. otázka: Typ
Našel jsem dva typy tohoto termostatu a to bílý a černý. Který zvolit? Liší se vůbec nějak?
2. otázka: Zapojení
Dále jsem našel dva způsoby zapojení. Jeden způsob byla klasika na hadice u motoru a druhý způsob bylo vytvoření bypasu vepředu u chladiče přes vložené T kusy.
Je mi jasné že budou fungovat obě řešení když s tím už několik aut jezdí ale zajímají mě názory pro a proti.
Řešení v přední části:
No a klasické řešení u motoru:
3. otázka: Starý termostat
Co se starým termostatem v případě tohoto řešení, vyrabovat a nechat prázdný domek? Nebo provrtat?