Výškově stavitelný volant
Výškově stavitelný volant
...máte ho někdo v eFku ?
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Výškově stavitelný volant
ja ho tam mam - MGF rv. 2001
MGF a vzpominka na 214Si
, ted uz jen ty vzpominky ...

Re: Výškově stavitelný volant
Dík, Marvvine, montáž od r.00-01 mám potrvrzenou i od dalších kolegů,takže začínám shánět věci na přestavbu.
Od 7.února mám doma eFko z roku 99, mám z ní nelíčenou radost
, jen mám problém s nohama kolem volantu
Už jsem si myslel, že si ho kvůli tomu ani nekoupím 
Od 7.února mám doma eFko z roku 99, mám z ní nelíčenou radost



MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Výškově stavitelný volant
tak to gratuluju k dobrymu vyberu auta, a co tam mas za motor - klasiku nebo VVC ?
MGF a vzpominka na 214Si
, ted uz jen ty vzpominky ...

Re: Výškově stavitelný volant
Klasiku 88kw, a jsem za ní rád.Měl jsem trochu obavy z údržby VVC. Z hlediska kombinace motoru a převodovky považuju za optimální TF135 - klasická 1.8( jednoduchost) a krátká převodovka z VVC.
Ono stejně nejzásadnější pro 'záběr' ,je kroutící moment a tam takovej rozdíl není (165/3000ot - 174/4700ot)
VVC je taková pila-předpokládám, že to bude podobný 1,6/82kw, tam je vrchol krouťáku taky ve 4700ot a s tím motorem jezdím rád, protože jak je ještě k tomu průběh křivky plochej, tak většina Km nastoupí kolem 3000ot a začne padat až u 6500ot - krásnej, plynulej a ochotnej zátah - nevzpomínám si na jinej motor, kterej by se choval podobně.
Ale na hezký svezení i klasika dostačuje....maximálně bych zvážil instalaci krátký převodovky z VVC.
Jinak uvedení do provozu 3/1999/D, černá met. (možná nádech do modra), černá střecha, červenočernej látkovej vnitřek.z výbavy jen ABS, přede mnou jen dvě majitelky (serviska, návod, klíče, kódy).Původní stav,120 514km, servis jen D a Mareda.
Ono stejně nejzásadnější pro 'záběr' ,je kroutící moment a tam takovej rozdíl není (165/3000ot - 174/4700ot)
VVC je taková pila-předpokládám, že to bude podobný 1,6/82kw, tam je vrchol krouťáku taky ve 4700ot a s tím motorem jezdím rád, protože jak je ještě k tomu průběh křivky plochej, tak většina Km nastoupí kolem 3000ot a začne padat až u 6500ot - krásnej, plynulej a ochotnej zátah - nevzpomínám si na jinej motor, kterej by se choval podobně.
Ale na hezký svezení i klasika dostačuje....maximálně bych zvážil instalaci krátký převodovky z VVC.
Jinak uvedení do provozu 3/1999/D, černá met. (možná nádech do modra), černá střecha, červenočernej látkovej vnitřek.z výbavy jen ABS, přede mnou jen dvě majitelky (serviska, návod, klíče, kódy).Původní stav,120 514km, servis jen D a Mareda.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Výškově stavitelný volant
Potvrzuji taky stavitelný volant v eFku. Je to ale rok výroby 2000.
Re: Výškově stavitelný volant
tak to vypada ze si udelal dobrej kup, jak pises z vybavy jen ABS - zrovna to by mi v ty vybave moc nechybelo
mam ho tam taky, ale pro ostrejsi jizdu by se mi libilo kdyby slo vypinat ...

MGF a vzpominka na 214Si
, ted uz jen ty vzpominky ...

Re: Výškově stavitelný volant
ABS mě taky štve...nouzově to vypnout jde, ale není to ono.
Zvlášť na sněhu je to otravný a nebrzdící.
Jinak má to dvě mouchy..na výměnu PP ložisko a lak - na kapotách stopy po krupkách, a z parkoviště stopa po nárazníku na levých dveřích a blatníku. Ale je to vidět až z blízka, a vzhledem k bezvadně fungujícímu zbytku mi téměř netrápí...i když jinak jsem na tohle vysazenej.
Zvlášť na sněhu je to otravný a nebrzdící.
Jinak má to dvě mouchy..na výměnu PP ložisko a lak - na kapotách stopy po krupkách, a z parkoviště stopa po nárazníku na levých dveřích a blatníku. Ale je to vidět až z blízka, a vzhledem k bezvadně fungujícímu zbytku mi téměř netrápí...i když jinak jsem na tohle vysazenej.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Výškově stavitelný volant
vymenit lozisko nebude zas takovej problem, a drobnosti na laku dokaze sikovnej clovek vyladit tak, ze to poznas az hodne z blizka 

Re: Výškově stavitelný volant
Laku se nebojim, to je můj koníček 

MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Výškově stavitelný volant
Vaše "stížnosti" na ABS chápu, protože já mám své eFko zcela holé, bez jakékoliv elektroniky a je to jízda. Člověk má okamžitě odezvu na své povely. Taktéž ale i chyby.
V zimě je to o to zajímavější. 


Re: Výškově stavitelný volant
V zimě je to zajímavější právě s ABS......jakmile gumy na sněhu zaberou, sepne ABS a už se sáňkuješ
.
Že tohle není vypínatelné, tomu vážně nerozumím...

Že tohle není vypínatelné, tomu vážně nerozumím...

MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.