mg f rady skusenosti

patotn
Příspěvky: 1
Registrován: stř kvě 12, 2010 6:46

mg f rady skusenosti

Příspěvek od patotn » stř kvě 12, 2010 7:37

caute chlapy.uvazujem o kupe tohto auta.mozte mi napisat 1.vase skusenosti s tymto autom-jazdne vlastnosti,poruchy,servisne skusenosti,kde zhanate diely,komu davate servisovat,...............
kupit toto auto alebo radsej sa mu vyhnut?
2 odporucania co skontrolovat pred kupou pri prehliadke auta,na co dat pozor,aky motor vybrat,co je haklive na poruchy,ake su slabiny tohto auta.
3 kde zhanate diely a kto je dobry na servis na morave a na slovensku.
a este co vas napadne ohladne tohto auta
ide mi hlavne o vase osobne skusenosti alebo skusenosti ludi ktorych poznate-na ktorych sa mozte spolahnut

dakujem

lenham3
Příspěvky: 2384
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: mg f rady skusenosti

Příspěvek od lenham3 » pon kvě 17, 2010 20:51

info v sz

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2288
Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: mg f rady skusenosti

Příspěvek od Austin » pon kvě 17, 2010 23:38

docela dost otázek, doporučím ti ozvat se někomu na Slovensku at ti MGF ukáže a vysvětlí.
Nebo přijeď na sraz, kabrioleťáci loni ve Frenštátě všichni sháněli spolujezdce.

Co ti napsat? Je to opravdu sportovní vůz s opravdu motorem před zadní nápravou a dá se s tím autem dělat to co s jinými nedá.
Pokud umíš řídit, tak si to vychutnáš. Pokud by to mělo být tvé první auto tak aua nene.
Pěkně 216 a rok dva počkat.

MGF / TF se musí pravidelně servisovat, nejde orůjnit, rok dva s ním nezajet do servisu a pak honem prodat.

Prohlédni si jich 10 než 11 koupíš.

Více asi netřeba...
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: mg f rady skusenosti

Příspěvek od roman_mg » ned črc 04, 2010 0:20

Nejen vloni ale i letos byla sháňka po mitfárovi, díky za Otu Austine :-D
Jak psal Austin, první auto nee, já jsem vyrostl na 110, ale i tak jsem měl problém, prostě to auto potřebuje a to bez urážky, šoféra. Takže fakt možná srazy a mluvit a poslouchat. Díky Karle, už mě ta prdel neujíždí :D Ale stejně jede žabáček rychleji než já :)
Já bych už po zkušenostech kamaráda zkontroloval hlavně míry kastle, většina aut je bouchnutá a pak zbastlená, takže délky + do kříže, míry se dají najít na netu.
Podívat se na rámy vpředu a vzadu jestli nejsou narovnávané, vařené, vyklepávané atd. Známka rány.
Podívat se na mezery kufr -- blatník - světla - maska -> rána.
Odkrýt koberce vpředu, podívat se jestli není shrnutá podlaha pod nohama+tunel+prasklé tělo ventilátoru topení -> rána
Klasicky vysledovat, jestli kontrolka SRS zhasne nezávisle od ostatních, pokud zhasne s nějakou jinou současně, přepoklad, že nefungují airbagy a je napojená na jinou.
Podívat se, jestli neprolíná hydragas z jednotek, když jo rychle pryč.
Neřešit čepy, silentbloky, když to myslíš vážně stejně je vyměníš.
Pokud můžu uklidnit, nIc z toho jsem nedělal, prostě jsem se zamiloval a koupil a všechno řešil ex post. :-D
Motor - já bych neměnil 1,8 VVC za nic jiného (kromě 1,6 z Thomasovi Labuťky - jen jsem žertoval :D ).
Servis - najít blázna, který má rád auta, jinak spoustu věcí si uděláš sám.
Díly - Anglie, u nás ani svíčku. Je to jednoduché, rychlé, levné.
Poruchy - motor - nejezdit jako prase :) Nechat ho zahřát, NE voda, ale olej, a nevypínat ihned po velmi rychlé a hlavně zátěžové jízdě (kopce, 200 km/h a více :) atd.)
Měnit oleje kdy se mají a za oleje PŘEDEPSANÉ výrobcem.
Tož jen tak na začátek, gud lak. :-D
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: mg f rady skusenosti

Příspěvek od roman_mg » ned črc 04, 2010 0:35

Z Trundovy Labuťky ach jo :)
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
Ladik*
Příspěvky: 73
Registrován: pát čer 11, 2010 14:35
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: mg f rady skusenosti

Příspěvek od Ladik* » stř črc 14, 2010 0:11

cestou na slovensko jsem ,,ztratil,, spodní siletblok pod motorem
nevím jak proč
prostě se najednou začaly ozývat rány při sundání nohy s plynu jak o sebe ty oka narážely
než jsem došel na to vocogo ohnul jsem to oko
na slovensku jsme pomocí hadic a šroubu skrz udělali nouzovku na dojetí dom

poraďte please kde se dá koupit, případně z čeho pasuje nebo já nevím

Díky

Ladik

lenham3
Příspěvky: 2384
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: mg f rady skusenosti

Příspěvek od lenham3 » stř črc 14, 2010 23:32

info v sz

Lojzimir
Příspěvky: 196
Registrován: stř dub 20, 2011 9:57
Bydliště: Olomouc

Re: mg f rady skusenosti

Příspěvek od Lojzimir » stř dub 20, 2011 11:17

Ladik, dnes se mi to stalo taky a nevim si taktez rady. Asi obvolam vrakoviste nebo nevim. Me se ten drzak pod potorem, co ho drzi, aby se motor nekroutil ulimil. Silenblok je ok. Dost na prd. :cry:

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: mg f rady skusenosti

Příspěvek od Trunda » stř dub 20, 2011 11:22

No tohle by mohl byt uplne klidne priznak toho, ze se s autem jezdilo s nedofouknutyma hydragasama a po blbych silnicich... ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 247
Registrován: ned zář 30, 2007 22:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: mg f rady skusenosti

Příspěvek od Dendy » stř dub 20, 2011 11:58

Lojzimir píše:Ladik, dnes se mi to stalo taky a nevim si taktez rady. Asi obvolam vrakoviste nebo nevim. Me se ten drzak pod potorem, co ho drzi, aby se motor nekroutil ulimil. Silenblok je ok. Dost na prd. :cry:


Ja jsem si rikal ze to neni normalni aby ti drhly kola o podbeh :idea:
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

Lojzimir
Příspěvky: 196
Registrován: stř dub 20, 2011 9:57
Bydliště: Olomouc

Re: mg f rady skusenosti

Příspěvek od Lojzimir » stř dub 20, 2011 12:02

Takze hned vymena hydrogasu a kde mam sehnat ten dil? Dendy, jojo rikal si. Musim se k tobe hned zastavit, jak mi to opravi.

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 247
Registrován: ned zář 30, 2007 22:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: mg f rady skusenosti

Příspěvek od Dendy » stř dub 20, 2011 12:02

Trunda píše:No tohle by mohl byt uplne klidne priznak toho, ze se s autem jezdilo s nedofouknutyma hydragasama a po blbych silnicich... ;-)
myslim ze by to mely silenbloky vydrzet delal jsem podobne pyc... a ok, ale jak jsem koukal na srazu lozimirovi drhly kola o podbeh u ridice a spolujezce :( a to vypada ze to nekdo oprel o ram :x
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 247
Registrován: ned zář 30, 2007 22:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: mg f rady skusenosti

Příspěvek od Dendy » stř dub 20, 2011 12:04

Lojzimir píše:Takze hned vymena hydrogasu a kde mam sehnat ten dil? Dendy, jojo rikal si. Musim se k tobe hned zastavit, jak mi to opravi.

a mas fotku jak je to poskozene???
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

Lojzimir
Příspěvky: 196
Registrován: stř dub 20, 2011 9:57
Bydliště: Olomouc

Re: mg f rady skusenosti

Příspěvek od Lojzimir » stř dub 20, 2011 12:06

Jo tak tu nemam, ale vyfotim to a dam to sem. Ted jsem v praci, takze az na vecir. Dendy a mas cislo na toho chlapka z vrakoviste z jeseniku? Jo a vis co mam na mysli s tim silenblokem, co drzi motor,aby se nekejval? A popripade cenu, na kolik by to tak vyslo?Diky

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: mg f rady skusenosti

Příspěvek od Trunda » stř dub 20, 2011 12:07

Jako ze to mel bouchnuty? .... ja jsem nemyslel, ze je hydragas spatny, ale neni doplneny... no pokud ti na to na srazu koukal Dendy, tak to uz k tomu nemusim nic rikat, protoze Dendy je na tohle auto odbornik ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět