Stránka 1 z 5
Motory VVC
Napsal: úte lis 23, 2010 0:42
od roman_mg
Přátelé, máte nékdo ponětí, jakým způsobem je udělaný rozdíl výkonů 145 HP u mého MGF VVC a jak 160 HP u MGTF VVC

???
Motor by měl být stejný 18K4K, hm.
ECU ???
Re: Motory VVC
Napsal: úte lis 23, 2010 0:47
od roman_mg
Nebo je tam něco co se jmenuje 18K4Y - rozdíl mezi 18K4K ???
Re: Motory VVC
Napsal: úte lis 23, 2010 0:57
od roman_mg
Sakra. mě už to myslí pomalu
Nevíte jestli by třeba nešlo strčit VVC do pětasedmy (když už tam 1.8 je) ?
Re: Motory VVC
Napsal: úte lis 23, 2010 7:11
od max80
.
Re: Motory VVC
Napsal: úte lis 23, 2010 8:50
od KDB
Romane, je jiná hlava (odlitek , ventily, spalováky), jiný vačky (hlavně zdvih),klapka sání, jiná řídící jednotka(MEM3), jiný písty...víc si teď nevybavím.
Do 75 by to šlo ( po vyřešení hlavně asi řídící jednotky), největší otazník bych viděl v tom, jak se s tím popere automat - jeho řídící jednotka je nastavená na nějaký výkon a průběh kroutícího momentu, který radikálně změníš..
Re: Motory VVC
Napsal: úte lis 23, 2010 9:16
od roman_mg
Ahojte kluci, díky, v 75 jsem si to myslel, byl to jen takový úlet
Problém je v tom, že se mi začínají kotit motory
1.8 z 75 s prasklým válcem může jít na repas, tak jsem přemýšlel jestli ho neupgrejdovat (hrozné slovo). No nic zůstane v zásobě.
1.8 VVC ze źabáčka půjde ven (má 170 000 km, ale hlavně - už jsme se o tom bavili - mi něco - poloosy? - mlátí v zatáčkách. Takže mám z UK celý motor s převodovkou a hydragasy na rámu (20000 mil), půjde na repas a starý mi zůstane. O tom jsem přemýšlel, že by šel do 75 (ECU není problém) ale automat asi jo.
No nic, tak zůstane v zásobě
Pravdu bude mit kolegyně v práci, která po shlédnutí skladu (kde mam ND díly koupené stylem - jsou za levno, co kdyby) řekla, že tu mám v regálech druhé auto

A pomalu se to k tomu začíná blížit. Kamarád to taky okomentoval - ty jsi typický sedlák, majetky se neprodávají že ?

Re: Motory VVC
Napsal: úte lis 23, 2010 9:30
od Trunda
No... zacinam byt na tom podobne... take uz koukam vsude mozne po moznosti levne sehnat dily do zasoby na nase hranate Roveriky... s nema to totiz zacina byt trosku problem... Mirek na vrakovisti hranace prestal vest a tak zacinaji krusne casy... tudiz, jak doresim bydleni, tak asi taky zacnu uskladnovat

protoze na rozebrany auta by se prostor nasel

... ale nejlepsi by fakt byla nejaka stodola...
Ja tak trosku koketuju s myslenkou, ze by se casem do Kupecka dalo VVC... prece jen by to nevyzadovalo tak velky zasah jak predelani na 2.0Ti... a nejake ty koniky navic by tomu urcite sedeli... ale kdyz uz, tak asi spis 160ku...
Re: Motory VVC
Napsal: úte lis 23, 2010 21:01
od AnderN
Trunda píše:... jak doresim bydleni, tak ...

to jsem si dřív taky myslel ...
Re: Motory VVC
Napsal: úte lis 23, 2010 21:16
od Dendy
Cus Romane,
podobnou promenou jsem "protlacil" meho "Stribrnaka" puvodne z MGF mpi do 160. Asi nejhorsi bylo sehnat naparovanou jednotku s alarmem

.
Pokud mas budiky s LCD a novou verzi ABS...jako ze asi mas, nemusel by si natahovat ani jeden kabel.....staci prepinovat konektory na ECU (v tvem pripade asi jenotka zacinajicina MKC....mems2- peknej popis zde
http://homepage.swissonline.ch/TomsSeven/ a nova pro Trophynu NNN000100 nebo 000160 (jiny zpusob immo) (mems3)......... podle me to chce nejen motor, ale podvozek ramena (vymena trnu do hydragasu nebo samotnych hydragasu z Trophy) brzdy, tlumice, sani atd. Peknej clanek o rozdilech (a hlavne PN ) najdes zde
http://www.mgtf.be/MD_Trophy160_01.html.
Da se tam narvat motor z predokolky MGZR (tudy jsem sel ja bylo jich dost a za dobry $). Pokud bych to resil dnes privez bych z Ang 160 ( vid KDB

) nebo bych koupil jen motor a jednotku od Emerald-u
http://www.emeraldm3d.com/em_pricing.html ....da se upravovat v pc-ku v testovacim modu

....no je toho dost

.
Re: Motory VVC
Napsal: úte lis 23, 2010 22:43
od roman_mg
Ahoj Dendy, díky za info - mám přes zimu co dělat
Tady jsem cosi našel mělo by to snad být všechno
http://cgi.ebay.co.uk/MG-TF-ENGINE-ECU- ... 3a5a833959
Já bych to taky videl spíš na celý motor z UK, není to cenově taková hrůza (i když - až se to nasčítá) otázka je spíš, je rozdíl mezi 145 HP a 160 HP tak viditelný ?
Kdybych se v létě dostal na ten sraz o kterém jsme se bavili, tak bych to už věděl
Zatím je to ve stadiu úvah, rozdýchávám pomalu 75, na Jagu mě čeká celý spodek, je to jak na trakaři, v zatáčkách čekám, kdy mi vylítne nějaký čep

a cenově je to trošku děs ale zas bude klid. Takže MG dojde na řadu až potom. A hlavně už mám spoustu ND nakoupených, no uvidím.
Zlatá 100 do ni se švihnul 130 motor jen to fiklo, žadná elektronika

A hned byl bourák natuněný

Re: Motory VVC
Napsal: pon pro 06, 2010 16:28
od Miras
K popisu, co je rozdilne... jen tak mimochodem - co vyfuk? Ten neni jiny? Kdyz sani, tak i vyfuk, ne?

Re: Motory VVC
Napsal: pon led 31, 2011 23:38
od Dendy
Miras píše:K popisu, co je rozdilne... jen tak mimochodem - co vyfuk? Ten neni jiny? Kdyz sani, tak i vyfuk, ne?

u mkII MGF (kterou podle r.v. ma roman je to mechanicky stejny) MkI nemela druhou Oxy (lambadu

) ma jinej kat bez Oxy.
Re: Motory VVC
Napsal: úte úno 01, 2011 12:02
od roman_mg
Safra safra tak už se začínám zamotávat

Mám jen jednu sondu na svodu hned za motorem. Na katu není. Já už vlastně ani nevím co mám Dendy

Re: Motory VVC
Napsal: úte úno 01, 2011 18:04
od hanzi
dendy má místo druhý lambdy nějakou uni krabičku, takovej oblbovák aby si ŘJ myslela že tam lambda je
Re: Motory VVC
Napsal: čtv úno 03, 2011 11:26
od Dendy
hanzi píše:dendy má místo druhý lambdy nějakou uni krabičku, takovej oblbovák aby si ŘJ myslela že tam lambda je
ssss ty co nevis to nepovis

nerez trubka a stabilzator pro oblbnuti ECU (ECM) ...s Uss idealni spalovani za katem
