Stránka 1 z 5

Motory VVC

Napsal: úte lis 23, 2010 0:42
od roman_mg
Přátelé, máte nékdo ponětí, jakým způsobem je udělaný rozdíl výkonů 145 HP u mého MGF VVC a jak 160 HP u MGTF VVC :shock: ???
Motor by měl být stejný 18K4K, hm.
ECU ???

Re: Motory VVC

Napsal: úte lis 23, 2010 0:47
od roman_mg
Nebo je tam něco co se jmenuje 18K4Y - rozdíl mezi 18K4K ???

Re: Motory VVC

Napsal: úte lis 23, 2010 0:57
od roman_mg
Sakra. mě už to myslí pomalu :)
Nevíte jestli by třeba nešlo strčit VVC do pětasedmy (když už tam 1.8 je) ?

Re: Motory VVC

Napsal: úte lis 23, 2010 7:11
od max80
.

Re: Motory VVC

Napsal: úte lis 23, 2010 8:50
od KDB
Romane, je jiná hlava (odlitek , ventily, spalováky), jiný vačky (hlavně zdvih),klapka sání, jiná řídící jednotka(MEM3), jiný písty...víc si teď nevybavím.
Do 75 by to šlo ( po vyřešení hlavně asi řídící jednotky), největší otazník bych viděl v tom, jak se s tím popere automat - jeho řídící jednotka je nastavená na nějaký výkon a průběh kroutícího momentu, který radikálně změníš..

Re: Motory VVC

Napsal: úte lis 23, 2010 9:16
od roman_mg
Ahojte kluci, díky, v 75 jsem si to myslel, byl to jen takový úlet :D
Problém je v tom, že se mi začínají kotit motory msm:
1.8 z 75 s prasklým válcem může jít na repas, tak jsem přemýšlel jestli ho neupgrejdovat (hrozné slovo). No nic zůstane v zásobě.
1.8 VVC ze źabáčka půjde ven (má 170 000 km, ale hlavně - už jsme se o tom bavili - mi něco - poloosy? - mlátí v zatáčkách. Takže mám z UK celý motor s převodovkou a hydragasy na rámu (20000 mil), půjde na repas a starý mi zůstane. O tom jsem přemýšlel, že by šel do 75 (ECU není problém) ale automat asi jo.
No nic, tak zůstane v zásobě :-D
Pravdu bude mit kolegyně v práci, která po shlédnutí skladu (kde mam ND díly koupené stylem - jsou za levno, co kdyby) řekla, že tu mám v regálech druhé auto :) A pomalu se to k tomu začíná blížit. Kamarád to taky okomentoval - ty jsi typický sedlák, majetky se neprodávají že ? :D

Re: Motory VVC

Napsal: úte lis 23, 2010 9:30
od Trunda
:-D
No... zacinam byt na tom podobne... take uz koukam vsude mozne po moznosti levne sehnat dily do zasoby na nase hranate Roveriky... s nema to totiz zacina byt trosku problem... Mirek na vrakovisti hranace prestal vest a tak zacinaji krusne casy... tudiz, jak doresim bydleni, tak asi taky zacnu uskladnovat ;-) protoze na rozebrany auta by se prostor nasel :-) ... ale nejlepsi by fakt byla nejaka stodola...
Ja tak trosku koketuju s myslenkou, ze by se casem do Kupecka dalo VVC... prece jen by to nevyzadovalo tak velky zasah jak predelani na 2.0Ti... a nejake ty koniky navic by tomu urcite sedeli... ale kdyz uz, tak asi spis 160ku...

Re: Motory VVC

Napsal: úte lis 23, 2010 21:01
od AnderN
Trunda píše:... jak doresim bydleni, tak ...
:D to jsem si dřív taky myslel ...

Re: Motory VVC

Napsal: úte lis 23, 2010 21:16
od Dendy
Cus Romane,

podobnou promenou jsem "protlacil" meho "Stribrnaka" puvodne z MGF mpi do 160. Asi nejhorsi bylo sehnat naparovanou jednotku s alarmem :evil: .
Pokud mas budiky s LCD a novou verzi ABS...jako ze asi mas, nemusel by si natahovat ani jeden kabel.....staci prepinovat konektory na ECU (v tvem pripade asi jenotka zacinajicina MKC....mems2- peknej popis zde http://homepage.swissonline.ch/TomsSeven/ a nova pro Trophynu NNN000100 nebo 000160 (jiny zpusob immo) (mems3)......... podle me to chce nejen motor, ale podvozek ramena (vymena trnu do hydragasu nebo samotnych hydragasu z Trophy) brzdy, tlumice, sani atd. Peknej clanek o rozdilech (a hlavne PN ) najdes zde http://www.mgtf.be/MD_Trophy160_01.html.
Da se tam narvat motor z predokolky MGZR (tudy jsem sel ja bylo jich dost a za dobry $). Pokud bych to resil dnes privez bych z Ang 160 ( vid KDB :twisted: ) nebo bych koupil jen motor a jednotku od Emerald-u http://www.emeraldm3d.com/em_pricing.html ....da se upravovat v pc-ku v testovacim modu :twisted: ....no je toho dost :x.

Re: Motory VVC

Napsal: úte lis 23, 2010 22:43
od roman_mg
Ahoj Dendy, díky za info - mám přes zimu co dělat :D
Tady jsem cosi našel mělo by to snad být všechno
http://cgi.ebay.co.uk/MG-TF-ENGINE-ECU- ... 3a5a833959
Já bych to taky videl spíš na celý motor z UK, není to cenově taková hrůza (i když - až se to nasčítá) otázka je spíš, je rozdíl mezi 145 HP a 160 HP tak viditelný ? :)
Kdybych se v létě dostal na ten sraz o kterém jsme se bavili, tak bych to už věděl :)
Zatím je to ve stadiu úvah, rozdýchávám pomalu 75, na Jagu mě čeká celý spodek, je to jak na trakaři, v zatáčkách čekám, kdy mi vylítne nějaký čep weed: a cenově je to trošku děs ale zas bude klid. Takže MG dojde na řadu až potom. A hlavně už mám spoustu ND nakoupených, no uvidím. :shock:
Zlatá 100 do ni se švihnul 130 motor jen to fiklo, žadná elektronika :) A hned byl bourák natuněný car:: :D

Re: Motory VVC

Napsal: pon pro 06, 2010 16:28
od Miras
K popisu, co je rozdilne... jen tak mimochodem - co vyfuk? Ten neni jiny? Kdyz sani, tak i vyfuk, ne? :?

Re: Motory VVC

Napsal: pon led 31, 2011 23:38
od Dendy
Miras píše:K popisu, co je rozdilne... jen tak mimochodem - co vyfuk? Ten neni jiny? Kdyz sani, tak i vyfuk, ne? :?
u mkII MGF (kterou podle r.v. ma roman je to mechanicky stejny) MkI nemela druhou Oxy (lambadu :-) ) ma jinej kat bez Oxy.

Re: Motory VVC

Napsal: úte úno 01, 2011 12:02
od roman_mg
Safra safra tak už se začínám zamotávat :D Mám jen jednu sondu na svodu hned za motorem. Na katu není. Já už vlastně ani nevím co mám Dendy msm:

Re: Motory VVC

Napsal: úte úno 01, 2011 18:04
od hanzi
dendy má místo druhý lambdy nějakou uni krabičku, takovej oblbovák aby si ŘJ myslela že tam lambda je

Re: Motory VVC

Napsal: čtv úno 03, 2011 11:26
od Dendy
hanzi píše:dendy má místo druhý lambdy nějakou uni krabičku, takovej oblbovák aby si ŘJ myslela že tam lambda je
ssss ty co nevis to nepovis :evil: nerez trubka a stabilzator pro oblbnuti ECU (ECM) ...s Uss idealni spalovani za katem car::