Vysoké otáčky volnoběžné MGF
- jirizak1956
- Příspěvky: 47
- Registrován: ned bře 25, 2012 22:52
Vysoké otáčky volnoběžné MGF
MG zdar a "efkům" obzvlášť. V pokročilém věku jsem si udělal radost koupí MGF z roku 1996. Je přestříkáno na červenou metal, tak snad je možná jediné. Potom to má neuvěřitelnou muziku, basák mezi sedačkama i v kufru, podle faktury, asi z roku 98 to tehdy bylo za 230 000,-Kč. Téměř k neuvěření. Jinak díky všem, kteří přispívají do tohoto fora jsem se dozvěděl hodně užitečných informací, takže již mám dotlakováno hydrogasem a je to velký rozdíl, pár stovek km jsem asi najel téměř na doraz. Do budoucna bych asi šel do té náhrady za cca 1000 liber. Zatím vše snad šlape jak má, až na jednu závadu. Někdy se otáčky nevrátí na 900, ale visí na 1500-2500. Při studeném motoru a po delší jízdě, tak asi 30km je to většinou OK, ale stává se to právě mezi tím 15-30km. Z tohoto fora jsem vyčetl, že může jít o potenciometr škrtící klapky, osu škrtící klapky(projet výstružníkem), servo sání-na kuželce saze a nebo váha vzduchu- v dírce svinstvo. Automechanik sice nejsem, trochu si to dovedu představit, ale přesto nemáte někdo dobrou radu??? A potom na koho se stím obrátit, jsem z Prahy, autíčko bydlí u Neveklova, to je u Benešova. Díky za případné rady. Jirka
Re: Vysoké otáčky volnoběžné MGF
Vitej mezi nami 
... procetl jsi dobre a s nejvetsi pravdepodobnosti to opravdu bude problem serva nebo potenciometru... ona to v podstate neni porucha, ale vlastne zanedbana udrzba... z prefuku vacek se do sani dostava se vzduchem i olej a ten to tam pad zaspini.... ja to mam treba suche, ale nekdo tam ten usazeny olej ma... zalezi treba i na tesnosti sedel ventilu, hladine oleje.... neni to nic zasadniho... proste staci vycistit. Co se tyka hydrahasu, vaz si ho, hyckej si ho, nebot komfortnejsi podvozek nesezenes
... proc myslis ze se montuje do limuzin?
Nahrada sice vyresi servisni narocnost, ale prijdes o komfort .... pokud nemas problem s mechama, tak je tam udrzuj, dokud jsou funkcni (doplneni jednou za rok je v poradku). Kdo porovnal MGTF s MGF, tak vzdy hlasoval pro MGF => Hydragas 

... procetl jsi dobre a s nejvetsi pravdepodobnosti to opravdu bude problem serva nebo potenciometru... ona to v podstate neni porucha, ale vlastne zanedbana udrzba... z prefuku vacek se do sani dostava se vzduchem i olej a ten to tam pad zaspini.... ja to mam treba suche, ale nekdo tam ten usazeny olej ma... zalezi treba i na tesnosti sedel ventilu, hladine oleje.... neni to nic zasadniho... proste staci vycistit. Co se tyka hydrahasu, vaz si ho, hyckej si ho, nebot komfortnejsi podvozek nesezenes



- jirizak1956
- Příspěvky: 47
- Registrován: ned bře 25, 2012 22:52
Re: Vysoké otáčky volnoběžné MGF
Díky za bleskovou odpověď, měchů s hydrogasem se tedy budu držet, ale co ty s dusíkem??
Re: Vysoké otáčky volnoběžné MGF
Dusik je v pevne casti mechu... ta se doplnit neda. Proste mecha ma dve komory... doplnitelnou a nedoplnitelnou.... ta nedoplnitelna obsahuje dusik a doplnitelna tu "lihovou" smes... jestli se nepletu;-)
Re: Vysoké otáčky volnoběžné MGF
Standartně se dusík doplnit nedá, ale dá se to vyřešit, na čemž pozvolna pracuju. V podstatě jde o to, implantovat vhodný ventil, přes který se dusík doplní. Slibně vypadá spolupráce s Citroenáři, kde mají podobný, ale složitější systém odpružení a do tzv. koulí se dusík dá běžně doplňovat.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vysoké otáčky volnoběžné MGF
No a co se servisu týká, tak v okolí Benešova je to jasná volba -- kontaktuj zdejšího člena s přezdívkou Zakar.
Re: Vysoké otáčky volnoběžné MGF
Ahoj
mezi náma
já jsem to řešil tady : http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=11&t=5786
V podstatě jsem prošel vším co se kde o tom napsalo. Řešení bylo vytáhnout konektory z ECU napružit dát zpátky
Než začneš zkoumat všechno okolo, zkus až to spadne do vysokých rpm zahýbat pořádně do boku konektorama na ecu (myslím, že náchylnějśí byl červený). Pokud to spadne na 850 je to v nich. A potom vytáhnout prostříkat pořadně zasunout
Po týdnu výměn klapek, poťáků, váh vzduchu atd. to vše vyřešilo a je to bez problémů. Tedy v mém případě.
To Karel : Nepovídej
to by byla paráda HG se nevzdám, jezdil jsem v TF a nedá se to srovnat (to je i potvrzení odpovědi od Trundy - 1000 liber se dá utratit líp
)
Např. http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-ZUA000740
To by byla paráda
Ahoj Roman


V podstatě jsem prošel vším co se kde o tom napsalo. Řešení bylo vytáhnout konektory z ECU napružit dát zpátky


To Karel : Nepovídej


Např. http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-ZUA000740
To by byla paráda

Ahoj Roman
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Vysoké otáčky volnoběžné MGF





MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Vysoké otáčky volnoběžné MGF
Ale Roman chce z TFka 

Re: Vysoké otáčky volnoběžné MGF
No ale to mi povidej, kdo by vahal pri zkouknuti te, co ma Karel.... jemu slouzi pouze jako stacionarni skulptura ke cti a pamatce zasle slavy MG a uz tak dela paradu, az oci prechazi
.... co teprv kdyby se z ni stalo hybajici se zihadlo 
... mimochodem nemas Karle zatim v umyslu rozdelavat na dily? Me by se mooooc libily ty brzdy


... mimochodem nemas Karle zatim v umyslu rozdelavat na dily? Me by se mooooc libily ty brzdy

Re: Vysoké otáčky volnoběžné MGF
Já vím, jen Romana škádlím
..Rozdělávat jí nebudu, buď se jí někdo ujme tak jak je , nebo nic. Na ND bych rád přivezl z ostrovů F VVC Mk1, protože dost drobností pořebuju a nechce se mě je kuchat z Trophy.

..Rozdělávat jí nebudu, buď se jí někdo ujme tak jak je , nebo nic. Na ND bych rád přivezl z ostrovů F VVC Mk1, protože dost drobností pořebuju a nechce se mě je kuchat z Trophy.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Vysoké otáčky volnoběžné MGF
Já vím
Stejně ale TF je tužší F je hezčí
TF z ostrovů nemá VIN takže nastrojit narazit VIN co mám a jsou na světě dva bratříčci
Sice by nemohli jezdit současně ale neva. Ach jo. To jsou dilemata. Už jsme se o tom bavili, já bych ji vzal ale nechce se mi nějak trápit se s VINem. Ach jo a je krásná 




MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Vysoké otáčky volnoběžné MGF
Myslím, že by stálo za to napsat p. Stehlíkovi, co umí oficiální vyjádření ke změnám v TP- viz http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... %9Bry+pneu
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Vysoké otáčky volnoběžné MGF
OK zkusím co mi odpoví 

MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Vysoké otáčky volnoběžné MGF
Ahoj prosim te jak jsi dopadl s tema otackama? ja jsem na tom zase uplne stejne. jsem trosku laik v nazvech servo sani atd, nebo spis nevim kde to na motoru najit:-D a jeste jsem objevil takovy problem. kdyz vytocim motor to vyssich otacek, strasne pomalu padaji dolu, kdyz pustim plyn, da se to nejak opravit?nebo spise nedelalo to tak predtim. diky za kazdou radu. uz jsem i vycistil takovy ten kuzel, ten byl cely od sazi a bordelu. ale nevim jak poznam jestli je funkcni nebo ne. kdyz jej mam zapojeny, tak prave ty otacky tak pomalu klesaji. a nevim kde najdu vahu vzduchu:-(