Vysoké otáčky volnoběžné MGF

Uživatelský avatar
jirizak1956
Příspěvky: 47
Registrován: ned bře 25, 2012 22:52

Vysoké otáčky volnoběžné MGF

Příspěvek od jirizak1956 » ned dub 01, 2012 20:24

MG zdar a "efkům" obzvlášť. V pokročilém věku jsem si udělal radost koupí MGF z roku 1996. Je přestříkáno na červenou metal, tak snad je možná jediné. Potom to má neuvěřitelnou muziku, basák mezi sedačkama i v kufru, podle faktury, asi z roku 98 to tehdy bylo za 230 000,-Kč. Téměř k neuvěření. Jinak díky všem, kteří přispívají do tohoto fora jsem se dozvěděl hodně užitečných informací, takže již mám dotlakováno hydrogasem a je to velký rozdíl, pár stovek km jsem asi najel téměř na doraz. Do budoucna bych asi šel do té náhrady za cca 1000 liber. Zatím vše snad šlape jak má, až na jednu závadu. Někdy se otáčky nevrátí na 900, ale visí na 1500-2500. Při studeném motoru a po delší jízdě, tak asi 30km je to většinou OK, ale stává se to právě mezi tím 15-30km. Z tohoto fora jsem vyčetl, že může jít o potenciometr škrtící klapky, osu škrtící klapky(projet výstružníkem), servo sání-na kuželce saze a nebo váha vzduchu- v dírce svinstvo. Automechanik sice nejsem, trochu si to dovedu představit, ale přesto nemáte někdo dobrou radu??? A potom na koho se stím obrátit, jsem z Prahy, autíčko bydlí u Neveklova, to je u Benešova. Díky za případné rady. Jirka

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Vysoké otáčky volnoběžné MGF

Příspěvek od Trunda » ned dub 01, 2012 20:36

Vitej mezi nami ;-)
... procetl jsi dobre a s nejvetsi pravdepodobnosti to opravdu bude problem serva nebo potenciometru... ona to v podstate neni porucha, ale vlastne zanedbana udrzba... z prefuku vacek se do sani dostava se vzduchem i olej a ten to tam pad zaspini.... ja to mam treba suche, ale nekdo tam ten usazeny olej ma... zalezi treba i na tesnosti sedel ventilu, hladine oleje.... neni to nic zasadniho... proste staci vycistit. Co se tyka hydrahasu, vaz si ho, hyckej si ho, nebot komfortnejsi podvozek nesezenes ;-) ... proc myslis ze se montuje do limuzin? :-) Nahrada sice vyresi servisni narocnost, ale prijdes o komfort .... pokud nemas problem s mechama, tak je tam udrzuj, dokud jsou funkcni (doplneni jednou za rok je v poradku). Kdo porovnal MGTF s MGF, tak vzdy hlasoval pro MGF => Hydragas ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
jirizak1956
Příspěvky: 47
Registrován: ned bře 25, 2012 22:52

Re: Vysoké otáčky volnoběžné MGF

Příspěvek od jirizak1956 » ned dub 01, 2012 20:46

Díky za bleskovou odpověď, měchů s hydrogasem se tedy budu držet, ale co ty s dusíkem??

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Vysoké otáčky volnoběžné MGF

Příspěvek od Trunda » ned dub 01, 2012 21:19

Dusik je v pevne casti mechu... ta se doplnit neda. Proste mecha ma dve komory... doplnitelnou a nedoplnitelnou.... ta nedoplnitelna obsahuje dusik a doplnitelna tu "lihovou" smes... jestli se nepletu;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Vysoké otáčky volnoběžné MGF

Příspěvek od KDB » ned dub 01, 2012 21:54

Standartně se dusík doplnit nedá, ale dá se to vyřešit, na čemž pozvolna pracuju. V podstatě jde o to, implantovat vhodný ventil, přes který se dusík doplní. Slibně vypadá spolupráce s Citroenáři, kde mají podobný, ale složitější systém odpružení a do tzv. koulí se dusík dá běžně doplňovat.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6976
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Vysoké otáčky volnoběžné MGF

Příspěvek od AnderN » ned dub 01, 2012 22:17

No a co se servisu týká, tak v okolí Benešova je to jasná volba -- kontaktuj zdejšího člena s přezdívkou Zakar.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Vysoké otáčky volnoběžné MGF

Příspěvek od roman_mg » úte dub 03, 2012 15:24

Ahoj :) mezi náma :) já jsem to řešil tady : http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=11&t=5786

V podstatě jsem prošel vším co se kde o tom napsalo. Řešení bylo vytáhnout konektory z ECU napružit dát zpátky car:: Než začneš zkoumat všechno okolo, zkus až to spadne do vysokých rpm zahýbat pořádně do boku konektorama na ecu (myslím, že náchylnějśí byl červený). Pokud to spadne na 850 je to v nich. A potom vytáhnout prostříkat pořadně zasunout :D Po týdnu výměn klapek, poťáků, váh vzduchu atd. to vše vyřešilo a je to bez problémů. Tedy v mém případě.

To Karel : Nepovídej msm: to by byla paráda HG se nevzdám, jezdil jsem v TF a nedá se to srovnat (to je i potvrzení odpovědi od Trundy - 1000 liber se dá utratit líp :-D )
Např. http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-ZUA000740

To by byla paráda drive:

Ahoj Roman
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Vysoké otáčky volnoběžné MGF

Příspěvek od KDB » úte dub 03, 2012 19:49

:mrgreen: ...Romane, :mrgreen: mám krásnou :mrgreen: , nastrojenou :mrgreen: , olakovavanou, :mrgreen: kompletní karoserii, určitě by vyšla levnějc a je eFková.....
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

lenham3
Příspěvky: 2384
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Vysoké otáčky volnoběžné MGF

Příspěvek od lenham3 » úte dub 03, 2012 21:45

Ale Roman chce z TFka ;)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Vysoké otáčky volnoběžné MGF

Příspěvek od Trunda » úte dub 03, 2012 21:53

No ale to mi povidej, kdo by vahal pri zkouknuti te, co ma Karel.... jemu slouzi pouze jako stacionarni skulptura ke cti a pamatce zasle slavy MG a uz tak dela paradu, az oci prechazi :-) .... co teprv kdyby se z ni stalo hybajici se zihadlo ;-)
... mimochodem nemas Karle zatim v umyslu rozdelavat na dily? Me by se mooooc libily ty brzdy :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Vysoké otáčky volnoběžné MGF

Příspěvek od KDB » úte dub 03, 2012 22:24

Já vím, jen Romana škádlím :mrgreen:

..Rozdělávat jí nebudu, buď se jí někdo ujme tak jak je , nebo nic. Na ND bych rád přivezl z ostrovů F VVC Mk1, protože dost drobností pořebuju a nechce se mě je kuchat z Trophy.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Vysoké otáčky volnoběžné MGF

Příspěvek od roman_mg » stř dub 04, 2012 1:25

Já vím :mrgreen: Stejně ale TF je tužší F je hezčí :D TF z ostrovů nemá VIN takže nastrojit narazit VIN co mám a jsou na světě dva bratříčci :-D Sice by nemohli jezdit současně ale neva. Ach jo. To jsou dilemata. Už jsme se o tom bavili, já bych ji vzal ale nechce se mi nějak trápit se s VINem. Ach jo a je krásná :mrgreen:
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Vysoké otáčky volnoběžné MGF

Příspěvek od KDB » čtv dub 05, 2012 8:48

Myslím, že by stálo za to napsat p. Stehlíkovi, co umí oficiální vyjádření ke změnám v TP- viz http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... %9Bry+pneu
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Vysoké otáčky volnoběžné MGF

Příspěvek od roman_mg » čtv dub 05, 2012 19:26

OK zkusím co mi odpoví :)
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

tomas.ov
Příspěvky: 56
Registrován: stř črc 20, 2011 9:33
Bydliště: Ostrava

Re: Vysoké otáčky volnoběžné MGF

Příspěvek od tomas.ov » stř dub 10, 2013 14:43

Ahoj prosim te jak jsi dopadl s tema otackama? ja jsem na tom zase uplne stejne. jsem trosku laik v nazvech servo sani atd, nebo spis nevim kde to na motoru najit:-D a jeste jsem objevil takovy problem. kdyz vytocim motor to vyssich otacek, strasne pomalu padaji dolu, kdyz pustim plyn, da se to nejak opravit?nebo spise nedelalo to tak predtim. diky za kazdou radu. uz jsem i vycistil takovy ten kuzel, ten byl cely od sazi a bordelu. ale nevim jak poznam jestli je funkcni nebo ne. kdyz jej mam zapojeny, tak prave ty otacky tak pomalu klesaji. a nevim kde najdu vahu vzduchu:-(

Odpovědět