Vypnutí EPASu

Odpovědět
Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Vypnutí EPASu

Příspěvek od roman_mg » sob dub 28, 2012 16:40

Tak a je hotovo a odzkoušeno. Podle tohoto :
http://www.mgf.ultimatemg.com/group2/DI ... bypass.htm
jsem vyrobil toto :
http://img5.rajce.idnes.cz/d0506/4/4643 ... .jpg?ver=0
Je to na tlačítlku (přidaném) pro klima. Teď jsem se vrátil a výsledky :)

EPAS OFF
Síly na ovládání nejsou kritické. +
Je cítit každou nerovnost a práci tlumičů v řízení. Podle mě +
V přímém směru skoro stejné, jak pŕi EPAS ON. +
Ale hlavně : vypnutím se změní vnímání fyziky v zatáčkách. Tam, kde je možné s EPAS ON poslat auto do smyku (necitlivým zatočením podpořeným posilovačem), v stavu OFF se auto brání a síly na zatočení se značně zvyšují. Sice to jde taky, ale ztuha drive: V "'mých" zatáčkách jsem pak byl cca o 5-10 km rychlejší. Bez nepříjemného pocitu. A MG si hledá ideální stopu tak nějak samo od sebe car:: .
Resumé : můžu vřele doporučit (doporučují 4 z 5 posiloven msm: ). A paráda je, že se to prostě jen vypne/zapne tlačítkem za jízdy.
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Vypnutí EPASu

Příspěvek od KDB » pon dub 30, 2012 23:06

Romane jse ďábel :mrgreen: . Máš ale asi pravdu, že bez EPASU si musí člověk na zatáčce víc záležet...
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Vypnutí EPASu

Příspěvek od roman_mg » úte kvě 01, 2012 0:31

Dík :mrgreen: Hlavně vyzkoušeno v praxi. Vletěl jsem na kruhák trošku rychleji, takže zadek šel doprava, trošku jsem to srovnal, na výjezdu kontra volant úplně vpravo (šlo to lehce :)) a zadek šel doleva :-D A bylo to proto, źe jsem s posilovačem neměl cit. A přetočil to. Dneska jsem to zkusil bez a bylo to jiné. Možná je to subjektivní pocit, ale jsi "víc" součástí auta. No uvidíme dál :)
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
thomas
Příspěvky: 1198
Registrován: pon pro 17, 2007 0:25

Re: Vypnutí EPASu

Příspěvek od thomas » ned pro 30, 2012 13:44

měl jsem možnost vyzkoušet a nabral jsem dojmu že bych měl začit chodit do posilky chlat: , je to docela fuška, ale ten kontakt se silnicí je uplně jiny jak řika roman.
Rover214,Rover220sdi,Rover45/1.6 New version,Rover75 1.8, MG-ZS 2.0iDT,Rover 75 8/2004 Cdti, Rover25, Renault RX4, kdykoliv mam přiležitost S- Type 4.2L V8 made by Roman_MG, Jaguar X- Type 2.5 L AWD Estate , Honda CR-V, Volkswagen Passat :-)

Odpovědět