Stránka 1 z 1

Vypnutí EPASu

Napsal: sob dub 28, 2012 16:40
od roman_mg
Tak a je hotovo a odzkoušeno. Podle tohoto :
http://www.mgf.ultimatemg.com/group2/DI ... bypass.htm
jsem vyrobil toto :
http://img5.rajce.idnes.cz/d0506/4/4643 ... .jpg?ver=0
Je to na tlačítlku (přidaném) pro klima. Teď jsem se vrátil a výsledky :)

EPAS OFF
Síly na ovládání nejsou kritické. +
Je cítit každou nerovnost a práci tlumičů v řízení. Podle mě +
V přímém směru skoro stejné, jak pŕi EPAS ON. +
Ale hlavně : vypnutím se změní vnímání fyziky v zatáčkách. Tam, kde je možné s EPAS ON poslat auto do smyku (necitlivým zatočením podpořeným posilovačem), v stavu OFF se auto brání a síly na zatočení se značně zvyšují. Sice to jde taky, ale ztuha drive: V "'mých" zatáčkách jsem pak byl cca o 5-10 km rychlejší. Bez nepříjemného pocitu. A MG si hledá ideální stopu tak nějak samo od sebe car:: .
Resumé : můžu vřele doporučit (doporučují 4 z 5 posiloven msm: ). A paráda je, že se to prostě jen vypne/zapne tlačítkem za jízdy.

Re: Vypnutí EPASu

Napsal: pon dub 30, 2012 23:06
od KDB
Romane jse ďábel :mrgreen: . Máš ale asi pravdu, že bez EPASU si musí člověk na zatáčce víc záležet...

Re: Vypnutí EPASu

Napsal: úte kvě 01, 2012 0:31
od roman_mg
Dík :mrgreen: Hlavně vyzkoušeno v praxi. Vletěl jsem na kruhák trošku rychleji, takže zadek šel doprava, trošku jsem to srovnal, na výjezdu kontra volant úplně vpravo (šlo to lehce :)) a zadek šel doleva :-D A bylo to proto, źe jsem s posilovačem neměl cit. A přetočil to. Dneska jsem to zkusil bez a bylo to jiné. Možná je to subjektivní pocit, ale jsi "víc" součástí auta. No uvidíme dál :)

Re: Vypnutí EPASu

Napsal: ned pro 30, 2012 13:44
od thomas
měl jsem možnost vyzkoušet a nabral jsem dojmu že bych měl začit chodit do posilky chlat: , je to docela fuška, ale ten kontakt se silnicí je uplně jiny jak řika roman.