Vypnutí EPASu
Napsal: sob dub 28, 2012 16:40
Tak a je hotovo a odzkoušeno. Podle tohoto :
http://www.mgf.ultimatemg.com/group2/DI ... bypass.htm
jsem vyrobil toto :
http://img5.rajce.idnes.cz/d0506/4/4643 ... .jpg?ver=0
Je to na tlačítlku (přidaném) pro klima. Teď jsem se vrátil a výsledky
EPAS OFF
Síly na ovládání nejsou kritické. +
Je cítit každou nerovnost a práci tlumičů v řízení. Podle mě +
V přímém směru skoro stejné, jak pŕi EPAS ON. +
Ale hlavně : vypnutím se změní vnímání fyziky v zatáčkách. Tam, kde je možné s EPAS ON poslat auto do smyku (necitlivým zatočením podpořeným posilovačem), v stavu OFF se auto brání a síly na zatočení se značně zvyšují. Sice to jde taky, ale ztuha
V "'mých" zatáčkách jsem pak byl cca o 5-10 km rychlejší. Bez nepříjemného pocitu. A MG si hledá ideální stopu tak nějak samo od sebe
.
Resumé : můžu vřele doporučit (doporučují 4 z 5 posiloven
). A paráda je, že se to prostě jen vypne/zapne tlačítkem za jízdy.
http://www.mgf.ultimatemg.com/group2/DI ... bypass.htm
jsem vyrobil toto :
http://img5.rajce.idnes.cz/d0506/4/4643 ... .jpg?ver=0
Je to na tlačítlku (přidaném) pro klima. Teď jsem se vrátil a výsledky

EPAS OFF
Síly na ovládání nejsou kritické. +
Je cítit každou nerovnost a práci tlumičů v řízení. Podle mě +
V přímém směru skoro stejné, jak pŕi EPAS ON. +
Ale hlavně : vypnutím se změní vnímání fyziky v zatáčkách. Tam, kde je možné s EPAS ON poslat auto do smyku (necitlivým zatočením podpořeným posilovačem), v stavu OFF se auto brání a síly na zatočení se značně zvyšují. Sice to jde taky, ale ztuha


Resumé : můžu vřele doporučit (doporučují 4 z 5 posiloven
