alu kola na mgf
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: čtv kvě 03, 2012 21:12
alu kola na mgf
Zdravím, všechny příznivce . Jsem další adept nakaženej MG .Přes celou zimu to předělávám jako repliku Ferrari ostré vačky, VVC klapka vzduchu, výfuk, nitro až to bude zašlu foto.
Momentálně se však peru s kolama, ať měřím jak měřím pořád mi vychází jen max 7x16 ET 30 mám převrtané náboje na 4x98 pro lepší výběr kol, přesto bych potřeboval poradit jestli už někdo podobně laboroval co tam jde dát.
díky
Momentálně se však peru s kolama, ať měřím jak měřím pořád mi vychází jen max 7x16 ET 30 mám převrtané náboje na 4x98 pro lepší výběr kol, přesto bych potřeboval poradit jestli už někdo podobně laboroval co tam jde dát.
díky
Re: alu kola na mgf
Ty rikas, ze jsi nakazeny MG a pritom to predelavas na Ferrari... toz tak to asi kecas, ne?
.... hochu takove hokusy pokusy tu nikdo nedela... tu mame Rover/MG radi takove, jake jsou, vyber kol nam prijde dostatecny, takze prevrtavat naboje jsem tu nikdy nikoho nevidel...
... to jsi jako dal jen ostre vacky a nic vic? Jako ze stelovatelne rozvody, hlavu s vetsima ventilama, mapovatelne ECU, kovane pisty a ojnice??? Bez tohoto si jednak moc nepomuzes a ke vsemu ti ten motor po par km odejde do vecnych lovist....

... to jsi jako dal jen ostre vacky a nic vic? Jako ze stelovatelne rozvody, hlavu s vetsima ventilama, mapovatelne ECU, kovane pisty a ojnice??? Bez tohoto si jednak moc nepomuzes a ke vsemu ti ten motor po par km odejde do vecnych lovist....
Re: alu kola na mgf
replika ferrari, wtf?
ja mam na aute 8x17 a je to v poho. na eFko das i 18tky, spis vic zalezi na rozmeru gum, pac prostor v blatnikach je docela omezenej. s nevhodnou kombinaci drou gumy v predu pri rejdu o vnitrni plastovej podbeh...

ja mam na aute 8x17 a je to v poho. na eFko das i 18tky, spis vic zalezi na rozmeru gum, pac prostor v blatnikach je docela omezenej. s nevhodnou kombinaci drou gumy v predu pri rejdu o vnitrni plastovej podbeh...
MGF MKI prestavba na TF - prodano
MG ZT-T 190 MKI - zniceno
a kdyz poradne svezeni, tak MK Indy 520kg 140ps
MG ZT-T 190 MKI - zniceno
a kdyz poradne svezeni, tak MK Indy 520kg 140ps

-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: alu kola na mgf
Fuj kazit Mgf nejakym talosem radeji ty fotky sem ani nedavej 

Re: alu kola na mgf
Chudak ..... takovej kartac
.... me by zajimalo hlavne co pacha s tim motorem. Protoze takove upravy K-Series.... to neni levna zalezitost a uz vubec ne tak jednoducha....

Re: alu kola na mgf
Mno, asi tak, jak psali lenham a trunda. Jinak vačky a nitro to pošlou spolehlivě do kytek. Jistým způsobem tě chápu, nevím kolik máš roků, ale asi míň než já, a v tvém věku bych možná blbnul stejně. Je to o tom, co chceš. A ono se to časem utřese. Buď zjistíš, že MG není to pravé ořechové na tyto "úpravy" (jiná věc jsou K-čkové kity, Trunda o tom ví hodně), nebo si řekneš, tohle auto se mi líbí tak jak je a úpravy budu dělat tak, abych zachoval duši toho auta a nezničil motor. Můj názor je ten, že anglická auta se moc k tunění nehodí a nikoho s tím tady neoslníš, spíš naopak. Ale možná bude spokojené tvé ego. Potom OK.
Ke kolům. Je to blbost. Nejde ani tak o krásu, jak o jízdní vlastnosti. Výrobce dal na MGF nějaká kola (rozměry), která byla odzkoušená a sladěná s podvozkem. Žádná jiná kola tam prostě být nemůžou (Karel, Dendy a ostatní prominou
) Dle mého soudu to auto bude reagovat jinak, než má. Hůř.
Když to shrnu, pokud ti to udělá radost, klidně to předělej. Od toho se v autech hrabeme. Ale je to slepá ulička.
Ke kolům. Je to blbost. Nejde ani tak o krásu, jak o jízdní vlastnosti. Výrobce dal na MGF nějaká kola (rozměry), která byla odzkoušená a sladěná s podvozkem. Žádná jiná kola tam prostě být nemůžou (Karel, Dendy a ostatní prominou

Když to shrnu, pokud ti to udělá radost, klidně to předělej. Od toho se v autech hrabeme. Ale je to slepá ulička.

MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: alu kola na mgf
Jak to Romane myslíš, já mám origo 15ctky ??
Jestli chceš zlepšit jízdní vlastnosti, dej lehčí a pevnější kola než jsou originály ( těžko seženeš) plus přilnavé gumy s pevnou bočnicí, klidně v původním rozměru.
Jde-li Ti o vzhled, dej co se Ti líbí.
Jestli chceš zlepšit jízdní vlastnosti, dej lehčí a pevnější kola než jsou originály ( těžko seženeš) plus přilnavé gumy s pevnou bočnicí, klidně v původním rozměru.
Jde-li Ti o vzhled, dej co se Ti líbí.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: alu kola na mgf
Promiň, ale měl jsem dojem, že jsme se bavili že můžou být i 195 a já je moc nemusím, tak jsem se spletl, sorry
Samo, že to co píšeš je pravda a má to i logiku
V rozměrech 185 a 205 



MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: čtv kvě 03, 2012 21:12
Re: alu kola na mgf
Hm, no nečekal jsem pochvalu. Ale hraju si rád. S nitrem problém nevidím udělal jsem již pár motorek a zatím frčí bez závad nesmí se to přehánět. Vačky ano vyportovaná hlava, leštěné ventily kanály atd , jiná sací klapka z VVC větší plnění vstřiky a něco málo el. zasahu do jednotky . Nechci z toho masakr 160-170ps motor snese . Dle slov pána co se zaobírá přímo úpravami těchto motorů. To sem , ale nechci tahat jde mi o ty kola , chtěl bych 17x 7 et 30 max 35 proto sem píšu. Nikomu auto nehaním a tak jsem čekal spíše pochopení než vyčítání od toho fora jsou ne? No nějak si poradím jen jsem se chtěl vyvarovat zbytečné práce. Ale i přesto díky .
Re: alu kola na mgf
Nikdo ti to hanit nechce.... jen ze tu mozna je dost lidi, kteri neco vedi....
.... ja zatim mam spis teoreticke znalosti, ale protoze se timto motorem zaobiram jiz nejaky ten rok, mel jsem urcitym zpusobem rozpracovany projekt prestavby motoru, takze mimo jine mam nastudovane to, ze 160 - 170 koni bude smrt pro ojnice.... mozna po nejake dobe, ale ojnice na zakladni 1.8 nejsou takto dimenzovane... maximum je stanoveny na 150 koni... i proto jsou ve 160 konove VVC 1.8 jine pisty a ojnice, nez v zakladu.... nicmene kolem tech 150 koni to asi snesou.... samozrejme zalezi na tom, jestli je ten vykon vyuzivany napr. zavodne ci jak....
.... muzeme vedet o jakeho pana se jedna? Tech, co neco vedi o prestavbe K-Series je tu v CR opravdu jen nekolik paru....
.... ja zatim mam spis teoreticke znalosti, ale protoze se timto motorem zaobiram jiz nejaky ten rok, mel jsem urcitym zpusobem rozpracovany projekt prestavby motoru, takze mimo jine mam nastudovane to, ze 160 - 170 koni bude smrt pro ojnice.... mozna po nejake dobe, ale ojnice na zakladni 1.8 nejsou takto dimenzovane... maximum je stanoveny na 150 koni... i proto jsou ve 160 konove VVC 1.8 jine pisty a ojnice, nez v zakladu.... nicmene kolem tech 150 koni to asi snesou.... samozrejme zalezi na tom, jestli je ten vykon vyuzivany napr. zavodne ci jak....
.... muzeme vedet o jakeho pana se jedna? Tech, co neco vedi o prestavbe K-Series je tu v CR opravdu jen nekolik paru....
Re: alu kola na mgf
Přesně tak. Každý máme nějaký názor a ten si řekneme.
Tady je něco o motorech :
http://www.dvapower.co.uk/
Tady něco o kolech :
http://www.mgf.ultimatemg.com/group2/su ... he_mgf.htm
http://www.mikesatur.com/acatalog/Wheel ... 1_21AW3820
a tady něco jiného, co mi to jen připomíná ?
http://www.hondatuningmagazine.com/tech ... ewall.html
Tady je něco o motorech :
http://www.dvapower.co.uk/
Tady něco o kolech :
http://www.mgf.ultimatemg.com/group2/su ... he_mgf.htm
http://www.mikesatur.com/acatalog/Wheel ... 1_21AW3820
a tady něco jiného, co mi to jen připomíná ?

http://www.hondatuningmagazine.com/tech ... ewall.html
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: alu kola na mgf
ty podlozky jsou fajnova vec, pouzivam je 

MGF MKI prestavba na TF - prodano
MG ZT-T 190 MKI - zniceno
a kdyz poradne svezeni, tak MK Indy 520kg 140ps
MG ZT-T 190 MKI - zniceno
a kdyz poradne svezeni, tak MK Indy 520kg 140ps

Re: alu kola na mgf
... Podlozky pekny, ale trpi tim loziska a vubec cela naprava... Ackoli treba MINikari je pozivaji i v rally, aby se vesli do stopy ostatnich aut... Ale to uz je opravdu extrem.... .... Nehlede na to, ze to rozhodi geometrii pruzeni...
Re: alu kola na mgf
to mozna v pripade rozsireni, ale ja mel na mysli ty podlozky s variabilni rozteci od Satura, ze to je dobrej napad...
originalni kola maji ET28. podlozky 18mm, pri pouziti vhodnych disku o min. ET40 jsme na ET22, coz je absolutne v ramci a nic to nerozhodi...
originalni kola maji ET28. podlozky 18mm, pri pouziti vhodnych disku o min. ET40 jsme na ET22, coz je absolutne v ramci a nic to nerozhodi...
MGF MKI prestavba na TF - prodano
MG ZT-T 190 MKI - zniceno
a kdyz poradne svezeni, tak MK Indy 520kg 140ps
MG ZT-T 190 MKI - zniceno
a kdyz poradne svezeni, tak MK Indy 520kg 140ps

Re: alu kola na mgf
... jo tak
... toz to pak asi jo
.... slysim podlozky a jezi se mi chlupy 


