MG TF 160 - startování.

Odpovědět
Uživatelský avatar
lotus-plzen
Příspěvky: 16
Registrován: čtv zář 09, 2010 16:52

MG TF 160 - startování.

Příspěvek od lotus-plzen » úte srp 18, 2015 11:36

Ahoj přátelé, mám na Vás dotaz. Bohužel jsem měl před několika lety nehodu (PPL mi srovnala zadek na TF) a já teď čelím dosti nelehké opravě, karosářské i motorové. Exteriér už se opravuje - auto je u klempíře, ale na motor se teprve dostanu. Nestartuje mi motor, svíčky pálí, startér se točí a benzín vychází i za palivovým filtrem. Víc nevím. Motor prostě nenaskočí.
Stalo se to už někomu? Děkuji za odpověď Honza

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG TF 160 - startování.

Příspěvek od Trunda » úte srp 18, 2015 14:57

Ty jo... no, moc mě toho nenapadá :-) ... zkoušel jsi kontrolovat rozvody, jestli nepřeskočily? Kompresi to má?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: MG TF 160 - startování.

Příspěvek od roverix » úte srp 18, 2015 17:09

Také jde o to, kde je palivový filtr.
Ještě by tam měl být otřesový odpojovač paliva. Nebo něco s konektorem ke vstřikům
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG TF 160 - startování.

Příspěvek od Trunda » úte srp 18, 2015 17:13

Odpojovač ale odpojuje čerpadlo, takže to by mu nelezl benzín vůbec ;-)
Spíš je lepší čuchnout při vyndané svíčce, jestli jde benzín do válce...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 247
Registrován: ned zář 30, 2007 22:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: MG TF 160 - startování.

Příspěvek od Dendy » stř zář 09, 2015 9:49

Něco podobného me delala 160 když jsem menil motor nebyl naparovanej immobilizer auto tlačilo benal a točilo, ale nestartovalo - immo 5as blokuje zapalovani.
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG TF 160 - startování.

Příspěvek od Trunda » stř zář 09, 2015 12:27

Jéééé Dendy žije? ;-)

Chceš říci, že MEMS3 s immo už bylo řešené jinak, jak předchozí, kdy se odpojovalo i čerpadlo? To je pro mě novinka a pokud by to tak bylo, tak by mi to změnilo pohled na hromadu problémů, které se tu řešili u aut s MEMS3...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 247
Registrován: ned zář 30, 2007 22:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: MG TF 160 - startování.

Příspěvek od Dendy » stř zář 09, 2015 15:41

Tohle je vykopirovane z mgfcar.de

Vehicle Immobilisation
The vehicle immobilisation system operates by the alarm ECU transmitting a unique code to the ECM when the ignition is switched on. If the code is recognised by the ECM it will energise the injectors and allow the engine to start. If no code is received or the code is incorrect, the ECM will disable the vehicle by not energising the fuel injectors.


Tak ze pokud ti nepousti vstřiky není duvodu vypínat palivovou pumpu :admin:
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG TF 160 - startování.

Příspěvek od Trunda » stř zář 09, 2015 18:44

No dobré vědět.... ještě by mě zajímalo od které verze jednotky to je takto řešeno...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 247
Registrován: ned zář 30, 2007 22:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: MG TF 160 - startování.

Příspěvek od Dendy » stř zář 09, 2015 21:53

Tyka se to urcite MGF od VINu 522573, MGF Trophy, MGTF - ji maji vsechny. Na prvni pohled se pozna jednotka mems3 ze musi mit dva konektory (oba cerne barvy, starsi mems2 ma jeden cerveny a druhy cerny ). Oznaceni pro MG - F/TF 160 ku je NNN000100/060 - ty jsem pouzival mir:
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

lenham3
Příspěvky: 2369
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: MG TF 160 - startování.

Příspěvek od lenham3 » čtv zář 10, 2015 21:41

Pokud jsi menil jen motor a ne jednotku tak to musi jid normalne nastartovat ,jedine ze by se IMO zblaznilo

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 247
Registrován: ned zář 30, 2007 22:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: MG TF 160 - startování.

Příspěvek od Dendy » čtv zář 10, 2015 23:43

Jasne, musel jsem menit immo a ecm, puvodne tam bylo mpi. Kazdopadne svazek jsem u prvniho MGF Menil cca 14 dni. Ale u Druheho auta jsem to delal asi hodinu a pul :-) weed:
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

Odpovědět