Stránka 42 z 52

Re: MG ZR 160

Napsal: úte lis 15, 2011 12:03
od KDB
Minimálně by mě potom zajímalo porovnání.
Faktem je, že motor od H je jediný, který má smysl do MG/R dát jako upgrade.

Re: MG ZR 160

Napsal: úte lis 15, 2011 12:50
od Trunda
Ja porad ale nechapu, co by tim kdo ziskal.... Rover ma sam o sobe sirokou skalu velmi schopnych motoru, ktery dokazou slusne konkurovat i tem modernim... jedine, co mne napada jako nevyhoda je to, ze dily pro upgrade jsou oproti takove Honde asi o dost drazsi a hur dostupny...

Re: MG ZR 160

Napsal: úte lis 15, 2011 15:00
od R4ms3S
Udělám ti tedy menší tabulečku :D

Honda:
1600ccm - 160HP - EK4
1600ccm - 185HP - EK9
1800ccm - 190HP
2000ccm - 200HP - EP3

MG:
1800ccm - 160HP

tady je jasně vidět jaké jsou motory od hondy a oproti tomu co můžu mít v ZR ;)
První dva jsou z Civica 6G, kde první tady má kde jakej trotl a pomocí pár úprav se dostane přes více jak 180HP, třetí je z Integry a poslední je všem hodně dobře známá K20, která je v CTR 7G a v ITR DC5 atd.
Prostě v tomhle se nikdy nemůže MG rovnat, prostě nikdy a k tomu, jak už bylo řečeno performance díly (když už se dají na ZR vůbec sehnat), tak za minimálně polovinu levnější ;)
Mám rád performance úpravy, ale na ZRku jsem se s "reálnějšíma" úprava prostě skončil... klapka, svody, svičky a sání, nic víc se prostě sehnat nedá a když ano, tak za neskutečný pálky, které je prostě zbytečné do toho dávat. A k tomu když si člověk přidá jejich parádní převodovky a celkově jaké CTR je, tak se nedá srovnávat.
Tak to prostě je ;)

Re: MG ZR 160

Napsal: úte lis 15, 2011 15:57
od Trunda
To jako uznavam, ze financne to je dostupnejsi varianta.... to ano... ale v srovnavani toho, co je kvalitativne lepsi bych si troufal polemizovat. .... muzes se zeptat kluku z ATSka, proc se pustili do repliky Metra s K-Series... Mimochodem vykon Hondich motoru je nahnan otackama.... Takze spravne bys to mel srovnavat s Roveri VHPD verzi, ktera seriove dosahovala temer 200 koni a to bez turba... ale dobre :-)
Dejme tomu, ze je to pro tebe predevsim otazka financovani, coz jasne chapu a pak je to opravdu jasna volba... Ja jen ze si nemyslim, ze mas pravdu v kvalitativnim porovnavani.... teda samozrejme kdyz budeme porovnavat historicky stejnou techniku a to do doby, nez zacal vyvoj motoru stagnovat, coz je v podstate moment, kdy sel Rover pod BMW ... v te dobe byly Roveri benzinaky jedny z nejlepsich motoru ( a ano, tvoje ZRko na svou dobu uz technicky pozadu bylo)... .... aaaach jo :-( Je mi z toho smutno.... meli tak dobre naslapnuto a kvuli megalomanii koncernu slo vsechno do kytek :-(

Re: MG ZR 160

Napsal: úte lis 15, 2011 16:02
od R4ms3S
nemám k tomu co dál říct.
ZR má 160HP u 6900ot/min a Honda to nemá o nic jiné, jsou to stejná a přitom úplně jiná auta.
Chci prostě auto upravovat, ladit a věnovat se mu dál. U ZR to prostě nejde a když už by to šlo, tak nikdo neporadí a nebo neví.
To stejné s tím podvozkem za to co jsem koupil KONI můžu mít pro CTR novej podvozek XYZ, kterej si nastavím jak chci a nebo TEINa a to už jsou něco značky, ale dost těhle řeší.
ZR je zatím stále doma a teď je v plánu výměna volantu z TFka a řadičky z BRM verze + instalace budíku pro teplotu oleje ;)

Re: MG ZR 160

Napsal: úte lis 15, 2011 16:04
od F.i.s.h.men
Trundo: :lol: ................. :roll:

Re: MG ZR 160

Napsal: úte lis 15, 2011 16:05
od Trunda
A co ta prevodovka?

Re: MG ZR 160

Napsal: úte lis 15, 2011 20:50
od AnderN
Trunda -- malý OT, z toho ti bude smutno ještě víc ... vývoj motorů totiž tak docela nestagnoval. Oddělení Rover Powertrain pracovalo na revoluční ventilové technologii, která by zlepšila plnění zážehových a později také vznětových motorů. No a v roce 2009 přišel Fiat s novinkou s obchodním jménem Multiair, která vynesla jejich motorům například ocenění Motor roku. Tuto novinku přivedlo na svět FPT, což neznamená nic jiného, než Fiat Powertrain Technologies -- to samé oddělení, akorát už pod taktovkou jiného koncernu. Rover to akorát nestihl, kdyby pokračovali ... kdo ví :?:

Re: MG ZR 160

Napsal: úte lis 15, 2011 21:11
od Trunda
No jo, ale prece jen jim to trvalo moc dlouho... vzdyt od K-Series se za dalsich 15 let existence Roveru ven nedostalo nic prevratneho... a 15 let je hodne moc... a uprimne jen diky kvalite K-Series se Rover tu dobu udrzel nad vodou...

Re: MG ZR 160

Napsal: sob lis 19, 2011 10:05
od Miras
No, já bych byl trochu skeptik... Jestli náhodou K série Rover trochu nepotopila... Motor u kterého po 100.000 odejde těsnění pod hlavou na víc než 50% a který máme všichni zasranej vepředu nad výfukem u rozvodů od oleje... Pro fanoušky OK, ale na trhu se nejvíce prodává průměr a tyhle problémy opravdu nikdo neocení.
Že to jde i jinak vím - měl jsem Celicu, 2 litry, 170 koní, 150.000 km, 10 let stará a na motoru nikde ani flíček...
V Irsku má známý Rovera 400, auta nejsou jeho koníčkem a investice do těsnění pod hlavou ho moc nadchla. Šel do toho jen proto, že to nechtěl dávat na vrakoviště... Říkal, že kdyby měl prachy, tak jde do Octavie... ;)

Re: MG ZR 160

Napsal: sob lis 19, 2011 10:32
od Miras
R4ms3S píše:neřešme kraviny s jednou blbou plachtou ;)

Jinak kluci takto: http://www.sportovnivozy.cz/22941-mg-zr ... rno-znojmo
Nechci rejpat, ale nerozumím té hmotnosti. Já jsem svoje auto nevážil, ale v techničáku mám napsanou pohotovostní hmotnost 1.180 kg. V inzerátu je uvedeno o 200 kg méně. To je asi někde chyba ne? To asi nebude mezi našima autama takový rozdíl...

Re: MG ZR 160

Napsal: sob lis 19, 2011 17:34
od Trunda
No Miro asi si budes muset neco nastudovat o K-Series abys pochopil o cem jsem mluvil... problem s tesnenim je bohuzel cerny flek, ale kdyz se to opomene (mimochodem vymenit to tesneni za poradne a dat kovove koliky je hrooooozne velky problem ;-)), tak tenhle motor se montuje do aut uz 20 let a porad stale je to ten samy motor (i kdyz ted ma u MG trosku jine oznaceni, je to porad to same jak pred 20ti lety) a to asi neco znamena... v dobe, kdy motor sel na trh to byl parametrama motor, ktery v podstate nemel konkurenci... ne nadarmo se rikalo, ze v one dobe se postavil na misto pred fordacky Zetec... doporucuju precist si tento clanek http://www.atsservis.eu/11554-mgroverlo ... -k-series/ ;-)

Re: MG ZR 160

Napsal: sob lis 19, 2011 22:52
od J0hny
Na tohle mám uplně stejnej názor met: k-series motory jsou konstrukčně neuvěřitelně jednoduchý a efektivní, jenom s tím těsněním pod hlavou to trochu podcenili 8)

Re: MG ZR 160

Napsal: ned lis 20, 2011 19:36
od Miras
Jasnačka. Bohužel jde o marketing a ne techniku... :| Tohle značku poškodilo a ne ze dne na den, ale během let... Vem si jako příklad toho mího kámoše - dělník v Irsku, auta ho nebaví... Hodnota jeho auta byla třeba 1.000 EUR a oprava v nějakym značkovym servisu za 500 EUR i když se k tomu choval slušně. Když začal řešit, co se to s jeho autem může dít, našel mraky článků o těsnění pod hlavou... Potom už si je 100% jistý, že si v životě už žádný Rover nekoupí. :cry:

Re: MG ZR 160

Napsal: pát pro 02, 2011 7:54
od R4ms3S
tak auto pěkné spí, lehce zaprášené a jelikož zatím každej zájemce byl spíše člověk typu: že první otázka byla, jak velkou dám slevu, tak nepočítám s tím, že se tak snadno prodá, ale to se vědělo asi hned od začátku :lol:
Takže verdikt je jasný, pokud se do jara neprodá, tak zůstane a bude se pokračovat.
Teď se vkrádá otázka čím začít protože na to-do listu mám:
- řadička z BRM verze - cca 800Kč
- volant z MG TF - cca 1000Kč
- budík na teplotu oleje - 1500Kč
- dlouhé sání - cca 2000 - 2500Kč
- převodovka PG1 - 5500Kč
- poslední a předposlední díl výfuku od Janspeedu, tak abych měl komplet výfuk - cenu radši neodhaduju
- možná přední vrchní a zadní vrchní rozpěru - cenu radši neodhaduju

tak čím začít? :D
nebo vás napadá co jiného ještě na autě udělat?