nemyslím si že by se na ZR nedalo nic sehnat, nebo nějak dráž...
když spočítám svody na Hondu jeté japonské za 12 000 (nové 30 - 35 000) catback něco kolem 15 - 18 000 a podvozek za 20 - 25 000 tak je to pro MG buď lépe a nebo hodně podobné

jenže pak se dostaneme do uskálí třeba s jednotkou a mapou, podvozkovejma dílama nebo i diferákem a MG už ztrátí, bohužel... navíc to na co trpí Civic VTi nebo Integra tak trpí i MG ZR a to je krouťák, kterej je strašně malej, oproti tomu motor K20A2 co mám v CTR má oproti těmto autům nekutečnej začátek, kterej se dá jednotkou a výfukem neskutečně posunout, takže když zapomenu na všechno i na koně 160HP v MG Vs. 160HP ve VTi Vs. 180HP v Integře Vs. 200HP v mém CTR, tak je to neskutečně poznat jak to auto dokáže hned od začátku "zabrat", proto si třeba hodně lidí právě na tohle stěžuje
jen můj osobní názor, jelikož všechno ztoho jsem řídil a neřekl bych že je ZRko tak pomalé oproti CTR, jezdi vážně slušně, ALE nemá ten krouťák ze začátku a ten nástup je pomalejší, škoda i když teď jsem koukal zase po nějakých ZRkách a přemýšlím, přemýšlím
