ZR final upgrade -> Cooper S
ZR final upgrade -> Cooper S
Hele, decka... Jak to napsat... ZR je prijemne ostre a da se s nim uzit dost...
Ale jsou na svete i motokarovejsi motokary... Takze se uvidime nekde s Modrakem...
Ale jsou na svete i motokarovejsi motokary... Takze se uvidime nekde s Modrakem...
Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW
Re: ZR final upgrade -> Cooper S
Ty jo.... Tak jako gratulace
Ackoli nevim jestli "obycejny" Sko je uplne vhodny nastroj na okruh. To auto budes muset hodne poladit, nez s tim budes na okruhu trosku konkurence schopny (v Mejte mi to nandaly o trosku tusim jen dva, ale v te nejnadupanejsi verzi). Tim ti ale rozhodne nechci kazit radost, navic vim, ze ty to auto jen tak nenechas
Mimochodem jake jsou parametry?
Ackoli nevim jestli "obycejny" Sko je uplne vhodny nastroj na okruh. To auto budes muset hodne poladit, nez s tim budes na okruhu trosku konkurence schopny (v Mejte mi to nandaly o trosku tusim jen dva, ale v te nejnadupanejsi verzi). Tim ti ale rozhodne nechci kazit radost, navic vim, ze ty to auto jen tak nenechas
Mimochodem jake jsou parametry?
Re: ZR final upgrade -> Cooper S
No ja ti musim taky gratulovat k novemu kousku!!!
'S' jezdi vazne jak motokara. V limitu to samozrejme jde do smyku, ale limit je o dost dale nez s jinymi auty. Navic ty okruhy jako Pisek a Myto jsou spis velke motokarove drahy, takze by se to melo chytat
O Myte jsem zatim nepremyslel protoze je to vsechno docela cerstve, tak bych nerad hned pridaval sramy. Navic tam je stale stary olej atd. Zatim nemame CZ znacky...
Planoval jsem tak pristi sezonu... Ale hrajes na tu spravnou notu a jestli budes takhle dal provokovat, tak tam jedu Ty s tim pocitas?
Ja si prave myslim, ze i obyc 'S' musi byt nejmene tak o 5 sec rychlejsi
Parametry jsou dost podobne jako ZR (coz je jeden z duvodu proc jsem nekoupil S-ko uz drive). Je to papirove o 10kW silnejsi, ale zase to vazi o 80 kg vice. Na druhou stranu kroutak je vysoky ve vsech otackach diky turbu. Jsem sam zvedav, jak to pujde. Je to cele takove hezky tuzsi a sladene.
Vylepsovani zatim nebude. Po zkusenostech si myslim, ze dulezite je 1) ruce (napr. Tomas Ubl minuly rok v Pisku s R200 a 140 konmi); 2) pneu (Federali pasuji) a pak az vsechno ostatni.
Ohledne ladeni - Mini nahradi ZR i pritelkyne Octaviana. Ja dostal sluzebni auto a tak jsme meli 3 auta ve dvou lidech. Pritelkyne nechtela prodat Octaviana a jezdit v MG a ja prece taky nemuzu jezdit v hopacim koniku Octavii I z 2000 - to da rozum... No ale to je dalsi duvod proc se nebude extra tunit...
'S' jezdi vazne jak motokara. V limitu to samozrejme jde do smyku, ale limit je o dost dale nez s jinymi auty. Navic ty okruhy jako Pisek a Myto jsou spis velke motokarove drahy, takze by se to melo chytat
O Myte jsem zatim nepremyslel protoze je to vsechno docela cerstve, tak bych nerad hned pridaval sramy. Navic tam je stale stary olej atd. Zatim nemame CZ znacky...
Planoval jsem tak pristi sezonu... Ale hrajes na tu spravnou notu a jestli budes takhle dal provokovat, tak tam jedu Ty s tim pocitas?
Ja si prave myslim, ze i obyc 'S' musi byt nejmene tak o 5 sec rychlejsi
Parametry jsou dost podobne jako ZR (coz je jeden z duvodu proc jsem nekoupil S-ko uz drive). Je to papirove o 10kW silnejsi, ale zase to vazi o 80 kg vice. Na druhou stranu kroutak je vysoky ve vsech otackach diky turbu. Jsem sam zvedav, jak to pujde. Je to cele takove hezky tuzsi a sladene.
Vylepsovani zatim nebude. Po zkusenostech si myslim, ze dulezite je 1) ruce (napr. Tomas Ubl minuly rok v Pisku s R200 a 140 konmi); 2) pneu (Federali pasuji) a pak az vsechno ostatni.
Ohledne ladeni - Mini nahradi ZR i pritelkyne Octaviana. Ja dostal sluzebni auto a tak jsme meli 3 auta ve dvou lidech. Pritelkyne nechtela prodat Octaviana a jezdit v MG a ja prece taky nemuzu jezdit v hopacim koniku Octavii I z 2000 - to da rozum... No ale to je dalsi duvod proc se nebude extra tunit...
Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW
Re: ZR final upgrade -> Cooper S
Tak gratuluji k novému vozidlu a podle parametrů to nevypadá vůbec marně Díky kompresoru
http://www.cars-data.com/en/mini-cooper ... pecs/25969
Pokud to má odpovídající podvozek tak to bude hodně slušné svezení
http://www.cars-data.com/en/mini-cooper ... pecs/25969
Pokud to má odpovídající podvozek tak to bude hodně slušné svezení
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: ZR final upgrade -> Cooper S
Ono je od roku 2006/7 dalsi generace a ta ma turbo
Mozna to nema bleskove reakce (napr. oproti ZR s mechanickou klapkou), ale za moment to tlaci poradne...
http://www.rsportscars.com/mini/2007-mini-cooper-s/
Ale zase spotreba je paradni... Coz neni na prvnim miste, ze... Ale neni treba resit vubec LPG nebo E85.
Ty kompresorove meli natlakovane sani stale - dobra pruznost, ale taky berou klidne 9L pri jezdeni mimo mesto. Tohle pri ceste z Nemecka po okrskach ukazovalo jako prumernou spotrebu pri 90km/h - 5,3L/100km (fotka je mazla protoze jsem u toho ridil no). Na CZ dalnici potom 6,5L/100 km
Mozna to nema bleskove reakce (napr. oproti ZR s mechanickou klapkou), ale za moment to tlaci poradne...
http://www.rsportscars.com/mini/2007-mini-cooper-s/
Ale zase spotreba je paradni... Coz neni na prvnim miste, ze... Ale neni treba resit vubec LPG nebo E85.
Ty kompresorove meli natlakovane sani stale - dobra pruznost, ale taky berou klidne 9L pri jezdeni mimo mesto. Tohle pri ceste z Nemecka po okrskach ukazovalo jako prumernou spotrebu pri 90km/h - 5,3L/100km (fotka je mazla protoze jsem u toho ridil no). Na CZ dalnici potom 6,5L/100 km
Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW
Re: ZR final upgrade -> Cooper S
Viz. http://www.minifanclub.cz/classic/fanzi ... y_2013.pdf .... rychlejší jak já byl jen jeden S (Kavan)... jinak jen JCW, které je přeci jen už fakt někde jinde
Jo ta spotřeba je sprostá Já měl na dálnici na displayi skoro dvojnásobek
MRD letos bohužel nepojedu Podobně jako ty, koupě nového auta trošku změnila priority, resp. z finančního hlediska je letos zábava typu MRDu nepřípustná a navíc nemám auto ve stavu, ve kterém bych ho měl mít. Mrzí mě to, ale tohle bohužel není o chtění
Jo ta spotřeba je sprostá Já měl na dálnici na displayi skoro dvojnásobek
MRD letos bohužel nepojedu Podobně jako ty, koupě nového auta trošku změnila priority, resp. z finančního hlediska je letos zábava typu MRDu nepřípustná a navíc nemám auto ve stavu, ve kterém bych ho měl mít. Mrzí mě to, ale tohle bohužel není o chtění
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZR final upgrade -> Cooper S
A jééééje ňůminíkář!!!
Nééé gratuluju a už se na tebe těším
Nééé gratuluju a už se na tebe těším
Re: ZR final upgrade -> Cooper S
Gratuluju,S-ko je jediný New,který by mě zajímalo.Kdysi jsem si na chvilku půjčil známýho S,ale ještě starej model s kompresorem a to mělo správný maggi.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: ZR final upgrade -> Cooper S
No říká se, že s kompresorem je to lepčejší... a snad i spolehlivější... je ale fakt, že s kompresorem to úsporně jezdit nemůže.
No, mi se New Mini (až na to úplně poslední) líbí, ale jak tu kdysi psal Johny, je to nacpaný elektronikou tak, že když se tam něco potento, tak se z toho člověk taky potento... bez diagnostiky asi ani prd.
No, mi se New Mini (až na to úplně poslední) líbí, ale jak tu kdysi psal Johny, je to nacpaný elektronikou tak, že když se tam něco potento, tak se z toho člověk taky potento... bez diagnostiky asi ani prd.
Re: ZR final upgrade -> Cooper S
Verze s turbem má již přímý vstřik paliva, což je hlavní předpoklad ke snížení spotřeby
Ať žije TSI
Ať žije TSI
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZR final upgrade -> Cooper S
Takže to je prakticky úplně jinej motor, a neni to jen o kompresoru nebo turbu
Někdy bych se v tom chtěl svést, každej tvrdí jaká je to motokára, ale když to řídí někdo zasvěcenejší, tak říká, že se s tím nedá jezdit, elektrickej asistent prej vládne volantu
a je to bmw
Někdy bych se v tom chtěl svést, každej tvrdí jaká je to motokára, ale když to řídí někdo zasvěcenejší, tak říká, že se s tím nedá jezdit, elektrickej asistent prej vládne volantu
a je to bmw
Re: ZR final upgrade -> Cooper S
Se stavim v Beroune. Mame chatku v Druzci, coz je celkem kousek
Nekdy o vikendu nebo vecer by to slo. Zajima mne tvuj nazor a porovnani s tvymi turbo karami.
Motory jsou uplne jine, to jo. Verze, ktera mohla byt vybavena kompresorem, byla delana BMW s Chryslerem a vyrabena nekde v Chile a ted ta, ktera muze mit turbo je delana s Peugeotem a objevuje se ve vsech jejich autech. Nevim, jestli je to dobre nebo spatne, ale 100% to dela BMW kvuli snizeni nakladu. Kroutak to ma a spotrebu luxusni. Nebudu s tim vyrazet hned plny kotel na dalnici kdyz je to studene a kdyz prijedu dom, tak to hned po plnem kotly nechcipnu a ocekavam, ze to chvili vydrzi...
Jinak ja taky cetl, ze NEW MINI II (co mam ja) je horsi nez NEW MINI I (co muze mit kompresor). Ale nez jsem koupil MG a pak jeste jednou pred 2 lety jsem si projizdel v bazarech Cooper S s kompresorem a moc mne to nepresvedcilo. Ted jsem mel pujcene tohle II a je to cele lepe udelane (interier drzi lepe, vnitrni madla jsou lepe udelana atd) a diky elektronice je tam palubni pocitac a nektere veci si muzes nastavit sam. Ma to moznost mit HILL HOLDER atd. Nejsou to 'sportovni' veci, ale takove kazdodenni a bude s tim jezdit i pritelkyne, tak se ji to lepe hodi.
Ma to vypinatelnou stabilizaci.
Nekdy o vikendu nebo vecer by to slo. Zajima mne tvuj nazor a porovnani s tvymi turbo karami.
Motory jsou uplne jine, to jo. Verze, ktera mohla byt vybavena kompresorem, byla delana BMW s Chryslerem a vyrabena nekde v Chile a ted ta, ktera muze mit turbo je delana s Peugeotem a objevuje se ve vsech jejich autech. Nevim, jestli je to dobre nebo spatne, ale 100% to dela BMW kvuli snizeni nakladu. Kroutak to ma a spotrebu luxusni. Nebudu s tim vyrazet hned plny kotel na dalnici kdyz je to studene a kdyz prijedu dom, tak to hned po plnem kotly nechcipnu a ocekavam, ze to chvili vydrzi...
Jinak ja taky cetl, ze NEW MINI II (co mam ja) je horsi nez NEW MINI I (co muze mit kompresor). Ale nez jsem koupil MG a pak jeste jednou pred 2 lety jsem si projizdel v bazarech Cooper S s kompresorem a moc mne to nepresvedcilo. Ted jsem mel pujcene tohle II a je to cele lepe udelane (interier drzi lepe, vnitrni madla jsou lepe udelana atd) a diky elektronice je tam palubni pocitac a nektere veci si muzes nastavit sam. Ma to moznost mit HILL HOLDER atd. Nejsou to 'sportovni' veci, ale takove kazdodenni a bude s tim jezdit i pritelkyne, tak se ji to lepe hodi.
Ma to vypinatelnou stabilizaci.
Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZR final upgrade -> Cooper S
Tak to já ani nevím, že existuje jednička a dvojka
Projedem to, to je jasný
Momentálně to vypadá že budu do konce tejdne doma
Projedem to, to je jasný
Momentálně to vypadá že budu do konce tejdne doma
Re: ZR final upgrade -> Cooper S
No jo, no jo... Tezko rict. Kdyz kouknes na 2012, tak jsou tam 2 Cooper S s casem podobnym jako JOhnyTrunda píše:Viz. http://www.minifanclub.cz/classic/fanzi ... y_2013.pdf .... rychlejší jak já byl jen jeden S (Kavan)... jinak jen JCW, které je přeci jen už fakt někde jinde
http://www.minifanclub.cz/classic/fanzi ... sledky.pdf
Bude to jeste napinave...
S MRD jsem zatim moc nepocital, protoze je fakt jeste moc nove (u nas doma, jinak 7 let neni nove, ze), jeste nemam znacky a navic ten samy den vecer mame jeste pivo akci... Ale, abysme rozptylili pochybnosti, tak snad budu muset jet
Snad pojede JOhny aspon a ostatni...
Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZR final upgrade -> Cooper S
Já jedu, kdyby nejelo ZS, mám náhradní káru
A ty pojedeš taky, tam nesmíš chybět! Ikdybys měl ject se ZR
Jinak k oněm dvěma NewMini, co si pamatuju byly to celkem slušně upravený a nakoňovaný káry, takže konkurence schopný to určitě bude
A ty pojedeš taky, tam nesmíš chybět! Ikdybys měl ject se ZR
Jinak k oněm dvěma NewMini, co si pamatuju byly to celkem slušně upravený a nakoňovaný káry, takže konkurence schopný to určitě bude