ZR final upgrade -> Cooper S

Odpovědět
Uživatelský avatar
Miras
Příspěvky: 196
Registrován: čtv kvě 27, 2010 14:15
Bydliště: Praha

ZR final upgrade -> Cooper S

Příspěvek od Miras » pon kvě 19, 2014 21:59

Hele, decka... Jak to napsat... ZR je prijemne ostre a da se s nim uzit dost...
Ale jsou na svete i motokarovejsi motokary... Takze se uvidime nekde s Modrakem...

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: ZR final upgrade -> Cooper S

Příspěvek od Trunda » úte kvě 20, 2014 5:03

Ty jo.... Tak jako gratulace :-)
Ackoli nevim jestli "obycejny" Sko je uplne vhodny nastroj na okruh. To auto budes muset hodne poladit, nez s tim budes na okruhu trosku konkurence schopny (v Mejte mi to nandaly o trosku tusim jen dva, ale v te nejnadupanejsi verzi). Tim ti ale rozhodne nechci kazit radost, navic vim, ze ty to auto jen tak nenechas ;-)
Mimochodem jake jsou parametry?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Miras
Příspěvky: 196
Registrován: čtv kvě 27, 2010 14:15
Bydliště: Praha

Re: ZR final upgrade -> Cooper S

Příspěvek od Miras » úte kvě 20, 2014 11:50

No ja ti musim taky gratulovat k novemu kousku!!! :-D

'S' jezdi vazne jak motokara. V limitu to samozrejme jde do smyku, ale limit je o dost dale nez s jinymi auty. Navic ty okruhy jako Pisek a Myto jsou spis velke motokarove drahy, takze by se to melo chytat :)

O Myte jsem zatim nepremyslel protoze je to vsechno docela cerstve, tak bych nerad hned pridaval sramy. Navic tam je stale stary olej atd. Zatim nemame CZ znacky...
Planoval jsem tak pristi sezonu... Ale hrajes na tu spravnou notu a jestli budes takhle dal provokovat, tak tam jedu :D Ty s tim pocitas?
Ja si prave myslim, ze i obyc 'S' musi byt nejmene tak o 5 sec rychlejsi :)

Parametry jsou dost podobne jako ZR (coz je jeden z duvodu proc jsem nekoupil S-ko uz drive). Je to papirove o 10kW silnejsi, ale zase to vazi o 80 kg vice. Na druhou stranu kroutak je vysoky ve vsech otackach diky turbu. Jsem sam zvedav, jak to pujde. Je to cele takove hezky tuzsi a sladene.

Vylepsovani zatim nebude. Po zkusenostech si myslim, ze dulezite je 1) ruce (napr. Tomas Ubl minuly rok v Pisku s R200 a 140 konmi); 2) pneu (Federali pasuji) a pak az vsechno ostatni.

Ohledne ladeni - Mini nahradi ZR i pritelkyne Octaviana. Ja dostal sluzebni auto a tak jsme meli 3 auta ve dvou lidech. Pritelkyne nechtela prodat Octaviana a jezdit v MG a ja prece taky nemuzu jezdit v hopacim koniku Octavii I z 2000 - to da rozum... :-D No ale to je dalsi duvod proc se nebude extra tunit...
Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: ZR final upgrade -> Cooper S

Příspěvek od Karel825 » úte kvě 20, 2014 12:37

Tak gratuluji k novému vozidlu a podle parametrů to nevypadá vůbec marně :arrow: Díky kompresoru
http://www.cars-data.com/en/mini-cooper ... pecs/25969
Pokud to má odpovídající podvozek tak to bude hodně slušné svezení mir:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Miras
Příspěvky: 196
Registrován: čtv kvě 27, 2010 14:15
Bydliště: Praha

Re: ZR final upgrade -> Cooper S

Příspěvek od Miras » úte kvě 20, 2014 13:30

Ono je od roku 2006/7 dalsi generace a ta ma turbo :)
Mozna to nema bleskove reakce (napr. oproti ZR s mechanickou klapkou), ale za moment to tlaci poradne...

http://www.rsportscars.com/mini/2007-mini-cooper-s/

Ale zase spotreba je paradni... Coz neni na prvnim miste, ze... Ale neni treba resit vubec LPG nebo E85.
Ty kompresorove meli natlakovane sani stale - dobra pruznost, ale taky berou klidne 9L pri jezdeni mimo mesto. Tohle pri ceste z Nemecka po okrskach ukazovalo jako prumernou spotrebu pri 90km/h - 5,3L/100km (fotka je mazla protoze jsem u toho ridil no). Na CZ dalnici potom 6,5L/100 km 8)

Obrázek
Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: ZR final upgrade -> Cooper S

Příspěvek od Trunda » úte kvě 20, 2014 16:26

Viz. http://www.minifanclub.cz/classic/fanzi ... y_2013.pdf .... rychlejší jak já byl jen jeden S (Kavan)... jinak jen JCW, které je přeci jen už fakt někde jinde ;-)
Jo ta spotřeba je sprostá :-D Já měl na dálnici na displayi skoro dvojnásobek :-D
MRD letos bohužel nepojedu :-( Podobně jako ty, koupě nového auta trošku změnila priority, resp. z finančního hlediska je letos zábava typu MRDu nepřípustná a navíc nemám auto ve stavu, ve kterém bych ho měl mít. Mrzí mě to, ale tohle bohužel není o chtění :-(
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: ZR final upgrade -> Cooper S

Příspěvek od J0hny » úte kvě 20, 2014 17:23

A jééééje ňůminíkář!!! :lol:
Nééé gratuluju a už se na tebe těším met:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: ZR final upgrade -> Cooper S

Příspěvek od JK Mini » úte kvě 20, 2014 21:34

Gratuluju,S-ko je jediný New,který by mě zajímalo.Kdysi jsem si na chvilku půjčil známýho S,ale ještě starej model s kompresorem a to mělo správný maggi. msm:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: ZR final upgrade -> Cooper S

Příspěvek od Trunda » úte kvě 20, 2014 21:40

No říká se, že s kompresorem je to lepčejší... a snad i spolehlivější... je ale fakt, že s kompresorem to úsporně jezdit nemůže.
No, mi se New Mini (až na to úplně poslední) líbí, ale jak tu kdysi psal Johny, je to nacpaný elektronikou tak, že když se tam něco potento, tak se z toho člověk taky potento... bez diagnostiky asi ani prd.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: ZR final upgrade -> Cooper S

Příspěvek od Karel825 » stř kvě 21, 2014 5:57

Verze s turbem má již přímý vstřik paliva, což je hlavní předpoklad ke snížení spotřeby 8)
Ať žije TSI :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: ZR final upgrade -> Cooper S

Příspěvek od J0hny » stř kvě 21, 2014 7:59

Takže to je prakticky úplně jinej motor, a neni to jen o kompresoru nebo turbu :)
Někdy bych se v tom chtěl svést, každej tvrdí jaká je to motokára, ale když to řídí někdo zasvěcenejší, tak říká, že se s tím nedá jezdit, elektrickej asistent prej vládne volantu :?
a je to bmw
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Miras
Příspěvky: 196
Registrován: čtv kvě 27, 2010 14:15
Bydliště: Praha

Re: ZR final upgrade -> Cooper S

Příspěvek od Miras » stř kvě 21, 2014 8:27

Se stavim v Beroune. Mame chatku v Druzci, coz je celkem kousek :)
Nekdy o vikendu nebo vecer by to slo. Zajima mne tvuj nazor a porovnani s tvymi turbo karami.

Motory jsou uplne jine, to jo. Verze, ktera mohla byt vybavena kompresorem, byla delana BMW s Chryslerem a vyrabena nekde v Chile a ted ta, ktera muze mit turbo je delana s Peugeotem a objevuje se ve vsech jejich autech. Nevim, jestli je to dobre nebo spatne, ale 100% to dela BMW kvuli snizeni nakladu. Kroutak to ma a spotrebu luxusni. Nebudu s tim vyrazet hned plny kotel na dalnici kdyz je to studene a kdyz prijedu dom, tak to hned po plnem kotly nechcipnu a ocekavam, ze to chvili vydrzi...

Jinak ja taky cetl, ze NEW MINI II (co mam ja) je horsi nez NEW MINI I (co muze mit kompresor). Ale nez jsem koupil MG a pak jeste jednou pred 2 lety jsem si projizdel v bazarech Cooper S s kompresorem a moc mne to nepresvedcilo. Ted jsem mel pujcene tohle II a je to cele lepe udelane (interier drzi lepe, vnitrni madla jsou lepe udelana atd) a diky elektronice je tam palubni pocitac a nektere veci si muzes nastavit sam. Ma to moznost mit HILL HOLDER atd. Nejsou to 'sportovni' veci, ale takove kazdodenni a bude s tim jezdit i pritelkyne, tak se ji to lepe hodi.
Ma to vypinatelnou stabilizaci.
Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: ZR final upgrade -> Cooper S

Příspěvek od J0hny » stř kvě 21, 2014 8:31

Tak to já ani nevím, že existuje jednička a dvojka ml:
Projedem to, to je jasný :D
Momentálně to vypadá že budu do konce tejdne doma ;)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Miras
Příspěvky: 196
Registrován: čtv kvě 27, 2010 14:15
Bydliště: Praha

Re: ZR final upgrade -> Cooper S

Příspěvek od Miras » stř kvě 21, 2014 8:36

Trunda píše:Viz. http://www.minifanclub.cz/classic/fanzi ... y_2013.pdf .... rychlejší jak já byl jen jeden S (Kavan)... jinak jen JCW, které je přeci jen už fakt někde jinde ;-)
No jo, no jo... Tezko rict. Kdyz kouknes na 2012, tak jsou tam 2 Cooper S s casem podobnym jako JOhny :)
http://www.minifanclub.cz/classic/fanzi ... sledky.pdf

Bude to jeste napinave... :D
S MRD jsem zatim moc nepocital, protoze je fakt jeste moc nove (u nas doma, jinak 7 let neni nove, ze), jeste nemam znacky a navic ten samy den vecer mame jeste pivo akci... Ale, abysme rozptylili pochybnosti, tak snad budu muset jet :-D
Snad pojede JOhny aspon a ostatni...
Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: ZR final upgrade -> Cooper S

Příspěvek od J0hny » stř kvě 21, 2014 9:31

Já jedu, kdyby nejelo ZS, mám náhradní káru :D
A ty pojedeš taky, tam nesmíš chybět! Ikdybys měl ject se ZR :wink:
Jinak k oněm dvěma NewMini, co si pamatuju byly to celkem slušně upravený a nakoňovaný káry, takže konkurence schopný to určitě bude 8)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Odpovědět