
zkusím přijet už v pátek do kempu, takže bysme měli na pokec víc času...

K tomu poznámka - típek co měl tu brzdu, tak říkal, že naměření nižšího výkonu není nic vyjímečného a že se s tím setkává hlavně u upravených aut... Že je větší pravděpodobnost, mít to na původním výkonu u neupraveného auta než u nějak náhodně upravovaného... Takže souhlasím s R4ms3s, když píše, že lidi od Hond to hodně řešili a tím víc mi přijde smůla, že nemám grafy s origo sáním a výfukem.Trunda píše:... Otevrene sani a vyfuk by urcite nemel vykon snizit a uz vubec ne zpusobit takovy pokles vykonu.
....
Tady ještě poznámka - jak jsem to studoval, nikde se nepíšou otáčky, kdy to začne časovat, ale uvádí se, že to mění časování v celém rozsahu podle polohy plynu, zatížení motoru a pár dalších parametrů...R4ms3S píše:cože?
Časovat to (aspoň u mého ZRka) začně kolem 4500ot/min a táhne do omezovače.
Nakonec jsem pred lety byl na chipu, jen jsem nejako zapomel sem dat obrazek mereni 'po' - viz nize (je to blbe k precteni, ale ukazuje to PO 177 koni).Trunda píše:Kdovi jak jim to merilo.... Na "chiptuning" se vybodni... u tohohle motoru si premapovanim nijak vyrazne nepomuzes...
No, tak neni. Na Jarove mi to tipek vysvetloval a vykony udavane vyrobci jsou NA STOLICI. Na kolech je to samozrejme ovlivneno typem gum atd. A na stolici se to nemeri snadno, ze. Takze se to normovanym zpusobem prepocitava.Trunda píše: ...na druhou stranu tech 160 koni by to melo mit opravdu na kolech...
Hele, je to v 100% v pohode. Asi neco je, ze to neni nove, ale tahne to jako prase (nepreplnovane praseTrunda píše: ...na tom grafu se mi nelibi ten zub... myslim ze nekde v tech otackach se nastavuji vacky a rozhodne to nema zpusobit ztratu vykonu.... jestli ty nahodou nemas spatne sestaveny VVC mechanismus...