čalouníkova anglická garáž (classic mini + MG ZR 160)

Odpovědět
martincalounik
Příspěvky: 23
Registrován: pát dub 25, 2014 8:14

čalouníkova anglická garáž (classic mini + MG ZR 160)

Příspěvek od martincalounik » pon črc 28, 2014 15:47

Zdravim vás, již několik let vlastnim classic mini, po dlouhých přestavbách a předělávkách mini dopadlo jako je na fotkách, a tak sem se rozhodl si pořídit dalšího angličáka a tak jsem koupil MG ZR 160, z auta sem nadšenej ale nyní bych potřeboval od vás menší radu či připomínku. Auto jsem koupil před 3mi měsíci bylo levým bokem ve svodidlech, nyní po těch třech měsících začalo pár problému které bych s vámi rád prodiskutoval: začalo mi hlučet levé přední kolo (ta strana která byla trefená) když jedu na neutrál tak začne kolo hrozně vrzat s otáčkami, když zařadím rychlost bez plynu tak tvuk je o trochu jiný ale stále to hrozně skřípe a vrže, jakmile přidám plyn a jedu pod plynem tak po zvuku ani stopa ale hned jak vyřadim či dám nohu z plynu tak to vrže..( může to být klob?) další věc je když jedu plný rejd pomalu například na parkovišti tak jak kdyby levé kolo ujíždělo a takže sou slišet gumy jak se rolujou ( může to být čep řízení? ten je nějakej spatnej na tý levý straně) a ještě když auto dýl stojí a začnu vycouvávat tak najendou slyšim tak dvě kovové rány někde jakoby pod pedálama.. když už se rozjedu tak nic.. když sem na auto koukal tak mi přišlo že je ta tyč od stabilizátoru k nápravě nějká vykloktaná v tý gumě.. děkuji za případné rady či jestli by neebyl někdo v Praze či okolí nějakým způsobem ochotný pomoci

martincalounik
Příspěvky: 23
Registrován: pát dub 25, 2014 8:14

Re: čalouníkova anglická garáž (classic mini + MG ZR 160)

Příspěvek od martincalounik » pon črc 28, 2014 15:50

Když by se chtěl někdo ještě víc podívat na můj projekt MINI tak tady je :
http://classic.minicooperklub.cz/viewto ... 060b6d8214

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: čalouníkova anglická garáž (classic mini + MG ZR 160)

Příspěvek od Trunda » pon črc 28, 2014 16:26

Vítej ;-)
Jestli auto prošlo havárií, tak asi nemá moc smysl spekulovat bude lepší s tím zajet někde na geometrii, kde jednak zkontrolují čepy a hlavně zjistí co je špatně celkově na přední nápravě.
V podstatě jsem jedno z aut měl trefené podobně na pravou přední nápravu a tak i z vlastní zkušeností vím, že špatně může být:
Vnitřní kloub na poloose, homokineťák taktéž, může být ohnutá těhlice nebo tlumič, podélná tyč od spodního ramene, volný silentblok na spodním rameni... pak samozřejmě uložení stabilizátoru a vyžvejkané kosti. Takto na dálku to fakt těžko analyzovat...
Jsou tam neoriginální kola.... jaké ET a rozměr pneu? Správně je ET45 205/45/17" ...
Jinak za většinu lidí tu můžu říci, že máme nejraději, když je auto udržováno (nebo uvedeno) do originálního stavu, protože takové auto je stejně nejkrásnější a hlavně má mnohem větší potenciál se do budoucna stát hodnotným kusem (investicí). Říkám to proto, že mi osobně je trošku ouzko, když vidím, jak se na Tvém kousku předchozí majitel vyřádil...
Přeji tedy brzké uzdravení a trpělivost s údržbou jinak skvělého výjimečného auta ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: čalouníkova anglická garáž (classic mini + MG ZR 160)

Příspěvek od KDB » pon črc 28, 2014 19:53

Já bych to naopak viděl tak, že teď alespoň prostor pro vlastní invenci :mrgreen:
Taky mám rád původní stav, ale ocením invenci a provedení...a navíc o to vzácnější budou ty naše originály :mrgreen:

Zkontroluj i ložisko kola. Možná by nebylo od věci, kdyby se na to podíval mechanik - asi by rychlej došel k příčině.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Jenda
Příspěvky: 1409
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: čalouníkova anglická garáž (classic mini + MG ZR 160)

Příspěvek od Jenda » úte črc 29, 2014 6:26

Ahoj, Tvůj projekt na Miníku sleduju už dost dlouho na stránkách, sic zastávám původní stav, ale tohle je docela mazec, spolu s tím, cos na tom udělal vlastníma rukama....
Ať Ti MG slouží dobře a závady vychytáš co nejdříve. Jak Mini tak i ZRko, má něco do sebe :)
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...

lenham3
Příspěvky: 2349
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: čalouníkova anglická garáž (classic mini + MG ZR 160)

Příspěvek od lenham3 » stř črc 30, 2014 13:54

Pokud ti to klepe pri pohybu volantu tak vymen tycky na rizeni a mas po problemu :wink:

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: čalouníkova anglická garáž (classic mini + MG ZR 160)

Příspěvek od JK Mini » stř črc 30, 2014 14:50

Udělej si za mnou vejlet do Plzně a já ti to v práci rozhejbu na třasadlech.To chce bejt pod autem a rozhejbat to.Vrzat může čep,nebo je něco přihnutýho(štít brzd).Stabík tluče hlavně při přejezdu nerovností.Ale nebudu ti kecat tady od klávesnice.Prostě se stav a já na to kouknu.Popřípadě bych se rád svezl se ZR. msm:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: čalouníkova anglická garáž (classic mini + MG ZR 160)

Příspěvek od Trunda » čtv srp 07, 2014 19:36

Stilgu, pokračuj zde viewtopic.php?f=12&t=8725
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

martincalounik
Příspěvky: 23
Registrován: pát dub 25, 2014 8:14

Re: čalouníkova anglická garáž (classic mini + MG ZR 160)

Příspěvek od martincalounik » sob lis 01, 2014 9:10

tak problémy s vrzánim jsem vyřešil, byl jeden špatnej čep řízení a špatnej špalek u stabilizátoru, ale mám tu ještě dvě otázky který mi nastali..
1. odešla mi přední lambda sonda.. píše diagnostika a někdy se mi na volnoběh začne auto dusit.. tak sem se chtěl zeptat jestli je totžná s rover 25 tato sonda ? nebo jestli někdo nemáte na prodej přední lambdu?
2. jel jsem a na jednou mi auto zhaslo a už jsem nenastartoval a na diagnostice mi to napsalo chybu na relé palivového čerpadla kde mohu sehnat nové relé? je opět stejné s jinym autem nebo pouze pro zr? a kde ho ještě najdu v autě? :D

a ať sem nedávám jen svý problémy tak přikládám sem příklad mé práce sedačky audi A4

děkuju moc za případné připomíny či odpovědi, Martin :)
Přílohy
397492_10203727373517758_9173672854877842407_n.jpg
397492_10203727373517758_9173672854877842407_n.jpg (11.62 KiB) Zobrazeno 3301 x

martincalounik
Příspěvky: 23
Registrován: pát dub 25, 2014 8:14

Re: čalouníkova anglická garáž (classic mini + MG ZR 160)

Příspěvek od martincalounik » sob lis 01, 2014 9:12

větší foto
Přílohy
file.jpeg

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: čalouníkova anglická garáž (classic mini + MG ZR 160)

Příspěvek od Trunda » sob lis 01, 2014 9:49

Pěkná práce ;-)
Relé i lambda je stejná .... relé je #7 http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001109 podle označení bys ho měl i tu v poho koupit. Ale třeba bude stačit prostříknout kontaktolem.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

martincalounik
Příspěvky: 23
Registrován: pát dub 25, 2014 8:14

Re: čalouníkova anglická garáž (classic mini + MG ZR 160)

Příspěvek od martincalounik » sob lis 01, 2014 10:30

děkuju moc za rychlou odpověď!! :)

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3382
Registrován: čtv zář 27, 2007 12:50
Bydliště: jižní Morava

Re: čalouníkova anglická garáž (classic mini + MG ZR 160)

Příspěvek od Keksin » ned lis 02, 2014 9:28

To vypadá velice pěkně. Klobouk dolů.

Odpovědět