Ztráta otáček MG ZR 160
Ztráta otáček MG ZR 160
Zdravim vsechny, potreboval bych radu.. U meho MG ZR 160, rv 2005(facelift) sviti zluta kontrolka motoru a na diagnostice to haze chybu P1521, coz by melo byt časováni vacky vzduchu, a tam je problem, ze motor se vytoci max na 5900-6000 a pak to prestane tocit, ale melo by to jit az do 7000.. Jsou od toho 3 koncovky - cerny, modry a hnedy, pricemz cerny by mel byt ventil oleje.. Chci se zeptat, kde muze byt chyba, zda je treba vycistit, nebo vymenit solenoid, kam je to pripojene, nebo zda je chyba nekde jinde.. Nevim si uz rady, co s tim, zkouseli jsme procistit a pritahnout koncovky, podle videa z Anglie i prehodit hnedou s modrou, ale po cca 30 km se kontrolka opět rozsviti, takze vymazani chyby na diagnostice to smaze, ale potom se zase objevi.. Za jakoukoliv radu ci navod Vam budu vdecny.. Diky moc, Radek
Re: Ztráta otáček MG ZR 160
Jestli je to problém s VVC tak bych s tím zajel na origo diagnostiku, která řekne co konkrétně je špatně. To obecný diagnostiky nedokáží.
Nevím jaká je historie auta, ale klidně to může být špatnem složený mechanismus VVC. Nezažil jsem problém se solenoidem.
Prostě a jednoduše na VVC by neměl sahat jen tak někdo... i Hondaři na mechanismus čučí jak joja, bo jejich VTec je proti tomu hračka pro děti
Nevím jaká je historie auta, ale klidně to může být špatnem složený mechanismus VVC. Nezažil jsem problém se solenoidem.
Prostě a jednoduše na VVC by neměl sahat jen tak někdo... i Hondaři na mechanismus čučí jak joja, bo jejich VTec je proti tomu hračka pro děti
