
Řemen Contitech, ale zásadní je asi to, že on byl v reálu asi hodně starý... a ten hňup, co mi to auto prodal, mi lhal, že byl vyměněný a já hňup jsem mu to věřil. Přitom všechno na tom autě byla lež...
Tři roky zpět a cca 40 tis. km, co jsem ho koupil, údajně dělané rozvody a těsnění pod hlavou. Těsnění jsme museli měnit, ale protože byla finanční nouze, tak řemen se vracel.
Před měsícem jsem musel vyměnit vodní pumpu, která tekla a protože jsem neměl čas, tak jsem vyměnil jen ji s tím, že řemen a kladku udělám. Už když jsem rozvoďák povoloval, tak se mi nelíbilo, že kladka byla napnutá nadoraz a když jsem to vracel zpět, tak mi přišlo, že i tak je řemen volný. A i zuby na něm se mi nezdály, tak jsem opravdu byl přesvědčený o tom to co nejdřív vyměnit. Jenže vlezla mi do toho nutnost řešit modré MG ....
No a jak se říká, že "na posratého spadne aj záchod", tak se včera i stalo.
Shodou okolností a je to i štěstí, včera jsem nejel do práce a Věrka popojížděla co potřebovala s tímhle škaredým autem. No a vyjela pro děti do školy a za zatáčkou u baráku volala, že auto zdechlo po přeřazení na trojku a nejde nastartovat. Tak jsem z kopca s autem sjel k domu, sundal kryt a uviděl toto....
Štěstí, že se to stalo v malých otáčkách ve vesnici při podtočené trojce. Štěstí, že jsem nejel do práce, protože by to řuplo mě někde při akceleraci a motor by byl na kaši.
Co jsem koukal endoskopem, tak ventily jsou líznuté o písty, ale jen ohnuté. Takže dnes sundavám hlavu a jak pojedu k Lenhamovi pro modré, tak mu tam vezmu hlavu na repasi
