MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Pobouchat zámek gumovou paličkou. V zimě ji vozím trvale.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Tak já nevím. Jsem zmaten a asi popravdě nejsem moc šťadtný, že jsem dneska auto nepoprvé nastartoval
…. No super… takže teď nevím vůbec čím to mohlo být. Jako jestli se to nějak zavzdušnilo? Nebo jak v nádrži byly cucky jakési etikety z čerpadla, tak jestli se to dostalo někam, kam nemělo… co teď s tím?
…. No super… takže teď nevím vůbec čím to mohlo být. Jako jestli se to nějak zavzdušnilo? Nebo jak v nádrži byly cucky jakési etikety z čerpadla, tak jestli se to dostalo někam, kam nemělo… co teď s tím?
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Zkusil bych povolit privod co je do palivové lišty a zkusil otočit klíčkem jestli to bude tlačit benzí do lišty nebo jenom bordel
MG ZR 105 mk1
MG ZR 160 mk2
MG ZR 160 mk2
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Tak před tím je ale filtr… ale ano, nejvíc mám podezření, že tam koluje nějaky borčus. Tak jestli se něco přihodí znova, tak to zkusím zas nějak profouknout.
Právě už po té druhé výněně čerpadla to chtělo odpojit přepad, aby se to chytlo, tak je to podezřelé..
Právě už po té druhé výněně čerpadla to chtělo odpojit přepad, aby se to chytlo, tak je to podezřelé..
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Jak jsem psal u ZTéčka, objednávaly se nějaké dárečky u Rimmerů. A poštěstilo se mi natrefit na to, že měli zrovna skladem přesně potřebný potah na šoférovu sedačku. Mám na té sedačce jednak popraskaný koženkový bok, tedy jako že klasika. Na to bych se asi vykašlal, ale hlavně mám tu látku už pěkně rozsypanou. Takže paráda, že zrovna toto se dalo pořídit. Škoda, že neměli i opěrák, protože ten má ten bok hodně mrzutej.
S autem teď nejezdím, tak se asi někdy odhodlám sedačku vymontovat a dát jí nějakou péči. Na sedačce z VIčka jsem vykoumal, jak se jí dá pomoct ji o nějaký centimetr dát níž a asi bych zkusil něco udělat s vůlemi, které má, ale to se bojím, že bude bez úspěchu. Ale tak aspoň odrezím úchyty do podlahy.
S autem teď nejezdím, tak se asi někdy odhodlám sedačku vymontovat a dát jí nějakou péči. Na sedačce z VIčka jsem vykoumal, jak se jí dá pomoct ji o nějaký centimetr dát níž a asi bych zkusil něco udělat s vůlemi, které má, ale to se bojím, že bude bez úspěchu. Ale tak aspoň odrezím úchyty do podlahy.
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Pěkny na kolik tě vyšel ten potah i s dopravou ?? Potřeboval bych na sedačku u řidiče
MG ZR 105 mk1
MG ZR 160 mk2
MG ZR 160 mk2
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Kupovali jsme dohromady víc lidí, takže jsme se podělili o dopravu… takže po clu a s dopravou cca 2600,-
Jako fakt jsem byl překvapený, že to ještě někde vyštrachali skladem. Chtělo by to ještě záda.
Jako fakt jsem byl překvapený, že to ještě někde vyštrachali skladem. Chtělo by to ještě záda.
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
cca 200.000 km
Vyměněný olej opět za Millerovic Nanodrive a nový MANN filtr. Vzduchový filtr se nakonec nekonal, jelikož jsem si opět nepohlídal, že mají pod ZRem 160 ten menší.... tak mám aspoň v zásobě do Labutě.
O vánocích jsem byl podarován dlouho vytouženou sadou brzdových hadic HEL. Já po nich koukal už dlouhé roky, že by to mohlo být něco, co vyřeší gumový projev Roveřích brzd, ale cenově jsem to nebyl schopný akceptovat. Až poslední vánoce to změnily a popravdě - teď nevím, proč jsem s tím tak dlouho váhal....
Pořídil jsem je v podstatě v tužbě nějak něco na ZRu zlepšit na letošní MiniRaceDay (hmmmm). Takže jsem se k tomu dostal až teď je hodit na auto.
Včera jsem se odhodlal je zkusit nasadit na přední brzdy. Technologický postup trošku haproval, protože samozřejmě napojení na hadice bylo zatuhlé a nic spešl krom sikovek jsem na povolení neměl. Ale kápl jsem na to trošku brzdovky a nakonec to povolilo. Pak jsem si vůl nechal otevřenou expanzku na brzdovku a můžu se divit, proč mi to tam protékalo. No než jsem přehodil hadice, tak mi toho vyteklo dost, všechno poteklé, vzteku až nad hlavu, ale nějak jsem to tam narouboval. Nicméně na zadní nápravu už nálada nebyla. Co jsem to projel kolem domu, tak brzda byla gumová a bylo mi jasné, že to chce znova odvzdušnit.
Večer jsem z toho byl trošku nesvůj a nebyl jsem si jistý tím, jestli je to dobře tam dávat. Ale pochybnost o legálnosti na STK mi rozptýlil Hombre. Nakonec všude píšou, že HEL jsou homologované. Hombre mě dokonce povzbudil, že to naopak vidí rádi. A tak mě to nakoplo a dnes jsem se pustil i do zadní nápravy.
Po včerejší zkušenosti jsem už trošku lépe promyslel postup, nechal jsem expanzku zavřenou a tak na zadní nápravě už to byla víc radost, než vztek
Na závěr jsem to vše pořádně odvzdušnil. Vpředu mi z pravého třmenu vyletěla ještě pořádná bublina.... a šlo se na testovací jízdu....
...... no..... tak to jsem nečekal .... kurnik, proč už to nemám na všech autech???!!!! Už při prvním zabrzdění jsem si málem vyrazil zuby a od té doby celou jízdu jsem hulákal radostí. Pedál už není tak gumový a není potřeba se do brzdy tak opírat. No megarozdíl..... mega!
Tedy nikdy jsem ničím na autě neudělal takový posun k lepšímu, jako toto. Jakmile se pustím do renovace Kupéčka, tak tohle tam musím mít.
Tedy, opravdu hodně doporučuji. Hadice na Rovercích už jsou stářím špatné, takže tahle investice se rozhodně vyplatí. Jen je potřeba dbát na to, aby byly hadice namontované tak, aby nebyly napnuté v krutu. A pohlídat si kolem těhlice to, aby se hadice nedotýkala a neprodřela se.
Mám vpředu na jedné straně jednu desku na hraně životnosti, takže asi příští víkend je přehodím na záložní, co mám skladem a zároveň překontroluju, že se nikde hadice nedře.
Jo a na pravé straně mě čeká manžeta na homokineťáku. Už je fest na hraně prasknutí. Jen nevím, jestli to nevezmu rovnou komplet. Nemám kužel na natažení manžety.
Vyměněný olej opět za Millerovic Nanodrive a nový MANN filtr. Vzduchový filtr se nakonec nekonal, jelikož jsem si opět nepohlídal, že mají pod ZRem 160 ten menší.... tak mám aspoň v zásobě do Labutě.
O vánocích jsem byl podarován dlouho vytouženou sadou brzdových hadic HEL. Já po nich koukal už dlouhé roky, že by to mohlo být něco, co vyřeší gumový projev Roveřích brzd, ale cenově jsem to nebyl schopný akceptovat. Až poslední vánoce to změnily a popravdě - teď nevím, proč jsem s tím tak dlouho váhal....
Pořídil jsem je v podstatě v tužbě nějak něco na ZRu zlepšit na letošní MiniRaceDay (hmmmm). Takže jsem se k tomu dostal až teď je hodit na auto.
Včera jsem se odhodlal je zkusit nasadit na přední brzdy. Technologický postup trošku haproval, protože samozřejmě napojení na hadice bylo zatuhlé a nic spešl krom sikovek jsem na povolení neměl. Ale kápl jsem na to trošku brzdovky a nakonec to povolilo. Pak jsem si vůl nechal otevřenou expanzku na brzdovku a můžu se divit, proč mi to tam protékalo. No než jsem přehodil hadice, tak mi toho vyteklo dost, všechno poteklé, vzteku až nad hlavu, ale nějak jsem to tam narouboval. Nicméně na zadní nápravu už nálada nebyla. Co jsem to projel kolem domu, tak brzda byla gumová a bylo mi jasné, že to chce znova odvzdušnit.
Večer jsem z toho byl trošku nesvůj a nebyl jsem si jistý tím, jestli je to dobře tam dávat. Ale pochybnost o legálnosti na STK mi rozptýlil Hombre. Nakonec všude píšou, že HEL jsou homologované. Hombre mě dokonce povzbudil, že to naopak vidí rádi. A tak mě to nakoplo a dnes jsem se pustil i do zadní nápravy.
Po včerejší zkušenosti jsem už trošku lépe promyslel postup, nechal jsem expanzku zavřenou a tak na zadní nápravě už to byla víc radost, než vztek
Na závěr jsem to vše pořádně odvzdušnil. Vpředu mi z pravého třmenu vyletěla ještě pořádná bublina.... a šlo se na testovací jízdu....
...... no..... tak to jsem nečekal .... kurnik, proč už to nemám na všech autech???!!!! Už při prvním zabrzdění jsem si málem vyrazil zuby a od té doby celou jízdu jsem hulákal radostí. Pedál už není tak gumový a není potřeba se do brzdy tak opírat. No megarozdíl..... mega!
Tedy nikdy jsem ničím na autě neudělal takový posun k lepšímu, jako toto. Jakmile se pustím do renovace Kupéčka, tak tohle tam musím mít.
Tedy, opravdu hodně doporučuji. Hadice na Rovercích už jsou stářím špatné, takže tahle investice se rozhodně vyplatí. Jen je potřeba dbát na to, aby byly hadice namontované tak, aby nebyly napnuté v krutu. A pohlídat si kolem těhlice to, aby se hadice nedotýkala a neprodřela se.
Mám vpředu na jedné straně jednu desku na hraně životnosti, takže asi příští víkend je přehodím na záložní, co mám skladem a zároveň překontroluju, že se nikde hadice nedře.
Jo a na pravé straně mě čeká manžeta na homokineťáku. Už je fest na hraně prasknutí. Jen nevím, jestli to nevezmu rovnou komplet. Nemám kužel na natažení manžety.
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Super To bych teda neřekl kolik udělají pouze hadice Já na povolení těch holendru používám sikovky které se dají zajistit a drží, pak to jde pěkně a !&@#! moc hrany Ted si mi dal brouka do hlavy jestli nepořídit pancéřovky ale zase výhoda u gumových je že když sundáváš třmen tak si můžeš hadici zmáčknout at ti neodtíka brzdovka.. Ikdyž odvzdušnit musíš i tak
MG ZR 105 mk1
MG ZR 160 mk2
MG ZR 160 mk2
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
No, popravdě, ta výhoda ve zmáčknutí hadice.... opravdu je to potřeba? Kdy to potřebuješ zmáčknout? Když odpojuješ třmen? Pak stejně kde co pochlejstáš kapalinou a je fuk, jestli trošku kape z hadice, kterou stačí jen rychle něčím ucpat. Nebo jako že měníš pístek ve třmenu, z kterého neodděláš hadici? Kdo to už někdy dělal, tak se na takovej postup může, protože proč si způsobovat trauma gynekologií pístku vs. manžeta na třmenu, který máš někde zkroucený na hadici na podvozku. Prostě odpojíš hadici, třmen si dáš na ponk a pístek vyměníš bez okolního stresu
A jinak nevím proč tu hadici mačkat.... takže ano - dá se bez toho obejít
A tím pádem už ti nic nebrání tomu pancéřovky pořídit, protože......
..... dneska jsem jel do práce a celou cestu jsem uchcával blahem, jak jsem to krásně zadupnul těsně před cedulí obce
A jinak nevím proč tu hadici mačkat.... takže ano - dá se bez toho obejít
A tím pádem už ti nic nebrání tomu pancéřovky pořídit, protože......
..... dneska jsem jel do práce a celou cestu jsem uchcával blahem, jak jsem to krásně zadupnul těsně před cedulí obce
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Jak jsem psal, odvzdusnit musis tak i tak takže je to vcelku jedno Ale super info o tom co udělají pouze pancéřovky na autě aspoň vím co si dále pořídit
MG ZR 105 mk1
MG ZR 160 mk2
MG ZR 160 mk2
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Ona je samozřejmě otázka, jestli by podobný rozdíl neudělaly i nové gumové hadice. Jenže v součtu sada gumových hadic už nevyjde o moc levněji, jak toto, takže asi není moc co řešit.
Zatím super, ale učím se s tím brzdit a dostat si do podvědomí nové nastavení brzdných bodů .... zjišťuji, že se posunuly tak o moc blíže cílovému bodu, že z toho mám zatím hodně respekt a hlavně už se pak zase dostává ke slovu ne moc šťastný stav a nastavení podvozku.
Mimochodem.... jsem tu vlastně nepsal to, že jsem nasadil fungl nové Michelin Pilot Sport 4 (205/45/17), musel jsem a ještě budu muset trošku poladit správné nastavení tlaků, ale já ty pneumatiky prostě miluju Navíc už mám všechny 4 stejně široké, takže proti předchozí sadě taky fajn progres A ve spojení s brzdami je to taková nová krev do žil
Zatím super, ale učím se s tím brzdit a dostat si do podvědomí nové nastavení brzdných bodů .... zjišťuji, že se posunuly tak o moc blíže cílovému bodu, že z toho mám zatím hodně respekt a hlavně už se pak zase dostává ke slovu ne moc šťastný stav a nastavení podvozku.
Mimochodem.... jsem tu vlastně nepsal to, že jsem nasadil fungl nové Michelin Pilot Sport 4 (205/45/17), musel jsem a ještě budu muset trošku poladit správné nastavení tlaků, ale já ty pneumatiky prostě miluju Navíc už mám všechny 4 stejně široké, takže proti předchozí sadě taky fajn progres A ve spojení s brzdami je to taková nová krev do žil
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Chlapi, píšu to sem už po asi dvanácté. Při demontáž trmenu NEMAČKAT!!! žádnýma debilnima klestema hadici !!! Ale povolit odvzdusnovak, zmacknout pedal asi do pulky zdvihu a zajistit čímkoli o sedadlo, aby se pedal nevratil. Nyní můžete odmontovat trmen a může být odmontovany třeba týden, nic nikam nevytece, protože pist v hlavním brzdovem válci je v poloze, kdy válec tim cely okruh není průchozí a je uzavřen. Zavrena nadobka je málo, ve vicku má dirku .
Ještě jednou: NEMAČKAT HADICI, u starší hadice dojde automaticky k oddělení vrstev hadice a hadice je pak špatně průchozí. V mnoha případech přestane kolo úplně brzdit.
Ještě jednou: NEMAČKAT HADICI, u starší hadice dojde automaticky k oddělení vrstev hadice a hadice je pak špatně průchozí. V mnoha případech přestane kolo úplně brzdit.
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Ale Martine jasně že každý moc dobře ví, že se to nemá .... ale i tak to všichni dělají. Jednoduše proto, že praxe ukazuje, že i tak, jak to říkáš, že se má dělat, to z té hadice kape ....