
My ZR 160
Re: My ZR 160
Tak hotovo
borec nedobrzdil a hotovo, poustel jsem chodce na prechodu, chodec skoro presel a bum… leva strana asi dobra a prava hotovo, podlaha pohla, bok srolovany, kufr vmackly dovnitr…uvidim co pojistovna, ale bud se s MG rozloucim nebo zustane na amaterske zavody jinak nevim.. Pekny zacatek dovolene

MG ZR 105 mk1
MG ZR 160 mk2
MG ZR 160 mk2
Re: My ZR 160
Neeeeee!
Uf.... no hlavně se nenech pojišťovnou odbít. Rozhodně první návrh vyrovnání neakceptuj a vydři z nich adekvátní částku.
No.... tohle nechceš..... je ale fakt, že RFo je na prdelku hodně slabé

Uf.... no hlavně se nenech pojišťovnou odbít. Rozhodně první návrh vyrovnání neakceptuj a vydři z nich adekvátní částku.
No.... tohle nechceš..... je ale fakt, že RFo je na prdelku hodně slabé

Re: My ZR 160
No uvidí se co pojistovna navrhne, ale zaboli to.. A to sem chtěl dneska stropnici sundávat
Světla na evropský provoz jsem sehnal z vrakače(1000 za jedno) pokud nebudou ulomené držáky, tak uvidím jestli budou mít ještě zadní nárazník a kufr, a podlahu vyrovnat a ten bok budu muset někomu nechat udělat nebo celý bok vyřiznout a napasovat z druhého, ale uvidí se jak to dopadne všechno… Můžou to dát jako totalku a dostanu prodejni cenu auta

MG ZR 105 mk1
MG ZR 160 mk2
MG ZR 160 mk2
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6980
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: My ZR 160
To je nejpravděpodobnější varianta. Je to škoda, ale to se prostě stává, když se s autem jezdí.
Re: My ZR 160
Nejsem si jistý, ale myslím si, že to jen prodejní cenou auta nemusí končit… jen je potřeba se odvolávat a nebýt spokojený s prvním návrhem. Už třeba to, že je to i duševní citová újma se dá použít…
Re: My ZR 160
Tak je asi na čase napsat tečku k příběhu tohoto ZRka.
V říjnu 2024 jsem ho odkoupil se záměrem opravy. Snad proto byla nabídka ke koupi neodolatelná (ještě jednou díky). Bohužel se však po návštěve klempíře ukázalo že poškození je příliš vážné na to, aby mělo smysl kastli zachraňovat. Podlaha zdeformovaná do úrovně sedaček, pravý domek tlumiče vychýlený z osy, rozjeté sváry. Mimochodem "Sko" díl výfuku je též zkroucený, teď když jsem ho dal na svoje ZR, mi tluče o podlahu. Bude to chtít sundat a dorovnat.
Poskládal jsem tedy vše "na oko" a vyrazil na jednu poslední rozlučkovou jízdu. Zejména jsem si tím chtěl udělat obrázek, jak na tom mechanicky je, co motor atd. Inu a na jaře 2025 jsem se pustil do rozebírání. Po pár dnech zbyla jen holá karoserie. Smutné, zvlášť pro tohle konkrétní auto co mělo na klubu historii. Navíc mk2 3dr 160 bez šíbru v barvě Ignition blue je dost rarita. Alespoň ale bylo zachráněné prakticky vše použitelné. Kompletní swap, podvozek, brzdy.. to vše už žije v nové karoserii. Použitelná plechařina též našla svůj domov, stejně tak některé části interiéru.
Ještě tu mám nějaké drobnosti, co časem hodím sem na klub a na bazoš k prodeji.
Co k tomu říci na závěr. Díky za všechno a kdo ví, třeba se reinkarnuje zase jako něco zajímavého.
V říjnu 2024 jsem ho odkoupil se záměrem opravy. Snad proto byla nabídka ke koupi neodolatelná (ještě jednou díky). Bohužel se však po návštěve klempíře ukázalo že poškození je příliš vážné na to, aby mělo smysl kastli zachraňovat. Podlaha zdeformovaná do úrovně sedaček, pravý domek tlumiče vychýlený z osy, rozjeté sváry. Mimochodem "Sko" díl výfuku je též zkroucený, teď když jsem ho dal na svoje ZR, mi tluče o podlahu. Bude to chtít sundat a dorovnat.
Poskládal jsem tedy vše "na oko" a vyrazil na jednu poslední rozlučkovou jízdu. Zejména jsem si tím chtěl udělat obrázek, jak na tom mechanicky je, co motor atd. Inu a na jaře 2025 jsem se pustil do rozebírání. Po pár dnech zbyla jen holá karoserie. Smutné, zvlášť pro tohle konkrétní auto co mělo na klubu historii. Navíc mk2 3dr 160 bez šíbru v barvě Ignition blue je dost rarita. Alespoň ale bylo zachráněné prakticky vše použitelné. Kompletní swap, podvozek, brzdy.. to vše už žije v nové karoserii. Použitelná plechařina též našla svůj domov, stejně tak některé části interiéru.
Ještě tu mám nějaké drobnosti, co časem hodím sem na klub a na bazoš k prodeji.
Co k tomu říci na závěr. Díky za všechno a kdo ví, třeba se reinkarnuje zase jako něco zajímavého.
´97 Rover 200 (T16 turbo swap)
´02 MG ZR (1.8 VVC)
´02 MG ZR (2.0 turbo, diesel)
Prodáno
´98 Rover 200 (1.4 16v)
´05 MG ZS (2.0 turbo, diesel)
´03 MG ZR (1.4 16v)
´02 Rover 25 (1.4 16v)
Likvidace
´03 Rover 25 (1.4 16v)
´04 Rover 25 (1.4 16v)
´02 Rover 25 (2.0 turbo, diesel)
´05 MG ZR (1.8 VVC)
´02 MG ZR (1.8 VVC)
´02 MG ZR (2.0 turbo, diesel)
Prodáno
´98 Rover 200 (1.4 16v)
´05 MG ZS (2.0 turbo, diesel)
´03 MG ZR (1.4 16v)
´02 Rover 25 (1.4 16v)
Likvidace
´03 Rover 25 (1.4 16v)
´04 Rover 25 (1.4 16v)
´02 Rover 25 (2.0 turbo, diesel)
´05 MG ZR (1.8 VVC)
Re: My ZR 160
Ramzesovo ex-ZRo.... tak hezké, že jsi tu aspoň sepsal "epilog"
No on pak Petr zkoušel hodně jiných aut a teď nevím, u čeho se zastavil. Nicméně u ZRa byl celkem dlouho a vím, že ho pak trošku mrzelo, že auto od něho šlo někam, kde nemělo lehký život. Nicméně tak aspoň fajn, že opět končí zde a bude sloužit aspoň svými orgány 
Pokud budeš mít něco k nabídce, určitě sem dej vědět


Pokud budeš mít něco k nabídce, určitě sem dej vědět
