MG ZR 160 - problém při odzvdušnění brzd

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17789
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160 - problém při odzvdušnění brzd

Příspěvek od Trunda » stř zář 14, 2022 13:03

Co tam teď máš za desky? Máš na pístu nasazený kulatý plech, který má rozložit sílu?

Je fakt, že jsem tam teď dal nové ATE desky a oproti těm starým to je měkčí a ne tak kousavé, ale nevybavuji si teď jestli ATE desky tam mají tu měkčenou vrstvu. Ale skoro bych řekl, že ta je dělaná tak, aby se ze začátku přizpůsobila tomu, jak deska dosedá na kotouč a naopak deska na píst a po pár prohřátích to slehne a zůstane už nepoddajné. Ale co je fakticky účelem se dá třeba někde vygooglit...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2747
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: MG ZR 160 - problém při odzvdušnění brzd

Příspěvek od Hombre » stř zář 14, 2022 19:18

Podložky jsou antivibracni -Takze mají zabránit vibracim, u brzd o dost vysoké frekvenci,takže jsou tam jednoduse proti pískání brzd. Plech tam neni na rozlozeni sily, ale jako ooddelovac dvou ocelovych ploch.
Podložky můžeš klidně zkusit vytáhnout, ale nemyslím si, ze by to nějak pomohlo.
Co se týče odvzdusneni modulatoru, zkusil bych ještě nějaké pokusy, jako třeba zaklinovat auto, zvednout jedno přední kolo, nastartovat, dát trojku a nechat roztočit kolo na aspoň 20 km/h a pak šlápnout na brzdu, jestli se ABS aktivuje, pak odvzdusnit. Ale to mě teď jen tak napadlo, nikdy jsem to nezkoušel.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

syky93
Příspěvky: 17
Registrován: pon lis 19, 2018 15:42

Re: MG ZR 160 - problém při odzvdušnění brzd

Příspěvek od syky93 » stř zář 21, 2022 20:54

Desky jsou pravděpodobně origo co tam mají být, brzdy jsou včetně kotoučů vyměněny cca 20 tkm zpátky. Už mám stejně dopředu objednané žluté EBC, tak je tam pak dám a uvidím, co se stane. Možná ty antivibrační podložky zkusím nejdříve vyhodit na zadku, přijde mi, že i ručka je taková "blátivá" (kola se do smyku zablokují až při hodně usilovným zatažení). A to jsem i lanko dopínal. Chci stejně vyzkoušet, zda ty podložky mají na něco vliv nebo ne, mně se tomu pořád nechce věřit 🙈😁 Dám pak zase vědět, co jsem vypozoroval. Díky!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17789
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160 - problém při odzvdušnění brzd

Příspěvek od Trunda » čtv zář 22, 2022 7:24

Ta ručka bude vždycky hodně slabá, leda by to byly nové třmeny. Ten mechanismus je tragoška a já tedy na žádném z roveru ji neměl ve stavu, že bych tím byl schopný na asfaltu zablokovat kola. Prostě to na to není.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět