se_kyho ZoRka

Odpovědět
se_ky
Příspěvky: 335
Registrován: stř kvě 27, 2015 10:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od se_ky » čtv říj 03, 2024 16:50

Trunda píše:
úte zář 24, 2024 16:54
No, ale nevím moc co by tam mělo být špatně, než zaoxidované/špatné kontakty, nebo špatný samotný motor, respektive polohové kartáčky, které uvnitř z nějakého důvodu ztratily kontakt (nateklo dovnitř, oxidace, mechanické poškození). Zkusil bych kontakty a pak asi rovnou sháněl náhradní motor, protože on sice rozebrat jde, ale pak v něm páchat nějakou repasi už je dost punk (když jsem byl ještě mladej, tak jsem do toho šel :-D)
No tak on už je tam třetí motor. V prvním mi odešli převody, druhý co jsem koupil po jednom týdnu totéž a tohle je třetí. Ten první jsem skutečně rozebral a musím uznat, že je to skutečně východoněmecké technologické porno :lol:
Nicméně, včera se stala zvláštní věc a musím uznat, že to jaksi nahrává teorii o kontaktech. Totiž, jel jsem za deště asi 30km od Prahy se stěračem na plnou rychlost a po asi 20km najednou z ničehož nic začal fungovat alespoň cyklovač (tedy první stupeň stírání). Ten druhý, stálé stírání nefunguje dosud. Takže už funguje mauální puls, cyklování a nejvyšší rychlost stírání. Problém je, že se to cyklované nespustí vždy. Dnes ráno jsem mu musel pomoci několika stisky manuálního pulsu, pak se rozeběhl. Jsem z toho poněkud jelen, srnec, daněk. Nedává mi to prostě smysl.
MG ZR 160, 1.8L VVC (r.v. 2002), 5MT PG1, Solar Red, vyrobeno v Longbridge
Rover 45 (RT), 1.6L 16V MPI (r.v. 2002), 5MT R65, Sienna Gold, vyrobeno v Longbridge
--- I love K-SERIES engines and Rover VVC system! ---
ObrázekObrázek
Obrázek - MG ZR 160
Obrázek - Rover 45

b1da
Příspěvky: 156
Registrován: pon lis 28, 2016 11:42

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od b1da » stř říj 16, 2024 19:00

Zdar borci, narazil sem že jste se bavili o odstínění sání.. Napadlo mě co takhle zkusit dát celé hliníkové sání na Elox ?? Je více druhů eloxu co se dá dělat a měl by snížit tepelnou vodivost.. ovšem by to chtělo pozjišťovat jestli by byl vhodný zrovna na sání
MG ZR 105 mk1
MG ZR 160 mk2

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od Trunda » čtv říj 17, 2024 14:20

Myslíš jako místo té izolační podložky?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

se_ky
Příspěvky: 335
Registrován: stř kvě 27, 2015 10:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: se_kyho ZoRka

Příspěvek od se_ky » ned lis 10, 2024 17:08

Tak, další zpráva z podivna. Obě auta jezdí, tak nějak fungují až na drobnosti. Stěrače u R45 vyřešeny. Skutečně se jedná o vadu v samotné páčce, protože jdou všechny rychlosti, ale pouze za předpokladu, že otočím voličem o trochu více nebo méně. Takže to je na novou ovládací páčku. Čert to vem. Teď řeším spíš problém s vyměněným termostatem, který jsem si sice vyměnil svépomocí, ale bohužel buď ty těsnění jsou prostě špatný (nevhodný) nebo jsem já lempl, ale z obou stran nasazení to chčije jak kráva. Ono to tam šlo i dost špatně nasadit takže není divu. Těsnění, které byly na původním byly úplně jiná a seděli tam fest. Tyhle na tom novém se tak vrklali, že se při nasazování nejednou srolovali dolů. Nevím, ale dle mého jsou ta těsnění nevhodná a budu muset koupit jiná.
No ale co ZR? Jezdí, žádný problém, až do včerejška. Včera jsme měli nějaké pojížďky a tak jsme celé odpoledne trávili v autě. Večer jsem zaparkoval a normálně auto chcípl. Po asi dvou hodinách jsem potřeboval ještě pro cosi dojet a auto nenaskočilo. Opět nesepla pumpa. A opět pomohl drát, nastartovat, nechat chvíli běžet, vypnout, vrátit relé a pak už zase naskočilo normálně. Jsem z toho poněkud nesvůj. Když jsem zapojil drát, tak se pumpa rozeběhla, ale u palivového filtru to jakoby lehce zabublalo. Může to s tím nějak souviset?
MG ZR 160, 1.8L VVC (r.v. 2002), 5MT PG1, Solar Red, vyrobeno v Longbridge
Rover 45 (RT), 1.6L 16V MPI (r.v. 2002), 5MT R65, Sienna Gold, vyrobeno v Longbridge
--- I love K-SERIES engines and Rover VVC system! ---
ObrázekObrázek
Obrázek - MG ZR 160
Obrázek - Rover 45

Odpovědět