No tak on už je tam třetí motor. V prvním mi odešli převody, druhý co jsem koupil po jednom týdnu totéž a tohle je třetí. Ten první jsem skutečně rozebral a musím uznat, že je to skutečně východoněmecké technologické pornoTrunda píše: ↑úte zář 24, 2024 16:54No, ale nevím moc co by tam mělo být špatně, než zaoxidované/špatné kontakty, nebo špatný samotný motor, respektive polohové kartáčky, které uvnitř z nějakého důvodu ztratily kontakt (nateklo dovnitř, oxidace, mechanické poškození). Zkusil bych kontakty a pak asi rovnou sháněl náhradní motor, protože on sice rozebrat jde, ale pak v něm páchat nějakou repasi už je dost punk (když jsem byl ještě mladej, tak jsem do toho šel )
Nicméně, včera se stala zvláštní věc a musím uznat, že to jaksi nahrává teorii o kontaktech. Totiž, jel jsem za deště asi 30km od Prahy se stěračem na plnou rychlost a po asi 20km najednou z ničehož nic začal fungovat alespoň cyklovač (tedy první stupeň stírání). Ten druhý, stálé stírání nefunguje dosud. Takže už funguje mauální puls, cyklování a nejvyšší rychlost stírání. Problém je, že se to cyklované nespustí vždy. Dnes ráno jsem mu musel pomoci několika stisky manuálního pulsu, pak se rozeběhl. Jsem z toho poněkud jelen, srnec, daněk. Nedává mi to prostě smysl.