Ahoj Marku, ne, převodovka v ZR 160 byla vždy PG1, tedy ta samé, co v MG F/TF, Lotus Elise, hromada Roverů a základ je v hondí převodovce (té z hlavy nevím její označení, ale ta měla trošku jinak ložiska a byla shodnější se staršími ročníky PG1), ale jinak zpřevodovaná. Na tuhle převodovku se dá sehnat ale naprosto všechno a mnohé navíc. Od sady ložisek, synchro kolečka, převody, i s přímými zuby, bez synchronů, dokonce i přestavba na sekvenční řazení. Nakonec tedy samozřejmě i LSD.
Ano, mechanismus řazení není zrovna nejšťastnější a trpí na spousty vůlí, které po cestě můžou nastat. Od pouzdra kulisy, kardanového kloubu, uchycení na táhlo do převodovky, ale i samotný palec v převodovce může být ojetý. Ale dvojka mývá ráda ojetý synchron, protože z jedničky na dvoujku to každý sype bez šance pro synchron udělat to, co se po něm chce a tak trpí

Short shift by se na ni hodil, ale bude ke vzteku, pokud nebude vyřešené to všechno ostatní, protože se pak budeš uřazovat a samozřejmě kratší drahou a rychlejším řazením trpí synchrony. Nejprve bych dal do pucu převodovku jako takovou a jako poslední bych řešil zkrácené řazení....