ZR 160 - vlozky

Odpovědět
Uživatelský avatar
lubomir_herko
Příspěvky: 15
Registrován: ned srp 30, 2009 20:57
Bydliště: Krupina, Slovenská republika
Kontaktovat uživatele:

ZR 160 - vlozky

Příspěvek od lubomir_herko » čtv zář 24, 2009 19:45

zdravim vas.. takze, ako som uz spominal, moje zr160 je 'chore' :) a diagnoza nie je ako som si myslel.. po rozobrati motora automechanikom sme zistili, ze tesnenie je v poriadku.. tak sme hladali dalej.. a nasli sme prasknutu vlozku na jednom, mozno na dvoch vlozkach v dosledku prehriatia motora.. neprijemna vec, ale nezufam.. teraz som si sadol za ebay, aby som ziskal predstavu o cenach.. a som trosku domyleny.. pretoze som nasiel sadu tychto 4roch vloziek:

http://cgi.ebay.co.uk/Rover-k-series-1- ... 852wt_1085

ale nasiel som aj toto:

http://cgi.ebay.co.uk/MG-ROVER-VVC-TURB ... _500wt_875

a teraz som trosku zmateny, ci je to mozne, aby 4 vlozky stali 250libier a o klik dalej bola jedna vlozka za 350Libier.. su tie vlozky rovnake? alebo ake vlozky (ktore) potrebujem pre svoj MG ZR 160?

este otazka.. menili by ste radsej vsetky 4 vlozky, alebo len tie ktore su puknute?

dakujem za kazdy comment..

lubo

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: sob srp 02, 2008 23:15
Bydliště: U Kolína

Re: ZR 160 - vlozky

Příspěvek od Vilém » čtv zář 24, 2009 19:54

Tky to nechápu, ale pokud je pravda odkaz č.1, tak bych udělal komplet.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

Uživatelský avatar
dusko
Příspěvky: 16
Registrován: sob srp 15, 2009 9:19
Bydliště: prešov , MG ZR

Re: ZR 160 - vlozky

Příspěvek od dusko » pát zář 25, 2009 19:29

No ja by som tiež vymenil všetky 4 vložky, piesty, krúžky treba nové tesnenie skrutky na hlavu valcov a keď to máš rozobrané skontrolovať poprípade zabrúsiť sedlá a ventily skontrolovať simeringy na ventiloch a ich vodítka, rovinu hlavy proste taká malá generálka, ale pozor pri takejto oprave motora je potrebné počítať aj s výmenou ložísk na ojniciach pretože sa stáva pri starších motoroch že po výmene piestov krúžkov poprípade vložiek sa tieto ložiská opotrebujú rýchlejšie. Hovorím to z vlastnej skúsenosti motor sme boli nútení otvoriť na dvakrát. Ale osobne by som to auto vrátil späť majiteľovi poprípade sa s ním dohodol na oprave, ale čo ti ešte zatajil je jedna veľká otázka len tak prasknú vložky to mi nejak nesedí skôr pri prehriatí by si ho zadrel neviem no ako dlho bol motor vystavený prehriatiu ťažko mi je súdiť takto od PC ale podľa všetkého to mohla byť aj skrytá vada a podľa slovenských zákonov pri kúpe používaných vecí platí 6 mesačná záruka na skryté vady nie vady spôsobené bežným opotrebením a osobne si myslím že toto skrytá vada asi je. Takže neviem daj potom vedieť ako si dopadol.

Uživatelský avatar
lubomir_herko
Příspěvky: 15
Registrován: ned srp 30, 2009 20:57
Bydliště: Krupina, Slovenská republika
Kontaktovat uživatele:

Re: ZR 160 - vlozky

Příspěvek od lubomir_herko » pát zář 25, 2009 21:46

hmm.. no uviudim.. vela ludi mi hovori ze vsetky 4 vymenit je najlepsie.. uvidim ako to bude s financiami.. a co sa tyka tych lozisk, samozrejme nerad by som bol, keby motor nemusel byt znovu rozobraty.. cenovo je to ako? su to riadne palky? alebo sa to da nejako zvladnut? uz som bol upovedmomeny, ze jedna vlozka bude stat cca 4000KC.. co je pomerne dost.. ale morgana chcem rozchodit..

s tym navratom.. neviem ci sa mi podari to auto vratit.. povodny majitel s 'nim nemal ziadne problemy' a je prevda, ze aj ked kontrolka teploty motora nevystupila za polovicu, ked som otvoril kapotu tak motor bol velmi horuci.. takze nebude to jednoznacne, ci ta vlozka bola prasknuta pred kupou, alebo to zapricinila moja jazda (aj ked si to nemyslim).. je to velmi komplikovana situacia.. :shock:

vdaka za info, dufam ze uz tu nezalozim ziadnu neprijemnu temu ked sa toto vyriesi :roll: :D

Havran
Příspěvky: 15
Registrován: pát říj 09, 2009 21:07

Re: ZR 160 - vlozky

Příspěvek od Havran » ned lis 15, 2009 21:20

Zdravím,
především - nabízená sada není použitelná pro MG ZR 160... je to sada pro přeplňovaný motor 1.8, který byl asi 2 roky k mání v Roverech 75. Tam byl s pevným časováním, ale s turbem - typická práce byla při nižších teplotách, ale větším tlaku.
ZR 160 je točivej motor s variabilním časováním, ale bez turba = má vložky úplně jiný...
Mezi náma - úplně nejlepší motor, kterej se dal do 75 koupit.
Ten člověk ji evidentně koupil stejným omylem - proto ji prodával relativně lacino. 1.8 turbo je na světě málo, všechny jsou vyrobený v letech 2003/2004 a jsou ježděný relativně slušně ve velkých Roverech. Takže šance na prodej minimální... nakonec je asi koupí někdo, kdo takovýho Rovera má... do zásoby pro doby budoucí...
Za Ł350 byla taky sada... ale její specifikaci už jsem nedokázal zkontrolovat - odkaz zmizel. Asi je prodáno.
Pro srovnání - originální nová vložka na to ZR stojí (dneska) 2.688,- Kč ... to je asi 90,- Ł ... takže 4 dohromady 360,- Ł
Jenom vložky. Já bych je měnil taky všechny...

Odpovědět