koupe MG ZR 160

Jator_Neo.ule
Příspěvky: 71
Registrován: ned lis 30, 2008 13:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: koupe MG ZR 160

Příspěvek od Jator_Neo.ule » stř dub 28, 2010 8:58

no pokud sviti srs tak je neco s airbagama bud tam nejsou coz by znamenalo ze to bylo trefeny, a nebo tam sou ale je jen nekde zavada na elektrice..jinak motor no..to je otazka..zalezi aby moc necvakal...pac udajne u toho odchazi vacky jelikoz tam sou tri..neboli dve ale jedna je pulena a sou z ni dve malinky a udajne sou prej dost namahany..jestli drhly brzdy tak to byli asi jenom vorezli...

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: koupe MG ZR 160

Příspěvek od Trunda » stř dub 28, 2010 10:00

Za Svitici SRS casto muze jen spatny kontakt k napinacimu naboji u zamku bezpecnostniho pasu... nic vazneho, celkem casty problem... no podle toho co rikas, tak to vypada na to, ze to auto asi nekdo musel dobre vyhrkat... vsechny ty zavady by tomu celkem odpovidaly... to auto ma celkem tvrdy podvozek a pokud s tim nektery z majitelu jezdil po nejakych polnackach, tak bych se tomu nedivil... proste chtelo by to shlednout s nekym opravdu zkusenym a pripadne cenu jeste usmlouvat, protoze to auto ma evidentne pochybnou minulost...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

donbongo
Příspěvky: 145
Registrován: pát dub 23, 2010 10:56
Bydliště: Rakovník

Re: koupe MG ZR 160

Příspěvek od donbongo » stř dub 28, 2010 17:01

njn to vim prave proto jsem napsal sem ale zatim se nikdo neozval..:( ja bohuzel nikoho neznam kdo by mi moch poradit takze z toho asi nic nebude

donbongo
Příspěvky: 145
Registrován: pát dub 23, 2010 10:56
Bydliště: Rakovník

Re: koupe MG ZR 160

Příspěvek od donbongo » stř dub 28, 2010 17:07

ted jsem si vsimnul kdyz koukam na ty fotky z acek tak jak jsou tam vyfoceny budiky tak je odpojena baterka aby nebyli videt km:D zajimalo by mne jestli je to zamerne:)

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6963
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: koupe MG ZR 160

Příspěvek od AnderN » stř dub 28, 2010 21:31

Kdyby byla odpojená baterka, nesvítila by ani dioda indikující otevřené dveře. Jen nemá zapnuté zapalování.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

hhmm
Příspěvky: 1
Registrován: pon dub 19, 2010 15:05

Re: koupe MG ZR 160

Příspěvek od hhmm » pát dub 30, 2010 16:51

Prodávám ZR 160 MkI, tak jestli chceš, tak se koukni na inzerci na rover-club.net, nebo mě kontaktuj na 724 540 000.

donbongo
Příspěvky: 145
Registrován: pát dub 23, 2010 10:56
Bydliště: Rakovník

Re: koupe MG ZR 160

Příspěvek od donbongo » sob črc 31, 2010 13:45

Hmm tak jsem si vcera poridil Zrko:) zatim jsem teda spokojenej akorad si furt nejsem jistej no mam strach vcera jsem byl na diagnostice a ukazalo to dve neznami chyby tak nevim:(

Uživatelský avatar
Miras
Příspěvky: 196
Registrován: čtv kvě 27, 2010 14:15
Bydliště: Praha

Re: koupe MG ZR 160

Příspěvek od Miras » ned srp 01, 2010 22:03

Tak nahodou jsem toto auto koupil ja v kvetnu 2010. Zatim nastesti zadne prekvapeni a kara jezdi v pohode. O tomto nametu na foru jsem jeste nedavno netusil. Pro zajimavost popisu co a jak s autem...
Na MG ZR 160 jsem koukal uz par mesicu. Predchozi auto byla Toyota Celica GT, 2 l, 1997. Vypada dobre, celkem jezdi (kdyz se motor toci)(ma 169 koni), ale auto vychazi z podvozku velkeho sedanu a je dost tezke (1.330 kg). Bohuzel neposkytuje prilis zpetne vazby i kdyz sedi docela solidne.
S autem, o kterem je toto forum, jsem se nahodou projel nekdy v breznu, kdy ho mel jeste puvodni majitel. Cena byla myslim 155 tis. Auto je sice posledni model a v te dobe se nabizely mozna o 40 tis draze, ale kvuli ruznym vadam jsem nakonec 'nechal byt'...
vady:
interier
- nefunkcni spinac mlhovek a centralu
- dosti odrene ovladace ventilatoru a smerovani vzduchu ventilace
- madlo pravych dveri bez krytky
- opotrebeni sedacky ridice
- vyskove stavitelna sedacka spolujezdce, ale ne ridice
- nefunkcni vyhrivani sedacek
- ulozeni volantu sikmo (leva strana vice k palubce, prava vice do interieru)
- vrzani vzadu vpravo pri jizde
- vule v razeni
- svitici kontrolka motoru (puvodne)
- svitici kontrolka airbagu (pozdeji v ackach)
exterier
- velmi hlucny motorek centralu v pravych dverich
- praskla predni mlhovka
- tesnici guma kolem zadniho okna praskla a uvolnena
- stopy po kytovani a strikani na pravem zadnim blatniku
- chybejici oznaceni ZR na kufru
motor
- hlava motoru mirne od oleje
- dodatecne jsem zjistil, ze klapka ve vyfuku je nefunkcni

Opravdu nahodou jsem zahledl nabidku acek za 120 tis. Auto bylo v Olomouci, ale acka nabizi, ze dovezou auto do jine pobocky zdarma a bez nutnosti koupit. Auto jsem znal a pristup acek mi prisel solidni, protoze mne rovnou varovali, ze je na nem par vad a stopy po lakovani zadniho blatniku. Take mam pocit, ze kdyz acka zaplati puvodnimu majiteli za auto hotove, ze ho musi mit overeno. V autech maji preci jenom mnoho milionu korun. Za 116 tis jsem auto nakonec koupil.
Nyni postupne nakupuji a opravuji, coz mne celkem bavi. Je koupeno nove a namontovano - mlhovka, spinace centralu a mlhovek, ovladani ventilace. Motorek centralu koupen pouzity z Roveru 25, coz tam uplne nepasovalo, ale poskladal jsem ze dvou jeden funkcni. Krytku madla dveri jsem take koupil, nacvakl (spatne), zlomil packu uvnitr a ted mam dve krytky, ktere nedrzi... :? Co se tyce vrzani v interieru - to jsem trochu zariskoval. Mohlo jit napr. o rovnane zadni dvere, ktere proste nejdou napasovat. Nastesti to by zpusobeno jen ulozenim zadni sedacky. Stacilo pretahnout izolacku kolem zamku sedacky. Ulozeni volantu jsem take trochu poladil a je to lepsi. Vyhrivani sedacek bylo v prasklych pojistkach. Kontrolka motoru nesviti (ale funkcni je) a kontrolka airbagu se obcas rozsviti. Tohle jsem risknul take, ale uz jsme do rodiny kupovali Corsu, kde to svitilo a stacilo to pouze resetnout. Navic kamarad ma Mini z 2001 a tam se to obcas taky ukaze. Tam jde o problem konektoru predepinace pasu, ktery je pod sedackou. U ZR to bude neco podobneho. Ostatni veci prijdou na radu postupne...
Jeste jedna vec - drobnosti kolem sikmeho ulozeni volantu a sedacka ridice bez vyskoveho nastaveni by mohli napovidat o predelani z pravostraneho rizeni. Mozna se ale take jedna o problemy pri vyrobe s tim, ze auto je vyrobeno jen par mesicu pred ukoncenim vyroby znacky Rover. V te dobe mohly byt problemy s vyrobni kvalitou a dodavkami dilu. To je ovsem jen muj dohad...
Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: koupe MG ZR 160

Příspěvek od Tommi_82 » pon srp 02, 2010 4:23

Viděl bych to spíš na to předělání, ale máš pravdu že to druhý se taky vyloučit nedá.

Hlavně ať ti jezdí ke tvé spokojenosti!
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6963
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: koupe MG ZR 160

Příspěvek od AnderN » pon srp 02, 2010 8:51

Podle mého skromného názoru jednoznačně přestavba RHD => LHD. Problémy s kvalitou před koncem výroby :?: To by nesměl být MG/Rover :!: Jen další pomluva, která se neřízeně šíří éterem ...
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Odpovědět