MG ZR 1.4 16V, R.V 2004

Odpovědět
SpeedyDevil
Příspěvky: 2
Registrován: stř srp 04, 2010 20:02

MG ZR 1.4 16V, R.V 2004

Příspěvek od SpeedyDevil » stř srp 04, 2010 22:05

Ahoj chtel bych se zeptat, mam moznost koupit tohodle krasavecka ktery ma najetych necelych 88tisic za neco kolem 80 tisic kc , chtel bych se zeptat na spolehlivost a cenu ND, doted sem se dival docela dost po Peugeot 206 1.4benzin , co se tyce spolehlivosti a ceny je to pro me idealni auto ale kdyz sem dnesak v bazaru videl tohodle krasavce tak stojim pred tezkym rozhodnutim, u peugeotu sou levny ND a je to docela slusny auto , ale tak nejak kdyz sem sedel v tom MG tak sem mel daleko prijemnejsi pocity nez v Peugeotu , diky za rady

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZR 1.4 16V, R.V 2004

Příspěvek od Tommi_82 » čtv srp 05, 2010 4:58

S dílama zas tak vážnej problém není.

Jediná výrazná komplikace je těsnění pod hlavou, o tom je toho tady na fóru plno. Je to oprava nad kterou by ses u nějakýho renaulta(například) ani nepozastavil, cenově se to pohybuje mězi 6 a 10 tisíc kč, což jako jednorázovej výdaj někoho nemusí potěšit. Odchází to jednou za život auta, takže bych z toho vědu nedělal. Pokud to předchozí majitel třeba prodává kvůli tomu, tak věřím že to jako prvotní výdaj člověka vystraší.

Zkušenosti se zbytkem auta kromě motoru ti může popsat Ramses, nebo někdo kdo to má.

Já hlasuju pro MG. Pažouta ať si odveze někdo jinej...
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6963
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZR 1.4 16V, R.V 2004

Příspěvek od AnderN » čtv srp 05, 2010 9:32

Porovnáváš tady naprosto nesrovnatelné. Proti anglickému sportovci stavíš žabožroutský pekáč s prehistorickou technikou, akorát zabalenou v líbivém kabátku. Samozřejmě s výjimkou limitovaných verzí 206 S16 apod., ale ty taky stály nesrovnatelně víc. Nové ZR bylo víc jak dvakrát tak drahé auto, to se musí někde projevit. P206 vždycky bylo, je a bude tuctové auto za rozumnou cenu, které má uplatnění jako druhé do rodiny, na nákupy, pro manželky apod. Cílová skupina MG ZR je úplně jinde.

Tož tak ... 8) na druhou stranu Ramses má ZR160, ten je přece jen o něco ostřejší. Ale i ZR105 pojede určitě o světelný rok líp než ten frantík. Čekal jsi, že se na roverclubu dozvíš něco jiného? ;)
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

SpeedyDevil
Příspěvky: 2
Registrován: stř srp 04, 2010 20:02

Re: MG ZR 1.4 16V, R.V 2004

Příspěvek od SpeedyDevil » čtv srp 05, 2010 10:07

to Tommi : docela slusny vydaj,da se nejak jednoduse zjistit jestly je tesneni potreba vymenit ? nemel by jsi jeste nejake tipy na co se u tohoto auta divat?
to AnderN : no neco takoveho sem ocekaval, jenom mam docela strach jak je auto spolehlive, je mi 18, mam nasetrene nejake penize a nemuzu si dovolit do auta strcit po koupi hned dalsich 50 tisic , potrebuju auto ktere projde po koupi servisem kde se udelaji zakladni veci jako rozvody, vymeny filtru,oleje atd , a potom budu moct nejakou dobu jezdit bez problemu, MG me okamzite po tom co sem do nej sedl oslovilo, strasne me to tahlo si ho hned vzit ale nechci se ukvapit

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6963
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZR 1.4 16V, R.V 2004

Příspěvek od AnderN » čtv srp 05, 2010 10:36

Pročti si fórum týkající se modelů 200/25 a 400/45. Tam se těsnění pod hlavou řešilo už stokrát, protože si tím opravdu projde každý tento motor, typicky mezi 80 a 120 tis. km. Ve zkratce -- utíká voda do oleje (ztrácí se chladící kapalina, pod víčkem na doplňování oleje je vidět "kapučíno") nebo naopak olej do vody (v expanzní nádobce se usazuje mastný sajrajt. Výjimečně může být vidět zasviněný motor od oleje právě kolem těsnění pod hlavou. Bacha na přehřátí, tím se oprava může násobně prodražit.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZR 1.4 16V, R.V 2004

Příspěvek od Tommi_82 » čtv srp 05, 2010 14:38

Žádná 50 tisícová investice hned po koupi nehrozí, s tím jsem se snad nikdy nesetkal, to ani kdyby ti odešel celej motor a převodovka zaráz tak nebudeš mít takový náklady na výměnu za jiný použitý. To bys musel být uplně neznalej a koupit vrak.

AnderN to napsal uplně přesně, k tomu se nedá už nic dodat.

Vem si s sebou technika co rozumí autům, pokud možno MG/Roverům a seš v klidu. Já mám starší a nákladnější auto než ty a za dva roky jsem do oprav nevrazil snad ani 20 tisíc, takže když si pořádně vybereš tak se nemáš naprosto čeho bát.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Odpovědět