
Risknul jsem zajet s MG ZR do automatické myčky a nevyplatilo se. Myčka nebyla 'kompatibilní' se zadním střešním origo spojlerem.
Ignorujíce číst si poučky před vjezdem a spuštěním, zasunul jsem kartu a vjel dovnitř myčky. Všechno v klidu, první oplach, kartáče... Přišlo na řadu sušení, lišta vyrazila zpředu dozadu, stále v klidu. Pak ze zadu najíždí nad zadní okno a... Naráží do spojleru, je slyšet jak se lišta zvedá, drhne. Spojler naštěstí neupadnul. Program jede dál a protože jsem si zaplatil ten nejdražší, za chvíli najíždí opět sušení, situace se opakuje a sušící lišta opět naráží a drhne... Nepříjemné pocity...
Po vyjetí jsem byl samozřejmě zvědavý. Viděl jsem, že spojler drží jen na dvou šroubech a dva jsou utrženy. Spojler se poněkud vyklal. Po demontáži jsem zjistil detaily - nižší dva šrouby byly vytrženy i s kusem plastu. Ve vnitřní straně spojleru zejí velké díry namísto původních zalitých matic...
Vše je nyní již opraveno a spojler je připevněn na autě opět na 4 šroubech. Lak je zatím stále poškrábaný - jako vzpomínka.
Na automatickou myčku si příště budu dávat větší pozor...
Stalo se v Praze Motole na OMV...


-

-
