MG ZR alias ZeRo by Miskjo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Miskjo
Příspěvky: 366
Registrován: stř led 19, 2011 1:33
Bydliště: Plzeň-jih

MG ZR alias ZeRo by Miskjo

Příspěvek od Miskjo » stř led 19, 2011 1:52

.......na strane číslo 4 začína éra môjho života s MG ZR 105.......
MG ZR 105
my ZeRo viewtopic.php?f=12&t=4993

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Příspěvek od AnderN » stř led 19, 2011 9:40

Autobazar Záchod neznám (členové z Náchoda prominou), auto jsem neviděl, ale pár postřehů z inzerátu. MG ZR s motorem 1.4 má podle výkonu v koních označení ZR105, nikoliv ZR140. Auto má pošlapaný podlahový koberec (přinejmenším u řidiče), protože z něj někdo vybrakoval koberečky a bazarnické prase si tam nedalo ani lepenku. Informace o stavu a výměně jednotlivých částí psal někdo bílou barvou přímo na kryty v motorovém prostoru, místo do servisní knihy nebo na nějaký štítek.

Suma sumárum, to auto nemusí být zlé, ale bazarník nemá tušení, co prodává a na co sáhnul, to stihl nejspíš zmršit. Zachraňte ho někdo dřív, než bude pozdě :!:
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Zakar
Příspěvky: 1098
Registrován: pon zář 17, 2007 8:39
Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Příspěvek od Zakar » stř led 19, 2011 10:39

@Andern souhlas ! Jinak myslím pěkný kousek.Ale chce to pořádně prohlédnout.Jinak to bazarnické radio od vietnamců to je hnus !
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Příspěvek od AnderN » stř led 19, 2011 10:45

Vyžádal bych v bazaru slevu za to rádio, které bych jim tam klidně nechal a pořešil to např. takto:

http://roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=18&t=4991
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Miskjo
Příspěvky: 366
Registrován: stř led 19, 2011 1:33
Bydliště: Plzeň-jih

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Příspěvek od Miskjo » stř led 19, 2011 15:53

8)
MG ZR 105
my ZeRo viewtopic.php?f=12&t=4993

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Příspěvek od Trunda » stř led 19, 2011 16:28

Tenhle uz je pozink... s tim tesnenim je problem v tom, ze ve vyrobe se tam montovalo ne zrovna stastne tesneni a koliky, mensi problem je i s termostatem a je temer pravidlem, ze do 150000km se to projevi, takze pokud s tesnenim neni problem driv, urcite je moudre ho vymenit po 100000km... pokud toto ma najeto tolik, kolik pisou, tak to snad neni aktualni... ale zalezi na stavu a hodne zalezi na tom, jak bylo s autem zachazeno...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

borek007
Příspěvky: 22
Registrován: pát lis 23, 2007 11:21
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Příspěvek od borek007 » stř led 19, 2011 23:39

je zde na prodej 1.8 VVC... tak proč 1.4? spotřeba je obdobná díky promněnému časováni u 1.8VVC...
http://www.sportovnivozy.cz/14813-mg-zr-160-vvc-teplice , dnes jsem snižil cenu.... zde na klubu nechám za 90tis možnost zařízení splátek...

Uživatelský avatar
Miskjo
Příspěvky: 366
Registrován: stř led 19, 2011 1:33
Bydliště: Plzeň-jih

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Příspěvek od Miskjo » čtv led 20, 2011 0:30

8)
MG ZR 105
my ZeRo viewtopic.php?f=12&t=4993

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Příspěvek od Tommi_82 » čtv led 20, 2011 7:01

No to já bych bral asi to VVC, akortá první věc je že bych musel vybrakovat ty blbosti co tam zabíraj místo v kufru, ty by se navíc daly určitě zpeněžit. Auto s motorem VVC má totiž cenu a není to věc lehko dostupná, narozdíl od auta s motorem 1.4 16v.
O rozdílu ve svezení ani nemluvit.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Venda 620 SDI
Příspěvky: 269
Registrován: úte led 05, 2010 12:09
Bydliště: Letohrad
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Příspěvek od Venda 620 SDI » čtv led 20, 2011 7:17

Kdybych jel koukat ze slovenska, tak bych to okouknul v náchodě, pak zajel do teplic a můžeš se rozhodnout ne? Jet dálku jen kvuli jednomu autu se nemusí vyplatit, český bazary to je past vedle pasti...
Rover 620 Sdi už je u Olsona
Rover 400 Tourer
Rover 25 1,4

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Příspěvek od Trunda » čtv led 20, 2011 8:21

:-D a co ti brani si zvelebit Borkovo ZRko treba do puvodniho stavu ;-) To bys mel u nas vetsi obdiv jak u opacneho smeru ... i kdyz je fakt, ze Borek ma ZRko nezprzneny... opravdu ho musim pochvalit za decentnost a ucelnost jeho uprav... teda az na ten zabrany kufr ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 504
Registrován: sob říj 20, 2007 22:21
Bydliště: Studená

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Příspěvek od Petr.stefl » čtv led 20, 2011 9:23

Taky se mi líbí met: Není tam zas tolik úprav.Xenony se stejně vždycky hodí,tak jako folie na okna,že ti do auta ve městě nikdo nebude vidět.Jenom ta baterka Optima stojí 5000kč :-D ta ti tam vydrží ještě dalších 10let!!Vím o čem mluvím,já je totiž prodávám,ale mám i zkušenosti!!Je zcela bezúdržbová,takže na baterku zapomeň :)
A teď,když začínáš uvažovat jestli jít do silnějšího auta nebo ne,tak už je rozhodnuto :lol: sice si třeba koupíš to 100koňový,budeš s ním tak měsíc jezdit,budeš si říkat,to je super jak to jede,mně to stačí,ale po chvíli Tě to určitě omrzí a budeš si jen říkat kurňa,že já si nekoupil to silnější :lol: vím o čem mluvím :lol:
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

Uživatelský avatar
Miskjo
Příspěvky: 366
Registrován: stř led 19, 2011 1:33
Bydliště: Plzeň-jih

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Příspěvek od Miskjo » čtv led 20, 2011 12:28

8)
MG ZR 105
my ZeRo viewtopic.php?f=12&t=4993

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Příspěvek od Trunda » čtv led 20, 2011 12:35

No podvozek na ZRku je uz v zakladu tvrdy dost, ale nic ti nebrani tam dat mekci pruziny...
Co se tyka servisu 1.4 vs. VVC, rozdil je akorat v hlave, s kterou u VVC problemy (snad opet krom tesneni) nebyvaji... toho bych se opravdu nebal...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Příspěvek od Tommi_82 » čtv led 20, 2011 12:45

Souhlas s Trundou, navíc když to auto překopeš na originál, a ty kvalitnější věci prodáš, tak na tom snad ještě i vyděláš.

Xenony jsou předpokládám HID, takže jejich odmontování je, předpokládám, práce tak na slabou hodinku. Opět ti zůstane v ruce něco co můžeš zpeněžit.

Jasně že auto může jezdit celej rok každej den, v čem spatřuješ problém?
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Odpovědět