So what.... now?
Re: So what.... now?
Takže nakonec jsi motor dával spodem? Hlavně je mnohem pohodlnější motor a převodovku spojit dohromady mimo auto. A s obojím to šašit do auta shora, na to je taky potřeba pořádná žirafa.
Na servo čerpadle jsi přetáhnul šrouby?
Na servo čerpadle jsi přetáhnul šrouby?
Re: So what.... now?
viz fotky oblehaciho stroje.
Ano, motor jsem spustil na paletu pod auto, paletu z kopce stahl pred auto, ocesal motor, prevodovku nechal na palete.
Nastrojil a udelal novy motor. prenesl na paletu, spojil s prevodovkou, hupcukem chycenym do podlahy za autem, lanek pod autem vytahl paletu zas pod auto, a motor s prevodovkou vytahl nahoru, secko sedlo az prekvapive dobre (vyvazeni motoru a prevodovky aby se mi to nenaklanelo, a hlavne ze sem trefil misto s tou hrazdou ze to sedelo podelne atd.
A/C kompresor a PAS pumpa zustaly v aute zapojene, srouby na PAS pumpe sem nepretahoval, protoze nebyl duvod, nikdy netekla, nebzucela, je uplne krasna cista.... ono auto ma na budiku 91 tisic a v tomhle vzhledem ke stavu interieru, sedacek, origo volantu, radici paky, a prave veci jako je chladic nebo PAS pumpa veril.
A taky je to uplny konec produkce 2005, dokonce tusim nejake 132. posledni ZR 160 vyrobene (nebo neco takoveho). Coz je proste par let k dobru proti beznym 2002-2003kam.
Ano, motor jsem spustil na paletu pod auto, paletu z kopce stahl pred auto, ocesal motor, prevodovku nechal na palete.
Nastrojil a udelal novy motor. prenesl na paletu, spojil s prevodovkou, hupcukem chycenym do podlahy za autem, lanek pod autem vytahl paletu zas pod auto, a motor s prevodovkou vytahl nahoru, secko sedlo az prekvapive dobre (vyvazeni motoru a prevodovky aby se mi to nenaklanelo, a hlavne ze sem trefil misto s tou hrazdou ze to sedelo podelne atd.
A/C kompresor a PAS pumpa zustaly v aute zapojene, srouby na PAS pumpe sem nepretahoval, protoze nebyl duvod, nikdy netekla, nebzucela, je uplne krasna cista.... ono auto ma na budiku 91 tisic a v tomhle vzhledem ke stavu interieru, sedacek, origo volantu, radici paky, a prave veci jako je chladic nebo PAS pumpa veril.
A taky je to uplny konec produkce 2005, dokonce tusim nejake 132. posledni ZR 160 vyrobene (nebo neco takoveho). Coz je proste par let k dobru proti beznym 2002-2003kam.
Re: So what.... now?
A ve vysledku jsem docela rad, ze se pred til pul rokem auto neprodalo pod cenou jak bylo.
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: So what.... now?
jsem rád, že se zadařilo
a nestraš s prodejem a užívej si ho 


Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: So what.... now?
srdce má pro Hondu 

Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu
2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu

Re: So what.... now?
Ono spis jde o to, ze mam ted 3 auta, coz je uz trochu moc, 3x rocne menit olej, 3x povinne ruceni ... a hlavne, jedno je auto vylozene pro zabavu, dvoumistne, s ostrejsim motorem. Druhe je zase ciste praktickej naftak.... a ZRo je kockopes mezitim. Ostrejsi motor jako to prvni, a skoro stejne prakticke jako to druhe, nicmene v obou tech aspektech je horsi.
A mit proste 2 5dverovy hatchbacky znamena, ze stejne budu jezdit jenom jednim a druhej bude stat. Az uz ten nebo onen.
Jako jeste uvidim, zatim to davam do kupy.
Uuuuplne sem zapomnel jak je ten kryt v barve vozu co sem si delal hezkej
manzety jsou v posledni vrasce uz trochu popraskany, takze jsem to umyl a pro jistotu obmazl polyurethanem. Po vytvrzeni je z toho slusna guma.


A poleceni nejake povrchove koroze na predni napravnici. Pres noc necham pusobit odrezovac a zitra to pretru / striknu a sup s tim na auto.




To stejny spodek trubicky na hrebenu rizeni. Zatim jenom povrchovka, takze kartacem preliznuty a odresovac, zitra zinkovej sprej.
A mit proste 2 5dverovy hatchbacky znamena, ze stejne budu jezdit jenom jednim a druhej bude stat. Az uz ten nebo onen.
Jako jeste uvidim, zatim to davam do kupy.
Uuuuplne sem zapomnel jak je ten kryt v barve vozu co sem si delal hezkej

manzety jsou v posledni vrasce uz trochu popraskany, takze jsem to umyl a pro jistotu obmazl polyurethanem. Po vytvrzeni je z toho slusna guma.


A poleceni nejake povrchove koroze na predni napravnici. Pres noc necham pusobit odrezovac a zitra to pretru / striknu a sup s tim na auto.




To stejny spodek trubicky na hrebenu rizeni. Zatim jenom povrchovka, takze kartacem preliznuty a odresovac, zitra zinkovej sprej.
Re: So what.... now?
Takze doplneno chladivo, byt v lehcim mixu, pred zimou to jeste poladim a doplnim vic koncentratu.
Prodevedena druha vymena oleje po 3tim zahrati motoru ten starej novej olej vypustenej a danej novej olej a filtr.
Vymeneno MTF94 v prevodovce (mimochodem hezky voni, lehce jako balistol mi prijde, sice vic umele, ale i tak)
Nasazeny plasty a blbustky, Smontovay zaveseni kol a vracena predni napravnice. obuto a vraceno na kola. (pak teda trochu adrenalinu, kdyz se jeden z najezdu rozhodl cestovat... ale cajk je to na zemi a jezdi to (teda popojizdi to, projet to pudu rano)
Akorat kurva, ta spojka bere nizko
. jako dycky to tak delalo, i predtim. Je to tim lankem,... ale ten citlivej plyn a kousava spojka... popojizdet pomalu si budu muset chvili zvykat ted poroce v ropaku.
Nejake resty a tuna kosmetiky k poladeni zustavaji, ale auto by melo byt v kupe.
Jinak motor se zda byt ve velice slusne kondici, ale to uvidim jeste az zitra.
Zvukove je na tom hodne podobne jako muj stary, tj dobre. Mozna i o trosicku lepsi. Na studeno klasicky lehce tapity tapity "šití", ale zadnej ramus, proste klasicke 1.8 vvc cvakani.
Po zahrati se to zlepsilo.
Na volnobeh a 2.5K rpm mi zatim nikde nic netece (termostat a pripadne koleno vepredu nebo pumpa. kde sem davaltrochu RTV protoze predemnou to delalo nejaky prase) a do hadic to netlakuje... nezbyva nez doufat ze tesneni pod hlavou tesni.. coz by byla bomba (je tam MLS)
Trvalo to rok.
teda ne ze by to trvalo rok, ale rok to stalo.
Prodevedena druha vymena oleje po 3tim zahrati motoru ten starej novej olej vypustenej a danej novej olej a filtr.
Vymeneno MTF94 v prevodovce (mimochodem hezky voni, lehce jako balistol mi prijde, sice vic umele, ale i tak)
Nasazeny plasty a blbustky, Smontovay zaveseni kol a vracena predni napravnice. obuto a vraceno na kola. (pak teda trochu adrenalinu, kdyz se jeden z najezdu rozhodl cestovat... ale cajk je to na zemi a jezdi to (teda popojizdi to, projet to pudu rano)
Akorat kurva, ta spojka bere nizko

Nejake resty a tuna kosmetiky k poladeni zustavaji, ale auto by melo byt v kupe.
Jinak motor se zda byt ve velice slusne kondici, ale to uvidim jeste az zitra.
Zvukove je na tom hodne podobne jako muj stary, tj dobre. Mozna i o trosicku lepsi. Na studeno klasicky lehce tapity tapity "šití", ale zadnej ramus, proste klasicke 1.8 vvc cvakani.
Po zahrati se to zlepsilo.
Na volnobeh a 2.5K rpm mi zatim nikde nic netece (termostat a pripadne koleno vepredu nebo pumpa. kde sem davaltrochu RTV protoze predemnou to delalo nejaky prase) a do hadic to netlakuje... nezbyva nez doufat ze tesneni pod hlavou tesni.. coz by byla bomba (je tam MLS)
Trvalo to rok.
teda ne ze by to trvalo rok, ale rok to stalo.
- Přílohy
Re: So what.... now?
Jo akorat sem narazil pri nasazovani klinaku...
Na aute sem mel Contitech 1165 (A/C a altik) a Dayco 755.
Meyle co sem koupil sou kratsi, 1145 a 750.
Tech 750 by nejspis slo, ale ten 1145 bez sance, i pri maximalne povolenem napinaku to ani clovek nenasadi a navic by byl napinak na max...
Co sem koukal, tak sou ty delky lehce ruzne, A asi je kratsi adelsi verze (nasel sem i jineho vyrobce s hodnotou kolem 1145.
Gates dela 1162 a 753, coz vypada rozumne.
Zatim jsem tam dal ty 4.5 roky stary puvodni ze staryho motoru (ono jim v principu nic neni a mohly by tam zustat o nic nejde...)
Jenom mne zajima zda nekdo nenareazil na ty kratsi remeny pro A/C a altgernator a co to ma byt... 2 cm sou rpecijenom dost.
Na aute sem mel Contitech 1165 (A/C a altik) a Dayco 755.
Meyle co sem koupil sou kratsi, 1145 a 750.
Tech 750 by nejspis slo, ale ten 1145 bez sance, i pri maximalne povolenem napinaku to ani clovek nenasadi a navic by byl napinak na max...
Co sem koukal, tak sou ty delky lehce ruzne, A asi je kratsi adelsi verze (nasel sem i jineho vyrobce s hodnotou kolem 1145.
Gates dela 1162 a 753, coz vypada rozumne.
Zatim jsem tam dal ty 4.5 roky stary puvodni ze staryho motoru (ono jim v principu nic neni a mohly by tam zustat o nic nejde...)
Jenom mne zajima zda nekdo nenareazil na ty kratsi remeny pro A/C a altgernator a co to ma byt... 2 cm sou rpecijenom dost.
Re: So what.... now?
Narazil.... na jaře jsem ten krátký vracel a bral delší, protože to tam prostě nevešlo.
Re: So what.... now?
Dycky dobre slyset, ze v tom clovek neni sam 

Re: So what.... now?
V katalozích mají dva rozměry a dle rady zkušených jsem vzal ten kratší, ale k překvapení všech tam fakt nešel. Nekoumal jsem, jestli na 160 VVC je něco jinak, než na ostatních...
Re: So what.... now?
Tak dneska po praci sem to zvenku umyl a vymenil vepredu sterace (ty co jsem daval pred 5ti lety, uz se upne rozpadaly) a jel to projet.
Brzdy uz se hezky ojizdi rez, ale porad mi prijdou docela dost cajove... tezko rict, zda je to o zvyku jak moc dupat na pedal, ale poste prijde mi ze to neni vubec ono. Pockam az se to obrousi poradneji, ale bud je to trochu zavdusnene, nebo by to chtelo ty brzdy pak udelat.
Mam trochu problemy s padanim volnobehu, to budu muset poladit, ale to je detska bolistka.
Jinak po dukladnem zahrati sem tomu trochu nalozil... jeste teda ne k omezovaci (vzhledem k brzdam sem se uplne necitil), ale 6K RPM tam bylo a ... jede to jak pichla svine
Zvuk paradni, motor si vali uplne super. Prevodovka radi krasne hladce (i ve vyssich otackach tak kopnout z 3ky 2ku (pac omezovac na trojku je 140+, ze
) krasne.
Po dojezdu z projizdky to vypada ze secko tesni (coz je dobre, ze netece ten domecek termostatu nebo to koleno co jsem daval ze sve hlavy pac to na tomhle motoru bylo fujky fujky. a co je lepsi, byt je to jeste brzo soudit, do chladiciho okruhu to netlakuje. Takze treba to MLS fakt funguje jak ma
Po puvodnim dojmu ze je rozhozena geometrie to asi byl jenom dojem.
Ted este poladit ty drobnosti a lehce nejakou kosmetiku a muzu zacit sepisovat inzerat.
Brzdy uz se hezky ojizdi rez, ale porad mi prijdou docela dost cajove... tezko rict, zda je to o zvyku jak moc dupat na pedal, ale poste prijde mi ze to neni vubec ono. Pockam az se to obrousi poradneji, ale bud je to trochu zavdusnene, nebo by to chtelo ty brzdy pak udelat.
Mam trochu problemy s padanim volnobehu, to budu muset poladit, ale to je detska bolistka.
Jinak po dukladnem zahrati sem tomu trochu nalozil... jeste teda ne k omezovaci (vzhledem k brzdam sem se uplne necitil), ale 6K RPM tam bylo a ... jede to jak pichla svine


Po dojezdu z projizdky to vypada ze secko tesni (coz je dobre, ze netece ten domecek termostatu nebo to koleno co jsem daval ze sve hlavy pac to na tomhle motoru bylo fujky fujky. a co je lepsi, byt je to jeste brzo soudit, do chladiciho okruhu to netlakuje. Takze treba to MLS fakt funguje jak ma

Po puvodnim dojmu ze je rozhozena geometrie to asi byl jenom dojem.
Ted este poladit ty drobnosti a lehce nejakou kosmetiku a muzu zacit sepisovat inzerat.
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: So what.... now?
Pokud tam mas origo lanko tak je se samostavem ,kdyz vymenis spojku tak ho musis nastavit do zakladni polohystilg píše: ↑pon říj 08, 2018 1:35Takze doplneno chladivo, byt v lehcim mixu, pred zimou to jeste poladim a doplnim vic koncentratu.
Prodevedena druha vymena oleje po 3tim zahrati motoru ten starej novej olej vypustenej a danej novej olej a filtr.
Vymeneno MTF94 v prevodovce (mimochodem hezky voni, lehce jako balistol mi prijde, sice vic umele, ale i tak)
Nasazeny plasty a blbustky, Smontovay zaveseni kol a vracena predni napravnice. obuto a vraceno na kola. (pak teda trochu adrenalinu, kdyz se jeden z najezdu rozhodl cestovat... ale cajk je to na zemi a jezdi to (teda popojizdi to, projet to pudu rano)
Akorat kurva, ta spojka bere nizko. jako dycky to tak delalo, i predtim. Je to tim lankem,... ale ten citlivej plyn a kousava spojka... popojizdet pomalu si budu muset chvili zvykat ted poroce v ropaku.
Nejake resty a tuna kosmetiky k poladeni zustavaji, ale auto by melo byt v kupe.
Jinak motor se zda byt ve velice slusne kondici, ale to uvidim jeste az zitra.
Zvukove je na tom hodne podobne jako muj stary, tj dobre. Mozna i o trosicku lepsi. Na studeno klasicky lehce tapity tapity "šití", ale zadnej ramus, proste klasicke 1.8 vvc cvakani.
Po zahrati se to zlepsilo.
Na volnobeh a 2.5K rpm mi zatim nikde nic netece (termostat a pripadne koleno vepredu nebo pumpa. kde sem davaltrochu RTV protoze predemnou to delalo nejaky prase) a do hadic to netlakuje... nezbyva nez doufat ze tesneni pod hlavou tesni.. coz by byla bomba (je tam MLS)
Trvalo to rok.
teda ne ze by to trvalo rok, ale rok to stalo.
a pri seslapnuti sedne jak ma