MG ZR škubání motoru
Re: MG ZR škubání motoru
Jojo Luky. Vzhledem ke kriticke časové situaci jsem ho musel trápit až do teď.
_________________________________________________________
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105
MG ZR škubání motoru
Tak to celkem vydržel 

Re: MG ZR škubání motoru
No i jsem se divil. Nejvíc mě zarazilo, že měl motor i přes to co se za výfukem dělo, krásně klidnej chod, neškubal, táhnul, takže jsem zvědavej až ho kuchnu, co tam na mě vybafne. Nicméně když jsem viděl video viz. odkaz, tak mám pocit že ten motor normálním způsobem snad nejde zabít.
https://www.youtube.com/watch?v=j8gvgISVHak
https://www.youtube.com/watch?v=j8gvgISVHak
_________________________________________________________
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105
Re: MG ZR škubání motoru
Kluci nevěděl by jste někdo rozměry pro středící trn na spojku? Nebo nějaký jiný fígl jak ji vystředit ?
_________________________________________________________
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105
Re: MG ZR škubání motoru
Normálně, nějakou kulatinou, co pasuje do díry pod setrvačníkem, v lamele bude mít sice vůli, ale to už od oka vystředíš, popřípadě to můžeš omotat lepicí páskou.
Re: MG ZR škubání motoru
Tak motor zpět. Myslím že jsem po 19 letech složil závěrečnou zkoušku v oboru mechanik opravář pro silniční motorová vozidla. Ve škole by ze mě měli radost

No nicméně z toho nijak nadšenej nejsem. Dal bych si pár facek za to, že jsem to auto koupil. Bylo tam X věcí které říkaly nekupuj to. Ale já na to nějak nebral ohled. Bylo dost lidí kteří řekli vrať to, ale já neposlechl. A měl jsem. Byla moje smula že jsem to auto dostatečně neznal. Vědět o té prokleté kontrolce check engine, tak by bylo vše jinak. Byla by to poslední kapka která by i mě přesvědčila nebrat to.I teď velice vážně zvažuju, že to auto vystřelim do světa. Na druhou stranu, to auto za to nemuže. Je to chyba předchozích majitelu. O tom který mi auto prodal snad raději nemluvit. Prase a podvodník. Zakázat činnost.
No, tak nějak jsem zagumoval, že jsem si nezměřil věnec na setrvačníku. Takže když jsem motor dal zpět, musel jsem ho zase vyndat.
Velké nadšení. Když jsem ho tedy vyměnil, dal motor zpět a utáhl na silentbloky, tak je celý motor v jiný pozici. Což mi hlava absolutně nebere. Motor je při pohledu z levé strany auta v ose náprav, pootočený po směru hodinových ručiček o možná 5 až 10°. Příčinu neznám, ale za následek to má prozatím 2 věci. Nemohl jsem, nebo tedy obtížně, nasadit první část výfuku na svody. Musel jsem jej natáhnout na doraz abych se na díry dostal. No a druhá věc, že nešlo řadit. Horní kloubový mechanizmus narážel do nápravy. Což o to, vlnovec se dá dát delší a táhlo od převodovky poladit, ale v čem je kur*a problém ????? Motor má být stejný ne ? Jelikož motor který jsem koupil byl očesaný, tak nebyla možnost porovnat třeba držáky silentbloku. Ovšem nechápu proč by se měli lišit. Možná to je následek převodovky a jejího uchycení. Mám pocit, a teď už teda opravdu silný, a jsem si na 99,9% jistý, že tam někdo nacpal motor i s převodovkou z něčeho z roku 2002. Utrhaný držáky konektor, popisy na motoru, místo dvou shodných šroubu na horním držáku alternátoru byl jeden šroub a druhý šteft, měněná spojka, kde na přítlačáku byly uřezaný neoriginální šrouby, no, mohl bych pokračovat. Ale co už. Tak hlavně že motor naskočil. To je snad jedinná věc, která mě prozatim na tom autě fascinuje. Ty starty oumájgáád. Ať to byl Rover 200 ( odpočívej v pokoji kamaráde ) a nebo tohle, tak stačí jedno dvě otočení motoru a jede si. To je prostě krása. Asi jedinná.
No, tak nějak jsem doufal že ta skurvená kontrolka check engine přestane svítit. Bohužel pánové, ta čubka svítí pořád, takže mám sice jiný motor, ale vynechávání motoru nezmizelo.
https://youtu.be/OQfdjHtQ8v8
Takže si říkám co dál kluci. Koupit vstřik, a měnit jeden po druhém a zkoušet zda to přestane? Protože vadný vstřik mi prozatím přijde jako nejpravděpodobnější možnost.
Co myslíte vy?
A ještě mi přijde, že nějak mlátí v pumpě od serva. Prostě ten celkový zvuk z motoru se mi vubec nelíbí. Jsem z toho zklamanej a znechucenej.


No nicméně z toho nijak nadšenej nejsem. Dal bych si pár facek za to, že jsem to auto koupil. Bylo tam X věcí které říkaly nekupuj to. Ale já na to nějak nebral ohled. Bylo dost lidí kteří řekli vrať to, ale já neposlechl. A měl jsem. Byla moje smula že jsem to auto dostatečně neznal. Vědět o té prokleté kontrolce check engine, tak by bylo vše jinak. Byla by to poslední kapka která by i mě přesvědčila nebrat to.I teď velice vážně zvažuju, že to auto vystřelim do světa. Na druhou stranu, to auto za to nemuže. Je to chyba předchozích majitelu. O tom který mi auto prodal snad raději nemluvit. Prase a podvodník. Zakázat činnost.



No, tak nějak jsem zagumoval, že jsem si nezměřil věnec na setrvačníku. Takže když jsem motor dal zpět, musel jsem ho zase vyndat.



No, tak nějak jsem doufal že ta skurvená kontrolka check engine přestane svítit. Bohužel pánové, ta čubka svítí pořád, takže mám sice jiný motor, ale vynechávání motoru nezmizelo.
https://youtu.be/OQfdjHtQ8v8
Takže si říkám co dál kluci. Koupit vstřik, a měnit jeden po druhém a zkoušet zda to přestane? Protože vadný vstřik mi prozatím přijde jako nejpravděpodobnější možnost.
Co myslíte vy?
A ještě mi přijde, že nějak mlátí v pumpě od serva. Prostě ten celkový zvuk z motoru se mi vubec nelíbí. Jsem z toho zklamanej a znechucenej.
_________________________________________________________
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR škubání motoru
Nepročítal jsem zpětně celé téma, ale nemohlo by to být řídicí jednotkou motoru?
Re: MG ZR škubání motoru
Opiš sem kód na ECU....
Re: MG ZR škubání motoru
Ecu viz fotka.
_________________________________________________________
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105
Re: MG ZR škubání motoru
Nooooo.... tahle jednotka se prodává jako náhrada určená k dodatečnému naprogramování, takže není zřejmé, pro jaký motor je tam mapa. Takže možná by stálo za to jednotku prohodit. Nebo přeprogramovat. Respektive vůbec projet to diagnostikou.
https://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-NNN100743
https://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-NNN100743
Re: MG ZR škubání motoru
Nooooo? Tak super. A kdo je schopen ji přeprogramovat? 

_________________________________________________________
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105
Re: MG ZR škubání motoru
Možná Zakar, pan Mareda, Lenham... nebo si nech poslat jednotku, ovladače a immo jednotku a přehoď to. Tu kolega AnderN by měl mít komplet na 1.4ku doma navíc 

-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: MG ZR škubání motoru
Ta jednotka tam patri nevidim v tom zadny problem to same z cislem 742 a 752 ,problem bych hledal nekde v kabelazi, doprava paliva ,ukostreni
Re: MG ZR škubání motoru
Ale jistě že tam patří. Ale ten kód nespecifikuje pro kterou je to motorizaci. Jednotka se nabízí jako "exchange" pro všechny objemy. Tzn. není jistota, že to je jednotka pro 1.4. A vzhledem k tomu, co tam bylo všechno zprasené, tak ... Ale jinak to samozřejmě může být cokoli z toho, co Lenham zmínil.
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: MG ZR škubání motoru
Pod stitkem z cislem jednotky je jeste jeden a tam je VIN a cislo tak je potreba porovnat a nebo potom napichnout na origo diagnostiku a tam uvidi zda to sedi nebo ne vypise to presne jaky VIN ma jednotka motoru a kdy byla naprogramovanaTrunda píše:Ale jistě že tam patří. Ale ten kód nespecifikuje pro kterou je to motorizaci. Jednotka se nabízí jako "exchange" pro všechny objemy. Tzn. není jistota, že to je jednotka pro 1.4. A vzhledem k tomu, co tam bylo všechno zprasené, tak ... Ale jinak to samozřejmě může být cokoli z toho, co Lenham zmínil.