
Nováček s ZRkem
Re: Nováček s ZRkem
Co se podvozku týče.. Mě se na Roveru 200 osvědčila kombinace ZR tlumičů, Rover pružiny vzadu a ZR vepředu 

Re: Nováček s ZRkem
Ty, to jsem taky zkoušel tam dozadu dát jednotky z 200 Vi, které by dokonce proti obyč dvoustovce měly být tvrdší a na mě to bylo už zase moc uhoupané a v zatáčce už se to moc naklánělo. Navíc proti předku to bylo výrazně výš a vypadalo to fakt divně 
No, každopádně, historie a praxe ukazuje, že se hodí minimálně zadní pružiny řešit. Originály jsou fakt nesmyslně tvrdé. Předek mi přijde v poho, ale to bud tím, že tam přeci jen to zatížení nekolísá, takže to naladili přesně. Kdežto vzadu to chtěli mít tvrdší i když tam naložíš tři lidi a kufr, jenže pak je to na zabití, když jedeš sám....
Osobně jsem na ZRo přecházel po desetiletém zvyku na víceprvkové nápravy a byl jsem ZRem fakt hodně zklamaný. Ale jak jsem to poladil jinými pružinami, tak už jsem zklamaný jen polovičně

No, každopádně, historie a praxe ukazuje, že se hodí minimálně zadní pružiny řešit. Originály jsou fakt nesmyslně tvrdé. Předek mi přijde v poho, ale to bud tím, že tam přeci jen to zatížení nekolísá, takže to naladili přesně. Kdežto vzadu to chtěli mít tvrdší i když tam naložíš tři lidi a kufr, jenže pak je to na zabití, když jedeš sám....
Osobně jsem na ZRo přecházel po desetiletém zvyku na víceprvkové nápravy a byl jsem ZRem fakt hodně zklamaný. Ale jak jsem to poladil jinými pružinami, tak už jsem zklamaný jen polovičně
