
MG ZR 1.4 r.v.2005 pokec
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR 1.4 r.v.2005 pokec
Nerekl bych, ze je zrovna germanofil a vsichni Nemci nejsou stejni ... ale obecne jsou to takove studene cumaky, kolikrat se s nimi da jen tezko domluvit 

- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: MG ZR 1.4 r.v.2005 pokec
Tak tak, Max ještě neni germanofil, až bude, tak si nechá polepit boky a kapoty německejma křížema a jezdit bude pouze s nacistickou helmou na hlavě 

2x Rover 620ti
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR 1.4 r.v.2005 pokec
Tak nejprve upozorním že pro mě germanofil a austriofil je totéž. A dále upozorňuji že člověk o kterém mluvíme na svých registračních značkách CZ v modrém poli pod hvězdokruhem přelepil nálepkami s A v modrém poli pod hvězdokruhem, celé auto má olepeno mailovou adresou s příponou nikoli CZ ale AT. Takže diagnóza je jednoznačně a definitivně stanovena. 
Ještě necháme prostor maxíkovi aby to dementoval a vrátíme se zpátky k tématu, ok?

Ještě necháme prostor maxíkovi aby to dementoval a vrátíme se zpátky k tématu, ok?
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR 1.4 r.v.2005 pokec
Uřážkonarážka byla zaznamána do databáze. Uživateli maxíku, počet Vašich trestných bodů byl navýšen. 

- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR 1.4 r.v.2005 pokec
Tommi, nezneuzivej svych administratorskych prav, k jejichz ziskani jeste dodatecne gratuluji
Famfaaara, aplaaaus a dort se svickou pls
No a zrovna chrochtak v R75 moc anglicky neni ... ale ani Mnichov, vzdyt ho vyvinuli ve Vychodni risi!


No a zrovna chrochtak v R75 moc anglicky neni ... ale ani Mnichov, vzdyt ho vyvinuli ve Vychodni risi!
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR 1.4 r.v.2005 pokec
děkuji.
Ano víme o tom že ten kultivovaný úsporný přeplňovaný záviděníhodný rakouský motor montovaný v bavorsku není ryze anglickým prvkem v těchto vozech.
Každopádně po neúspěchu dieselu od Perkinse který prý hlučel jak traktor, což by se k 75 opravdu nehodilo, nezbylo než šáhnout pro eso do bavorskýho rukávu.
Ano víme o tom že ten kultivovaný úsporný přeplňovaný záviděníhodný rakouský motor montovaný v bavorsku není ryze anglickým prvkem v těchto vozech.

- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR 1.4 r.v.2005 pokec
Spis takovy Oberösterreich
Vyvinul ho rakousky Steyr ... ale vyroba uz asi byla v München. Skoda, ze se do R75/ZT nedostala druha generace tohoto motoru, kterou BMW zacalo montovat tusim od 2003 (110 kW). To uz by bylo docela pekne svezenicko ... slint!

-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR 1.4 r.v.2005 pokec
Výroba byla stoprocentně Mnichov. Od 2001 viz http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M47. Jojo škoda však bratr neskrýval zklamání když jednou řídil moje auto. Stejně tak jako já jsem nikdy neskrýval svoje nadšení, když jsem párkrát řídil jeho 320D s tím nešizeným motorem.
Nicméně jsme totálně odběhli do tématu, takže šlus.
Nicméně jsme totálně odběhli do tématu, takže šlus.
Re: MG ZR 1.4 r.v.2005 pokec
ďakujem za vyčerpávajúce odpovede a aby som o zhrnul takže MG ZR je Rover 25 s upraveným podvozkom zníženie svetlej výšky a uprevený interiér, väčšie kolesá, ale motor a prevodovka je rovnaká ako pri 25. Je to čistokrvný Angličan poznačený minulosťou automobilky a spolupráci s Hondou. Je tam ešte nejaký rozdiel? A či niekto nerobil prieskum ako zvýšiť krútiaci moment poprípade výkon 115 NM sa mi zdá dosť málo tak 150NM by bolo akurát. Výfuk a sanie nám spravia tak 5 NM a načipovanie si netrúfam typnúť. Možno by pomohlo Turbo
?

- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR 1.4 r.v.2005 pokec
Turbo urcite
a taky sportovni pisty, ostre vacky, asi by to chtelo zvysit kompresi (jine ojnice, klikovka, ...). Jinak u MG ZR je spis elektronika poznamenana BMW stejne jako u R25, z Hondy tam toho moc nebude. Motory v R25/MG ZR jsou stavene tak, aby podavaly v pomerne vysokych otackach pekne vysoky vykon. Mk z toho o moc vetsi nedostanes.

Re: MG ZR 1.4 r.v.2005 pokec
Koukám, jak jsou tady fundovaný odpovědi... fakt - všechno je pravda!
Jen s dvěma dornými výhradami: MG ZR 105 má skutečně standartně vzadu bubny... výsledkem je sice vyvážené brždění (= auto brzdí všema 4 a ne jen předkem nebo zadkem...), ale je potřeba pořádně šlápnout na pedál brzdy.
Jak bylo řečeno - zejména na kluzku je to výhoda.
Takže stručně: na okruh je lepší ZR 160 (ale kdo z nás jezdí na okruhu?) a na rallye je lepší ZR105.
K tomu těsnění: kvalitnější těsnění s kovovými vodítky bylo zavedeno už dřív... ale situaci skutečně změnila až změna chlazení.
Od jisté doby nejde koupit původní chladič a expanzku... musí se to měnit celý - aby se odstranilo riziko vzniku "kapsy" = mezera při chlazení = přehřátá hlava = kolaps těsnění.
Howgh.
Jen s dvěma dornými výhradami: MG ZR 105 má skutečně standartně vzadu bubny... výsledkem je sice vyvážené brždění (= auto brzdí všema 4 a ne jen předkem nebo zadkem...), ale je potřeba pořádně šlápnout na pedál brzdy.
Jak bylo řečeno - zejména na kluzku je to výhoda.
Takže stručně: na okruh je lepší ZR 160 (ale kdo z nás jezdí na okruhu?) a na rallye je lepší ZR105.
K tomu těsnění: kvalitnější těsnění s kovovými vodítky bylo zavedeno už dřív... ale situaci skutečně změnila až změna chlazení.
Od jisté doby nejde koupit původní chladič a expanzku... musí se to měnit celý - aby se odstranilo riziko vzniku "kapsy" = mezera při chlazení = přehřátá hlava = kolaps těsnění.
Howgh.
Re: MG ZR 1.4 r.v.2005 pokec
no to ma zaujalo a ako zistím či mám v aute to správne chladenie poprípade čím sa líši stré a nové chladenie.
Re: MG ZR 1.4 r.v.2005 pokec
Ja mám tiež MG ZR 140-ku. Je to v pohode. Znížený podvozok, trocha tuhý ale super. Vyskytla sa jedna malá chybička. V motore začalo trošku tlmene klepať akoby to bol ojničný čap ale nie som si istý. Dnes idem na brzdy. Len prehliadka. Kamarát priniesol práve MG 180-ku. 6 valcový motor. Neskutočná krása.
S touto značkou začíname takže držte palce. Anthony.
S touto značkou začíname takže držte palce. Anthony.