Stránka 2 z 3

Re: MG ZR 1.4 r.v.2005 pokec

Napsal: ned srp 23, 2009 16:15
od AnderN
Nerekl bych, ze je zrovna germanofil a vsichni Nemci nejsou stejni ... ale obecne jsou to takove studene cumaky, kolikrat se s nimi da jen tezko domluvit :roll:

Re: MG ZR 1.4 r.v.2005 pokec

Napsal: ned srp 23, 2009 16:56
od Roman620ti
Tak tak, Max ještě neni germanofil, až bude, tak si nechá polepit boky a kapoty německejma křížema a jezdit bude pouze s nacistickou helmou na hlavě :mrgreen:

Re: MG ZR 1.4 r.v.2005 pokec

Napsal: ned srp 23, 2009 17:10
od Tommi_82
Tak nejprve upozorním že pro mě germanofil a austriofil je totéž. A dále upozorňuji že člověk o kterém mluvíme na svých registračních značkách CZ v modrém poli pod hvězdokruhem přelepil nálepkami s A v modrém poli pod hvězdokruhem, celé auto má olepeno mailovou adresou s příponou nikoli CZ ale AT. Takže diagnóza je jednoznačně a definitivně stanovena. :D

Ještě necháme prostor maxíkovi aby to dementoval a vrátíme se zpátky k tématu, ok?

Re: MG ZR 1.4 r.v.2005 pokec

Napsal: ned srp 23, 2009 17:14
od max80
.

Re: MG ZR 1.4 r.v.2005 pokec

Napsal: ned srp 23, 2009 17:18
od max80
.

Re: MG ZR 1.4 r.v.2005 pokec

Napsal: ned srp 23, 2009 17:21
od Tommi_82
Uřážkonarážka byla zaznamána do databáze. Uživateli maxíku, počet Vašich trestných bodů byl navýšen. :D

Re: MG ZR 1.4 r.v.2005 pokec

Napsal: ned srp 23, 2009 17:27
od AnderN
Tommi, nezneuzivej svych administratorskych prav, k jejichz ziskani jeste dodatecne gratuluji :D Famfaaara, aplaaaus a dort se svickou pls :!:

No a zrovna chrochtak v R75 moc anglicky neni ... ale ani Mnichov, vzdyt ho vyvinuli ve Vychodni risi!

Re: MG ZR 1.4 r.v.2005 pokec

Napsal: ned srp 23, 2009 17:47
od Tommi_82
děkuji.

Ano víme o tom že ten kultivovaný úsporný přeplňovaný záviděníhodný rakouský motor montovaný v bavorsku není ryze anglickým prvkem v těchto vozech. :D Každopádně po neúspěchu dieselu od Perkinse který prý hlučel jak traktor, což by se k 75 opravdu nehodilo, nezbylo než šáhnout pro eso do bavorskýho rukávu.

Re: MG ZR 1.4 r.v.2005 pokec

Napsal: ned srp 23, 2009 18:58
od AnderN
Spis takovy Oberösterreich :D Vyvinul ho rakousky Steyr ... ale vyroba uz asi byla v München. Skoda, ze se do R75/ZT nedostala druha generace tohoto motoru, kterou BMW zacalo montovat tusim od 2003 (110 kW). To uz by bylo docela pekne svezenicko ... slint!

Re: MG ZR 1.4 r.v.2005 pokec

Napsal: ned srp 23, 2009 19:10
od Tommi_82
Výroba byla stoprocentně Mnichov. Od 2001 viz http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M47. Jojo škoda však bratr neskrýval zklamání když jednou řídil moje auto. Stejně tak jako já jsem nikdy neskrýval svoje nadšení, když jsem párkrát řídil jeho 320D s tím nešizeným motorem.

Nicméně jsme totálně odběhli do tématu, takže šlus.

Re: MG ZR 1.4 r.v.2005 pokec

Napsal: úte srp 25, 2009 12:08
od dusko
ďakujem za vyčerpávajúce odpovede a aby som o zhrnul takže MG ZR je Rover 25 s upraveným podvozkom zníženie svetlej výšky a uprevený interiér, väčšie kolesá, ale motor a prevodovka je rovnaká ako pri 25. Je to čistokrvný Angličan poznačený minulosťou automobilky a spolupráci s Hondou. Je tam ešte nejaký rozdiel? A či niekto nerobil prieskum ako zvýšiť krútiaci moment poprípade výkon 115 NM sa mi zdá dosť málo tak 150NM by bolo akurát. Výfuk a sanie nám spravia tak 5 NM a načipovanie si netrúfam typnúť. Možno by pomohlo Turbo :D ?

Re: MG ZR 1.4 r.v.2005 pokec

Napsal: úte srp 25, 2009 18:37
od AnderN
Turbo urcite :D a taky sportovni pisty, ostre vacky, asi by to chtelo zvysit kompresi (jine ojnice, klikovka, ...). Jinak u MG ZR je spis elektronika poznamenana BMW stejne jako u R25, z Hondy tam toho moc nebude. Motory v R25/MG ZR jsou stavene tak, aby podavaly v pomerne vysokych otackach pekne vysoky vykon. Mk z toho o moc vetsi nedostanes.

Re: MG ZR 1.4 r.v.2005 pokec

Napsal: pon lis 16, 2009 21:02
od Havran
Koukám, jak jsou tady fundovaný odpovědi... fakt - všechno je pravda!
Jen s dvěma dornými výhradami: MG ZR 105 má skutečně standartně vzadu bubny... výsledkem je sice vyvážené brždění (= auto brzdí všema 4 a ne jen předkem nebo zadkem...), ale je potřeba pořádně šlápnout na pedál brzdy.
Jak bylo řečeno - zejména na kluzku je to výhoda.
Takže stručně: na okruh je lepší ZR 160 (ale kdo z nás jezdí na okruhu?) a na rallye je lepší ZR105.
K tomu těsnění: kvalitnější těsnění s kovovými vodítky bylo zavedeno už dřív... ale situaci skutečně změnila až změna chlazení.
Od jisté doby nejde koupit původní chladič a expanzku... musí se to měnit celý - aby se odstranilo riziko vzniku "kapsy" = mezera při chlazení = přehřátá hlava = kolaps těsnění.
Howgh.

Re: MG ZR 1.4 r.v.2005 pokec

Napsal: sob lis 21, 2009 19:59
od dusko
no to ma zaujalo a ako zistím či mám v aute to správne chladenie poprípade čím sa líši stré a nové chladenie.

Re: MG ZR 1.4 r.v.2005 pokec

Napsal: stř srp 04, 2010 11:30
od porhajas
Ja mám tiež MG ZR 140-ku. Je to v pohode. Znížený podvozok, trocha tuhý ale super. Vyskytla sa jedna malá chybička. V motore začalo trošku tlmene klepať akoby to bol ojničný čap ale nie som si istý. Dnes idem na brzdy. Len prehliadka. Kamarát priniesol práve MG 180-ku. 6 valcový motor. Neskutočná krása.
S touto značkou začíname takže držte palce. Anthony.