Prohozené kabely VVTC

donbongo
Příspěvky: 145
Registrován: pát dub 23, 2010 10:56
Bydliště: Rakovník

Re: Prosim o radu

Příspěvek od donbongo » sob srp 14, 2010 9:08

jj koukal ale kdyz jsem videl ty ceny tak mne rychle presla chut:D

donbongo
Příspěvky: 145
Registrován: pát dub 23, 2010 10:56
Bydliště: Rakovník

Re: Prosim o radu

Příspěvek od donbongo » sob srp 14, 2010 9:09

co jsem koukal tak nejblizsi servis mam asi v praze no coz je pro mne 50km to se jeste da snist ale kdyby auto nebylo pojizdny tezko bych ho tam dopravoval:D

Uživatelský avatar
Miras
Příspěvky: 196
Registrován: čtv kvě 27, 2010 14:15
Bydliště: Praha

Re: Prosim o radu

Příspěvek od Miras » ned srp 15, 2010 10:51

Jestli piskaji rozvody po vymene, tak je remen moc natazeny. Muze to piskat stale nebo jen pri urcitych otackach, ale na 90% je remen natazen pomoci napinaci kladky moc. To se muze stat, kdyz servis nezna presne postup predepsany vyrobcem auta. Rekl bych, ze bezprostredne nic nehrozi, po urcite dobe mohou odejit loziska va vackovych hridelich, kladce nebo necem ostatnim co tam je, remenu to samozrejme taky vubec neprospiva.
Co se tyce te pruznky - u vsech verzi krome 160 je soucasti rozvodu napinaci kladka s pruzinkou, tak jak je to bezne na ostatnich autech. Na verzi 160 je tam ale kladka bez napinaci pruzinky. Zrejme se tam nevesla. Pruzina se tam nasadi jen pro napnuti po vymene, pak se pruzina sunda a nezustane na bloku. Je zrejme, ze pruzinka pro tenhle specialni motor nebude ve vybave sevisu.
Ja se na vymenu chystam. Mam koupenu novou kladku, hlavni remen a ted cekam na maly remen, ktery je na druhe strane bloku. Kupodivu ten neni nikde na sklade v CZ ani u AutoKelly, ani u Elitu. Dodani 3 tydny... :? Jak to udelam s tou pruzinkou, to jeste nevim. Nejak zkusim odhadnout jak moc to pritahnout...
Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Prosim o radu

Příspěvek od Roman620ti » ned srp 15, 2010 11:53

Zkus si dát u nastartovanýho motoru ucho přímo na kryt těch rozvodů (pokud treda nemáš pulmetrový vlasy, abyses tam nenamotal :lol: ). Jestli je řemen přešponovanej, tak bude pobrečívat na volnoběh a jak začneš pomalinku přidávat otáčky začne ječet, jakoby kňourat. Pokud je to jen toršku, poznáš to, že to na studeným motoru nedělá, ale jak se motor zahřeje a roztáhne začne to řvát. Pokud to dělá fakt hodně, tak ten mechanik je kre*tén a hoď mu to na hlavu :roll:
2x Rover 620ti

Zakar
Příspěvky: 1098
Registrován: pon zář 17, 2007 8:39
Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz

Re: Prosim o radu

Příspěvek od Zakar » ned srp 15, 2010 14:59

Doporučuji ti nechat překontrolovat napnutí rozv. řemene ! Jinak ti zanedlouho odejde vodní čerpadlo i nap. kladka.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L

donbongo
Příspěvky: 145
Registrován: pát dub 23, 2010 10:56
Bydliště: Rakovník

Re: Prosim o radu

Příspěvek od donbongo » ned srp 15, 2010 17:11

asi jo ale ted mam jinej problem prisel mi jiny moturek na sani ktery jsem zakoupil ale ani ten se neotvira a proto mi auto furt chcipa a kdyz ho nakopnu bezi na 1500otacek a kolisa tak jsem ten muj starej nasilim trosku pootevrel vysledek je ze mi to bezi asi na 1100-1200ot a nechcipa aspon ale je to jenom docasny reseni na to nekam zajet:( ale je divny ze by mi poslali vadnej moturek problem je asi jinde ale to uz mne napada jenom ridici jednotka:( moch by mi nekdo tady napsat presnej postup jak ty rozvody delat vytisknu si to a vlepim mu to uvidim co mi na to rekne a nebo instrukce predam jinymu mechanikovy:(

donbongo
Příspěvky: 145
Registrován: pát dub 23, 2010 10:56
Bydliště: Rakovník

Re: Prosim o radu

Příspěvek od donbongo » ned srp 15, 2010 17:13

jinak mne rozvodova sada s kladkou prisla do 3dnu pres znamyho z elitu vyslo mne to na 4k jsem ti asi vyfouk ten posledni malej remen:) na sklade:P

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Prosim o radu

Příspěvek od Trunda » ned srp 15, 2010 20:34

No tak jestli to neni servecm, muze byt spatny potenciometr na klapce... no ale vypada to, ze bys mozna usetril cas, kdybys zajel na diagnostiku...
Jo tak s tim napnutim rozvodu mam asi problem ted ja :-( Mohla by to byt pricina meho tekouciho cerpadla...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

donbongo
Příspěvky: 145
Registrován: pát dub 23, 2010 10:56
Bydliště: Rakovník

Re: Prosim o radu

Příspěvek od donbongo » úte srp 17, 2010 21:02

tak jsem to dneska dal do servisu na diagnostiku a hodilo to dve chyby problem s casovanim a nakou chybu 1522 tak jsem jim rek at ty rozvody udelaj znova co se da delat:( jeste aby to bylo jenom tim...

donbongo
Příspěvky: 145
Registrován: pát dub 23, 2010 10:56
Bydliště: Rakovník

Re: Prosim o radu

Příspěvek od donbongo » úte srp 17, 2010 21:04

navic jsem se dozvedel ze byla odpojena kontrolka na chybu motoru taky pekny takze tam muselo bejt uz neco predtim

Zakar
Příspěvky: 1098
Registrován: pon zář 17, 2007 8:39
Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz

Re: Prosim o radu

Příspěvek od Zakar » úte srp 17, 2010 21:14

Je vidět,že se předchozí majitel na prodej auta dobře připravil.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17949
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Prosim o radu

Příspěvek od Trunda » stř srp 18, 2010 8:08

smankote... Zakare, asi te prohlasime za svateho... pac dat auto jinam nez k Tobe zacina byt opravdu riskantni... ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6963
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosim o radu

Příspěvek od AnderN » stř srp 18, 2010 15:38

Bohužel platí, že slušného mechanika aby jeden pohledal ... a neplatí to jen na automechaniky, ale snad na každou profesi :(
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

donbongo
Příspěvky: 145
Registrován: pát dub 23, 2010 10:56
Bydliště: Rakovník

Re: Prosim o radu

Příspěvek od donbongo » ned srp 22, 2010 18:26

Cau tak uz vim co to je za vadu je problem v tom jazicku jak hejbe s tou vackou nebo nak tak proste jak to reguluje privod benzinu zase kava se a motor se uchlastava proto chcipa mechanik to vycistil rozhejbal chvili byl klid prej to bylo zavineny tim ze tam nekdo dlouho nechal olej nebo co tak jsem z nej naky svinsto uvolnilo chvili byl klid ale je to zpatky ted uz sice nechcipa ale spadne na nakejch 300ot a lape po dechu necham to znova vycistit ale zrejme to bude chtit novej:( nevite nekdo kde ho sehnat novej bude stat asi raketu co? jestli se vubec jda sehnat tak nejspis jetej no a doufat:)

Uživatelský avatar
Miras
Příspěvky: 196
Registrován: čtv kvě 27, 2010 14:15
Bydliště: Praha

Re: Prosim o radu

Příspěvek od Miras » stř srp 25, 2010 16:19

Koukal jsem, ze je par nabidek na sehnani dilu na tomto foru. Ja objednaval par dilu z Anglie z Rimmerbros.co.uk. Pouzite jsem bral od Patrika Nohy (kontakt na foru) a take z Rover vrakoviste Velke Prilepy (http://www.1234.cz).
Drobny problem s pouzitymi dily je spatna dostupnost a ze MG ZR nema uplne vse stejne s Rover 25 a napr. motorek zamykani ve dverich spolujezdce nebyl stejny...
Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW

Odpovědět