Stránka 2 z 23

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: čtv led 20, 2011 12:46
od Tommi_82
Jednu nevýhodu to ale má, vyšší spotřeba (závislá na stylu jízdy). V ČR taky vyšší povinné ručení(nevím jak to máte na SK).

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: čtv led 20, 2011 12:51
od Miskjo
8)

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: čtv led 20, 2011 12:54
od Trunda
No je fakt, ze silnejsi auto setrit nebudes, kdyz uz muzes akcelerovat, tak to asi nebudes lechtat... ale! Na stejny vykon je spotreba nizsi... takze, pokud budes s 160 jezdit jak se 104kou, tak budes na tom minimalne spotrebou stejne... podle mne, spotreba je spis veci vule ridice ;-) Tommi s timhle souhlasis, ne? Navic chce jezdit ve meste a tam se ten rozdil dost stira...

Edit: do 10 litru urcite v poho.... Teda kdyz nebudes na kazdem semaforu zavodit :-)
Co bych dal za to mit takove ruceni jak uvas... :?

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: čtv led 20, 2011 13:00
od Miskjo
8)

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: čtv led 20, 2011 13:06
od Trunda
No ja mam 1.6ky, jezdim teda spis dalky, ale pres dediny, takze skoro jak ve meste... sem tam mesto... proste kombi... kdyz se jezdi hodne slusne, tak za 7,1 litru, kdyz to hodne nesetrim, tak 8,5 litru...

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: čtv led 20, 2011 13:09
od Miskjo
8)

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: čtv led 20, 2011 13:12
od Trunda
Jaj, to ti ted nereknu, ale tusim ze je to cca od 4000 tudiz tam, kde to bez casovani zacina pekne papat... tim se prave eliminuje spotreba ve vyssich otackach a nizsi otacky muzou byt naladene optimalneji...

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: čtv led 20, 2011 13:16
od Miskjo
8)

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: čtv led 20, 2011 14:00
od Tommi_82
Trunda píše: podle mne, spotreba je spis veci vule ridice ;-) Tommi s timhle souhlasis, ne?
Souhlas. Když nebudem detailisti. Když budu brát že 1.4 jezdí za 7,4, tak si myslím že nebude problém jezdit s 1.8 stejnou trasu do 8 litrů.

Není město jako město, u nás v šumperku bych si troufl a jsem přesvědčen že dokázal jezdit s tím VVC do 10 litrů uplně v pohodě. Je to z velké části v noze a z naprosté většiny o tom jak často musíš auto zcela zastavit (čím větší město, tím častěji zastavuješ).

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: čtv led 20, 2011 14:23
od Miskjo
8)

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: čtv led 20, 2011 14:30
od max80
.

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: čtv led 20, 2011 14:35
od Miskjo
8)

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: čtv led 20, 2011 14:41
od Tommi_82
Znám český bazary, určitě tam všecko v pořádku nebude. Raději je zkoukni oba, uvidíš že to stojí za to zajet do teplic. Já když jsem koupil prvního Rovera, tak jsem koupil první kus, kterej jsem potkal, v bazaru taky "Pane skvělá koupě" a pak jsem byl rok naprosto nešťastnej z toho co jsem to koupil za vrak!! Po roce jsem se ho zbavil s obrovskou finanční ztrátou. Poučil jsem se ale neudělej moji chybu. Sežeň si někoho kdo se vyzná v Roverech/MG a nech si od něj poradit co si o tom autě myslí.

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: čtv led 20, 2011 15:45
od AnderN
Z Náchoda do Teplic je to sice ještě kus cesty, ale v porovnání s cenou auta to není tak nákladná zajížďka ... zajel bych se podívat na obě auta a pak bych se rozhodl.

Btw -- ty HID "xenony" bych vypráskal ven okamžitě, stejně jako ten bazmek z kufru :D Jinak to auto vypadá slušně ;)

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: čtv led 20, 2011 18:36
od René
Zajeď nejdřív za Bořkem a na tu 1,4ku už nebudeš mít důvod se jezdit dívat :P car::