Trunda píše:Nemůžu úplně vyvrátit to, že by Rover s Hondou tenhle motor nějak konzultoval, ale jinak s Hondou nemá nic společného a to ani po technické stránce. Je to zcela jiná koncepce, než kterou měla v té době Honda u svých motorů. A ani v tom anglickém originálu není to, že by Honda používala tento motor ve svých autech - to prostě a jednoduše není pravda, takže to z tama opravdu můžeš smazatHonda používala pouze dieselový roveří dvoulitr, ale to je úplně jiný motor
Nejfundovanější a asi i nejpravdivější informace najdeš na portálu aronline.co.uk https://www.google.cz/search?client=ope ... r+k+series ... píšou tam lidi, kteří ve fabrice pracovali, takže asi kecat nebudou
Pravdu díš kolego, opravím to na ty diesely. Jen je zvláštní, že jsem našelpár dílů, které se shodovali jak na Rovera tak i na staré Hondy...takže něco společně dělat určitě museli...koncepce je jiná, však jsem psal, že je otázkou na kolik se ty motory pak shodovali, ale dost možné je to, že Honda využívá pouze technologii výroby...ještě nejsem úplně na konci, moje práce mi nedovoluje tomu věnovat až tolik času zase, ale jsem ten tip, co musí vše zkoumat do detailu. Nicméně připravuji i českýpřeklad o značce MG jako takové, Roveru, jejich akvizici, s tím pak spojím i překlad historie automobilky Morris a nové, čínské MG Motor a jejích nových modelů. Které se mi ani motorově ani designově tedy nelíbí abych byl upřímný
