K-Series s VVC mechanismem má prostě takový charakteristický dieselový zvuk. Neznalí tvrdí, že to jsou hydroštely, ale nejsou - je to dané konstrukcí stavícího mechanismu, který už z výroby musí mít v sobě určité vůle a ty dělají onen zvuk. Časem se ten zvuk může zhoršovat a rozhodně na to má vliv olejový režim. Pokud v historii někdo dlabal na včasnou výměnu oleje, nebo nedržel vyšší hladinu oleje, tak to pohyblivé části stavícího mechanismu odškytají tak, že se opotřebují. Prostě tento motor je hodně náchylný na olej.
Pokud ten rachot není až tak silný, že to působí protivně při jízdě, tak to nemá smysl řešit. Ono s tím stejně nejde dělat nic jiného, než maximálně sehnat jiné mechanismy s menšími vůlemi, což je skoro nemožné. I když je ten rachot hodně silný, tak to není nic fatálního, jako že by člověk měl mít strach z toho, že se motor rozsype
