
My ZR 160
Re: My ZR 160
Dobře ty
taky jedeš… co to je za tlumiče?

Re: My ZR 160
To jsou ty Koni Sport, hlavně doufám že jak je budu ošetřovat tak je tam ještě nějake “maso” a neprorazím ho
samozřejmě uvidím až sundám pružiny jestli ještě drží nebo jsou už K.O..rád bych je ošetřil at ještě vydrží chvilku
tu trubku budu nechávat vařit novou akorat čekám až mi vypálí příruby


MG ZR 105 mk1
MG ZR 160 mk2
MG ZR 160 mk2
Re: My ZR 160
Počky vlastně to je to Ramzesovo ZRo…. No to teda maj mizerně vyrobené, že to tak ohnije… A když vidím tu tlustou zadní pružinu, tak je mi ouzko. Musí ti strašně uskakovat zadek a to nehledě jak máš nastavený tlumič. Mi neříkej, že na vlně nesleduješ jak ti to zadní nápravu nakopne. A to jsou myslím taky pružiny od Koni a stejně je udělali takové prasácké.
Re: My ZR 160
Schválně změř mi jaký má průřez. Porovnáme si péra 

Re: My ZR 160
Jo to je od Ramzese auto no
jinak si myslím že objednával akorát tlumiče bez pružin, ale přesně nevím.. jako že by přimo uskakovala zadní náprava se říct nedá, ale je to tvrdé to jo
poměřím a uvidíme
náhodou nebude někdo mít doma silentblok co je vespod na tlumiči ?? Zarezl šroub v pouzdru takže sem ho odpálil a guma nepřežila..
Co mě ted trápí je že se nové tlumiče na ZR nedají sehnat, jedině Gazy nebo jiné celostavitelné



Co mě ted trápí je že se nové tlumiče na ZR nedají sehnat, jedině Gazy nebo jiné celostavitelné

MG ZR 105 mk1
MG ZR 160 mk2
MG ZR 160 mk2
Re: My ZR 160
Právě on kupoval aj pružiny. Ale nejsem si jistý, jestli je tam nakonec nedal, protože si stěžoval na to, že to na nich bylo ještě vejš, jak na originálních. Dalo by se to tu dohledat....
Ten spodní silent asi navíc nemám. Taky jsem je měl vyžvejkané a měnil jsem je z méně jeté sady tlumičů z R200Vi... ale na to se Powerflexy sehnat dají, ne?
Jo, tlumiče.... no moje by asi taky chtělo tlumení poléčit. Ale asi by se musely zkusit na Rimmerech tlumiče, které tam uvádí jako Sport variantu. Nebo pak fakt už asi jen GAZ, nebo AVO.... ale když já prostě nevím. Bojím se životnosti, bojím se tvrdosti a prostě ideálně bych potřeboval je někde vyzkoušet, nebo aspoň od někoho normálního (ne anglána
) slyšet, jestli to je na naše silnice. Kdybych jezdil po nově asfaltovaných silnicích, tak bych snesl cokoli, ale já potřebuju jezdit po hrubém zvlněném asfaltu, pomalu až šotolině
Navíc teď s daní a clem to nebude levný špás....
Ten spodní silent asi navíc nemám. Taky jsem je měl vyžvejkané a měnil jsem je z méně jeté sady tlumičů z R200Vi... ale na to se Powerflexy sehnat dají, ne?
Jo, tlumiče.... no moje by asi taky chtělo tlumení poléčit. Ale asi by se musely zkusit na Rimmerech tlumiče, které tam uvádí jako Sport variantu. Nebo pak fakt už asi jen GAZ, nebo AVO.... ale když já prostě nevím. Bojím se životnosti, bojím se tvrdosti a prostě ideálně bych potřeboval je někde vyzkoušet, nebo aspoň od někoho normálního (ne anglána


Re: My ZR 160
No pohledám jestli silentblok seženu, powerflex asi ne nebo si v práci vyrobím z Pomu nebo jiného plastu co nebude uplně tvrdý i s pouzdrem
no kámoš měl na BMW celostavítko a říkal že to bylo nahovno
Měl nějakou levnou sadu, ale i tak to bude určitě moc.. spíš bych šel do AVO nebo seženu někde origo v dobrém stavu


MG ZR 105 mk1
MG ZR 160 mk2
MG ZR 160 mk2
Re: My ZR 160
Zaklad mam hotovy, trosku se to zdrželo než jsem vůbec všechno obrousil a očistil.. Zítra koupím vrchní barvu a jde se natírat dále
ještě mi schází rozdělat tlumiče, skontrolovat a ošetřit, taky čekám až přijdou přiruby z pálení 


MG ZR 105 mk1
MG ZR 160 mk2
MG ZR 160 mk2
Re: My ZR 160
Nebylo by lepší to opískovat, než se s tím drbat s broušením? Budeš nad nápravou léčit karoserii? Protože to už bys pak mohl přistoupit i k sundání nádrže a to by ses mohl taky leknout, jak vypadá ta
Protože teď opečováváš zrovna to, co to potřebuje nejmíň 
Ne, nechci odrazovat. Děláš to pěkně


Ne, nechci odrazovat. Děláš to pěkně

Re: My ZR 160
Tak samozřejmě opiskování by bylo snažší i lepší, ale co, už to mám
Jo budu i karosérii ošetřovat a nádrž by chtěla taky udělat bo je jak liška lišavá
To se spíš domluvím s bratrancem na zvedák ať se s tím líp dá dělat než teď na zemi.. Jak budu mít nápravu udělanou tak se pustím do výměny silentbloku na řazení a komplet ošetřit, pak zkontrolovat čepy a hurá na STK 



MG ZR 105 mk1
MG ZR 160 mk2
MG ZR 160 mk2
Re: My ZR 160
Ta nádrž je hrozná past. Ono to takto vypadá, že je trošku ohnilá, jenže jak je na tom ten gumovej nástřik, tak pod ním je to fest rozlezlé a je to na tolika místech, že to je opět tak na to ju celou opískovat. Uvidíš... já na ní okartáčoval pár nejhorších míst a když jsem ju měl dole po půl roce, tak už to byla zase hrůza, tak jsem se na to vykašlal a až to poteče, tak mám doma druhou 

Re: My ZR 160
No asi to vidím, že zkusím sehnat druhou nádrž a tu si nechám opískovat a pořádně ji ošetřím a pak je jenom přehodím ať s tím nezabiju tolik času na zvedáku.. Ikdyž i jenom tu nádrž dát dolů bude porod 

MG ZR 105 mk1
MG ZR 160 mk2
MG ZR 160 mk2
Re: My ZR 160
Jj, je to děsná zábava být zlitej od benzínu
Ale tak na zvedáku to asi půjde spáchat kultivovaněji 


-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: My ZR 160
No nevim nadrž ti asi nikdo neopiskuje
Re: My ZR 160
No delší dobu jsem se neozval o progresu
Takže auto je seskládané, STK budu dělat dneska.. Jinak mám nové zadní tlumiče KYB, jinačí jsem nesehnal tak musím otestovat jak budou fungovat, zadek se přizvedl což jsem rád bo byl předek výše jak zadek.. Komplet zrepasované třmeny vzadu i s novými kotouči a deskami TRW, vepředu kotouče Bosch s deskama Mintex ( uvidím co vydrží) přední kotouče byly zvlněné ale najezdily 50k a na deskách bylo ještě maso takže za mě good
Mám dané powerflexy na řazení a komplet řazení ošetřené i ten tunel stříklý na podvozku, ale než jsem sundal tu kouli z řadicí paky tak sem si zanadával
Nový výfuk od svodu dozadu, koncovku jsem koupil origo a středový díl bez catu s odstíněním lambda sondy
Všiml jsem si že je to zechcané kolem termostatu, ale voda ubývá minimálně takže koupím asi celý domek termostatu.. na ramenách (monroe) a tyčkach stabíku popraskané silentbloky ( na to že vydržely 3 roky při najezdu nakych 50k na sportovní podvozek slušné a čepy zatím drží na ramenech)
Další plány zřejmě na jaro budou:
-Powerflexy do ramen a tyček stabíku a budu mít komplet podvozek kromě držaku motoru
-pořešit ten termostat
-přečalounit stropnici to možná udělàm ještě teď
- udělat zadní lemy

Mám dané powerflexy na řazení a komplet řazení ošetřené i ten tunel stříklý na podvozku, ale než jsem sundal tu kouli z řadicí paky tak sem si zanadával

Nový výfuk od svodu dozadu, koncovku jsem koupil origo a středový díl bez catu s odstíněním lambda sondy
Všiml jsem si že je to zechcané kolem termostatu, ale voda ubývá minimálně takže koupím asi celý domek termostatu.. na ramenách (monroe) a tyčkach stabíku popraskané silentbloky ( na to že vydržely 3 roky při najezdu nakych 50k na sportovní podvozek slušné a čepy zatím drží na ramenech)
Další plány zřejmě na jaro budou:
-Powerflexy do ramen a tyček stabíku a budu mít komplet podvozek kromě držaku motoru
-pořešit ten termostat
-přečalounit stropnici to možná udělàm ještě teď
- udělat zadní lemy
MG ZR 105 mk1
MG ZR 160 mk2
MG ZR 160 mk2