Stránka 3 z 23

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: čtv led 20, 2011 20:24
od Miskjo
8)

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: čtv led 20, 2011 22:32
od borek007
Že do toho vstupuju... tvé obavy s podvozkem... dávám k autu origo ZR podvozek, to samé výfuk s katalizatorem i original svody... ( cokoliv ti nebude vyhovovat tak by jsi měl originál k tomu což je výhoda:D), mohu dát i brzdy, ložiska (na autě jsou nová SKF), rozvody, vodní pumpa, svicky, civka, nejaké čidla ( volnoběžný motůrek, potenciometr klapky, původní klapka ze ZR), náhradní vodní hadice atd atd....také origo plato do kufru, origo zadní lampy, origo brzdové hadice ( na autě jsou pancéřové opletené), mám doma převodovku PG1 se samosvorem... a zkrácené řazení (nebyl čas dát to na auto...) co odvezeš a pobereš to je tvoje... stará spojka (bylo špatné jen ložisko ale měnila se celá 3dílná sada VALEO), měněnej chladič jak vody ( 2.5roku zpátky) tak klima(měněn loni) tak vysoušeč klima, myslím že jsou taky ve sklepě (taky by šli opravit ale kdo by si to z nás dal na auto:D) těsnění pod hlavou je kovové vrstvené a je dělané teď na podzim.... a když by jsi chtěl prodat nějaké věci tak i vím kdo by měl zájem dal bych ti na něj kontakt... já nemám čas auto přestavovat na originál abych vydělal o pět korun víc:D

S pozdravem všem Borek

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: pát led 21, 2011 8:21
od Trunda
Panecku.... sikula :-) Takovou skladacku si domu neporidit, to bys Miskjo prohloupil ;-) Ne je videt, ze se Borek o to auto staral a ze bude v nejlepsim poradku... to v tom bazaru ti nikdo nezaruci....

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: pát led 21, 2011 11:27
od Keksin
borek007 píše:Že do toho vstupuju... tvé obavy s podvozkem... dávám k autu origo ZR podvozek, to samé výfuk s katalizatorem i original svody... ( cokoliv ti nebude vyhovovat tak by jsi měl originál k tomu což je výhoda:D), mohu dát i brzdy, ložiska (na autě jsou nová SKF), rozvody, vodní pumpa, svicky, civka, nejaké čidla ( volnoběžný motůrek, potenciometr klapky, původní klapka ze ZR), náhradní vodní hadice atd atd....také origo plato do kufru, origo zadní lampy, origo brzdové hadice ( na autě jsou pancéřové opletené), mám doma převodovku PG1 se samosvorem... a zkrácené řazení (nebyl čas dát to na auto...) co odvezeš a pobereš to je tvoje... stará spojka (bylo špatné jen ložisko ale měnila se celá 3dílná sada VALEO), měněnej chladič jak vody ( 2.5roku zpátky) tak klima(měněn loni) tak vysoušeč klima, myslím že jsou taky ve sklepě (taky by šli opravit ale kdo by si to z nás dal na auto:D) těsnění pod hlavou je kovové vrstvené a je dělané teď na podzim.... a když by jsi chtěl prodat nějaké věci tak i vím kdo by měl zájem dal bych ti na něj kontakt... já nemám čas auto přestavovat na originál abych vydělal o pět korun víc:D

S pozdravem všem Borek

Kdybych skupoval MG ZR, tak je asi rozhodnuto. Z těch věcí bych poskládal druhý auto. :-D

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: pát led 21, 2011 16:22
od Miskjo
8)

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: ned led 23, 2011 0:39
od Miskjo
8)

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: ned led 23, 2011 0:59
od AnderN
Nemá ... mají to i auta bez klimy. Když je to šoupátko posunuté vlevo na tu modrou šipku, pouští ti to do výdechů ventilace uprostřed palubní desky čerstvý vzduch zvenku bez ohledu na to, co máš nastaveno (topení, chlazení klimou apod.). Když je šoupátko vpravo na tom puntíku, jde z výdechů uprostřed palubní desky stejný vzduch, jako všude jinde podle tvého nastavení.

To druhé šoupátko asi víš, to je uzavírání vnitřní cirkulace vzduchu.

Už jsi koupil, nebo to je jen ilustrační foto :?:

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: ned led 23, 2011 15:17
od Miskjo
8)

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: ned led 23, 2011 17:19
od AnderN
Ano, přes filtr to jde ... šlo o to, že teplota pak není závislá na tom, co máš nastaveno, ale na tom, jak je venku :-) Hodí se to třeba v zimě, kdy si můžu na nohy a na okna pustit teplý vzduch, ale abych nechcípnul vedrem, přepnu si to na modrou šipku a na ksicht si pustím chladný vzduch zvenku.

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: ned led 23, 2011 19:24
od Austin
Miskjo píše:mám otázku... načo slúži ten posuvník v žltom krúžku? má to niečo z klímou?

oo: stupo: msm: ml:

kdybyste věděli něco, alespoň něco, o anglických autech kromě toho že se Vám líbí, tak byste nemohli dávat takový otázky.

Toto mají všechny anglická auta alespoň od koncernu Leyland Austin Rover od roku 1970 /asi/.

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: ned led 23, 2011 19:53
od max80
.

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: ned led 23, 2011 20:01
od Roman620ti
Každopádně to je hrozně dobrá věc, která mi pak u jinejch aut chybí a musim otevírat okýnko a větrat. Rád topím naplno na nohy a pak je v autě pařák, jenže na ciferník si pošlu pěkně studenej vzduch a je mi hej :lol: mir:

Jinak já Rovera také kupoval jen podle toho, že se mi to auto moc líbilo a na tohle sem přišel až časem :oops: :mrgreen:

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: ned led 23, 2011 20:02
od Austin
No jo ale já jsem si /blbě/ myslel že se zrovna takové auto kupuje kvůli technickým parametrům a provedením. Né, blbej jsem já. Mám moc zkreslenej pohled.

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: ned led 23, 2011 20:09
od KDB
Nebyl bych takovej přísnej :mrgreen: , myslím že většinu z nás tyhle auta nejdřív okouzlila celkem, protože jsou něčím jiná a teprve potom člověk odhaloval různé finesy, nebo naopak zapeklitosti.

Re: MG ZR 1.4, r.v. 2003, 76kW

Napsal: ned led 23, 2011 20:11
od KDB
Mimochodem, Rover i MG patří mezi málo aut, která za jízdy topí (foukají) vzduch náporově, takže není nutné pouštět ventilátor......to velmi oceňuju weed: