se_kyho ZoRka
Re: se_kyho ZoRka
Proti MIG/MAGu je to jistě pomalejší.
Taky dražší na provoz a v neposlední řadě o něco náročnější na um svářeče (něco jako práce s klasickým autogenem).
U MIG/MAGu zjednodušeně řečeno taháš pistoli a ono to jede samo.
To jo.
Ale u TIGu je velká výhoda, že když s tím umíš pracovat, tak jsou sváry pěknější a další výhodou je čistě lokální ohřev, takže nedochází k nadměrnému přehřívání materiálu.
Každé má něco do sebe, je to celkem věda.
Taky dražší na provoz a v neposlední řadě o něco náročnější na um svářeče (něco jako práce s klasickým autogenem).
U MIG/MAGu zjednodušeně řečeno taháš pistoli a ono to jede samo.
To jo.
Ale u TIGu je velká výhoda, že když s tím umíš pracovat, tak jsou sváry pěknější a další výhodou je čistě lokální ohřev, takže nedochází k nadměrnému přehřívání materiálu.
Každé má něco do sebe, je to celkem věda.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: se_kyho ZoRka
Tak jsme po technické a emisích. No, prošlo to, ale nelibě koukal na svařovaný výfuk (že prý by to nemělo být), ale hlavně se na mě podivně usmíval a dával mi kázání. Týkalo se to emisí. Údajně prý MG ZR nemá v ČR dostupné emisní tabulky a prý bych s tím mohl mít napříště velké problémy a nemusel bych projít. Údajně to teď sice nějak udělal, ale radí mi abych prý auto prodal nějakému ňoumovi a ušetřil si tyhle potíže. Heh, prodat ZoRu? Ani omylem. Tak mě přesvědčoval jak chápe, že je to krásné auto a můj miláček, ale prý to bude stát velké peníze atd. No každopádně, pro příště si tu technickou nechám udělat někde na doporučení klubu, protože hádat se s někým o tom, jestli to půjde nebo ne, to nemám zapotřebí 

Re: se_kyho ZoRka
Kecy v klecy... bacha na to, protože tyhle kecy mají kolikrát právě jen jako lákadlo na úplatek. Příště si raději zavolej dopředu na konkrétní emisní stanici, jestli zplnomocnění pro měření Rover/MG a neměl by s tím být problém.
S tím výfukem se mu ale nedivím. Ale to už bych se opakoval
Mimochodem... máš funkční katalyzátor? Tedy ve smyslu, že není vyrabovaný?
S tím výfukem se mu ale nedivím. Ale to už bych se opakoval

Re: se_kyho ZoRka
Správně, STK "technika" pošli do péčka a dej to udělat tam, kde své práci rozumí.
(ostatně stačí na patříčnou emisní stanici zavolat, sdělit jim značku, kód motoru a bez problému zjistíš, co a jak, ostatně je tu dost majitelů ZR, tak by mohli dát info, kdo z Tvého regionu umí měření emisí)
(ostatně stačí na patříčnou emisní stanici zavolat, sdělit jim značku, kód motoru a bez problému zjistíš, co a jak, ostatně je tu dost majitelů ZR, tak by mohli dát info, kdo z Tvého regionu umí měření emisí)
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: se_kyho ZoRka
S tím výfukem jsem to čekal, ale to mi řekl, že není tak velký problém. Já patrně z důvodu i úspory hmotnosti během příštího roku koupím originál, protože tenhle je sice super, kvalitní práce, ale přesto tam nesedí úplně jak by měl. Ale což, spotřeba se mi po opravě výfuku snížila z cca 8,5 na 7,7, což je moc pěkné 
Já to věděl, že mele nesmysle, ale nechtěl jsem se s ním už víc hádat. Proto jak říkám, pro příště prostě se zeptám tady, kde a jak a tak a bude vystaráno.
Jinak pro Trundu: ano, katalyzátor je plně funkční a na svém místě jak má být
To auto má krom výfuku vše originální, žádné změny jsem tam nedělal a dělat ani moc nechci. Dokonce i střední část výfuku je ještě od Unipart
Ale přijde vyměnit, začíná reznout na okrajích sváru tlumiče. Rozmýšlím se nad originálem a to tímto: http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-WCE000300SLP

Já to věděl, že mele nesmysle, ale nechtěl jsem se s ním už víc hádat. Proto jak říkám, pro příště prostě se zeptám tady, kde a jak a tak a bude vystaráno.
Jinak pro Trundu: ano, katalyzátor je plně funkční a na svém místě jak má být


Re: se_kyho ZoRka
Fajn 
Zrovna dneska jsem středový objednal tento http://www.ebay.co.uk/itm/RR339W-2057-K ... 3874.l7936 ... I Lenham ho kupuje a pasuje prý pěkně.
S tou spotřebou bych viděl dva faktory. Jednak ten starý výfuk mohl být přicpaný a pak tuten dělá beztak větší randál a ty se tak podvědomě krotíš

Zrovna dneska jsem středový objednal tento http://www.ebay.co.uk/itm/RR339W-2057-K ... 3874.l7936 ... I Lenham ho kupuje a pasuje prý pěkně.
S tou spotřebou bych viděl dva faktory. Jednak ten starý výfuk mohl být přicpaný a pak tuten dělá beztak větší randál a ty se tak podvědomě krotíš

Re: se_kyho ZoRka
Honzo, ty výfukové svody sis omotával sám?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: se_kyho ZoRka
To nevypadá vůbec zle, hlavně ta cena se mi líbíTrunda píše:Fajn
Zrovna dneska jsem středový objednal tento http://www.ebay.co.uk/itm/RR339W-2057-K ... 3874.l7936 ... I Lenham ho kupuje a pasuje prý pěkně.
S tou spotřebou bych viděl dva faktory. Jednak ten starý výfuk mohl být přicpaný a pak tuten dělá beztak větší randál a ty se tak podvědomě krotíš


No a k tomu randálu...budeš se moc divit, ale právě naopak. Tenhle dělá mnohem menší rámus než ten původní. Je fakt, že se víc krotím, ale ne kvůli výfuku, spíš kvůli homokinetickým kloubům. Ty jsou další v pořadí totiž neb mám pocit, že by to už do konce roku nemuseli dát. Stejně musím k Zakarovi na diagnostiku protože motor dělá čas od času psí kusy (např. jedu na 4 rs., vytočím nad 3 tisíce a najednou motor brmlá a netáhne, spíš brzdí a rozbliká se kontrola "vada motoru"). Zastavím, nechám ho na volnoběh, po chvíli se rozjedu a vše je ok (občas musím i vypnout motor). Navíc se v kolonách hodně přehřívá (ventilátory fungují oba, ale termistor asi ne). Takže chce to ještě dost zásahů, ale to se dá vše dohromady. Nicméně výfuk uvidíš a uslyšíš na Zavíráku, pokud budeš přítomen.
Já bych spíš připsal snížení spotřeby tomu, že ten starý byl jak ementál

Re: se_kyho ZoRka
S kamarádem jsme to dělali Péťo, ale byla to fuška. Nejlepší je prostě ty svody sundat, ale to zas musíš rozebrat celou masku a spousty jiných blbostíPítrs píše:Honzo, ty výfukové svody sis omotával sám?

Re: se_kyho ZoRka
Takže jsi měl možnost porovnat parametry "před" a "po". Nu jak?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: se_kyho ZoRka
No, nejde říct, že by to mělo valný účinek, ale faktem je, že po omotání je motor živější. Dneska už to nevnímám, zvykl jsem si, ale pamatuju si, že jsem cítil lehké zlepšení hlavně při akceleraci. V kombinaci s dobrým palivem (N98 nebo 100) je to znát dost.Pítrs píše:Takže jsi měl možnost porovnat parametry "před" a "po". Nu jak?
Re: se_kyho ZoRka
+ k tomu přičti nižší tepelnou zátěž na obsah motorového prostoru (což považuju za nejzajímavější benefit)
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: se_kyho ZoRka
Přesně takPítrs píše:+ k tomu přičti nižší tepelnou zátěž na obsah motorového prostoru (což považuju za nejzajímavější benefit)

Re: se_kyho ZoRka
Tak lumpové ukecaní,za prvé výfuk Honzo není originál?Má dokonce i čárový kod
A teď fakt Trundo,ten náš výfuk je mnohem tišý a má jadrnější zvuk.

A teď fakt Trundo,ten náš výfuk je mnohem tišý a má jadrnější zvuk.



Rover 75 CDTi r.v. 2005
Re: se_kyho ZoRka
Oukej.... .... ale XPower je XPawuaaaaaaaa 
