My ZR 160
Re: My ZR 160
Ty polyuretany v tyčkách bych se asi vykvákl a jen koupil nové tyčky. Polyuretan v tom místě nic moc nezlepší. Tam je důležitější spíš to uložení stabíku.
Jak máš vyřešený kloub na řazení?
Jak máš vyřešený kloub na řazení?
Re: My ZR 160
No jde mi o to že ty powerflexy v tyčkach jsou skoro na dozivoti, ale stoji docela dost tak uvidím, v kloubu mam nove silentbloky
MG ZR 105 mk1
MG ZR 160 mk2
MG ZR 160 mk2
Re: My ZR 160
Ještě pár fotek co sem našel
Jinak proběhl i test a tlumiče fungují dobře, brzdy jsou taky dobré akorát je to chce pořadně zajet.. Třmeny zrepasované vzadu drží a neprosakují.. výfuk se bude ještě převařovat, protože se svařoval mimo auto a bude potřebovat poupravit.. Potřeboval bych poradit kdo by byl schopný mi přetěsnit HCU.. chčije olej z toho spodního těsnění takźe musí jit dolů vrchní kryt co drží váčky a asi seštelovat VVC a taky se mrknout na hydroštely a popřipadě vyměnit kostky v domku VVC, ale spíše se uvidí co řekne někdo kdo má se skladaním vvc zkušenosti 


MG ZR 105 mk1
MG ZR 160 mk2
MG ZR 160 mk2
Re: My ZR 160
Hlasím se opět, začla mi tect voda od vodní pumpy
takže si můžu znovu povolit šroub na řemenici
uvažuju že udělám rovnou i rozvody (stare tam jsou 60tkm). Zvažuji i rovnou předělání termostatu co se dával do MGF, dělal to tady už někdo ?? :O všiml jsem si že je i domeček termostatu zechcany takže pokud necham origo tak ho aspon vyměním


MG ZR 105 mk1
MG ZR 160 mk2
MG ZR 160 mk2
Re: My ZR 160
Kdysi to na ZRu dělal Miras (ten už tedy bohužel neputuje po tomto světě). Ale já bych to s tím zas tak nehrotil. Nemyslím si, že to je zas tak zásadní věc. Ano, ten domeček občas může prasknout, nebo je tam špatný O kroužek, nebo třeba jen shrnutý, nebo nebo...
Hlavně jestli ti to netlakuje. Ale jinak s vodní pumpou samozřejmě udělej i řemen, když už ho budeš povolovat.
Hlavně jestli ti to netlakuje. Ale jinak s vodní pumpou samozřejmě udělej i řemen, když už ho budeš povolovat.
Re: My ZR 160
Zásadní asi až tak ne ale uvažoval jsem i o oil railu z land roveru a prostě takové věci pro zlepšení vlastnosti motoru, třeba když v létě zapnu klimu tak to jde hodně poznat i vibracema co jdou do kastle a to jsem měnil i spodnî držák motoru.. prostě tady ty věci protože jsem si všiml že už voda teče i z pod těsnění hlavy na straně převodovky takže mě to čeká časem.. A zase když bude hlava dole tak ji někde pošlu na přebrus, poslední dobou začal cvakat hydroštel takže musím hladinu oleje udržovat furt na max jinak cvaká… prostě uvidím kde skončím jak sundám hlavu časem, navíc mi sákne olej u pístku s hřebenem co řídí VVC.. Jinak olej motor nak zvlášť nežere, dolíval jsem vždy asi litr na 10tkm, ale jelikož prosakuje olej kolem HCU a trochu i z pod ventil víka navíc jezdím s MG sportovněji tak mi to nepřipadá taková hrůza
uvidí se až se vše přetěsní jak to bude s ubýváním oleje

MG ZR 105 mk1
MG ZR 160 mk2
MG ZR 160 mk2
Re: My ZR 160
Tak oprava, voda neteče z pumpy ale z těsnění pod hlavou na rohu u svodů
jaké těsnění byste doporučili ?? Je lepši to vícevrstvé ? Šrouby koupit nové, nebo přeměřit jestli nejsou vytahané a popřípadě dat zpět? Palici dám rovnou na tlakovou zkoušku a asi i přebrus a nevím jestli nenechat srovnat i blok…

MG ZR 105 mk1
MG ZR 160 mk2
MG ZR 160 mk2
Re: My ZR 160
Jedině upgradované elastomerní. Vícevrstvé kovové ne! ..... co tam teď máš?
Re: My ZR 160
Myslíš že tohle bude dobrá sada ?? Jde mi o to že je v té sadě těsnění na domky VVC¨
https://www.autodoc.cz/ajusa/381294
https://www.autodoc.cz/ajusa/381294
MG ZR 105 mk1
MG ZR 160 mk2
MG ZR 160 mk2
Re: My ZR 160
No, tenhle výrobce slavné renomé nemá, spíš kupujeme Victor Reinz. Ale na druhou stranu ano, je fajn, že tu je ta sada fakt kompletní....
Re: My ZR 160
Objednal jsem nakonec tesneni victor reinz a zvlast tesneni na HCU… Hlavu mám už dole když dneska bylo pěkně a za 3 hodky sem měl hotovo
zitra se pouštím do rozdělání hlavy a komplet vše očistím.. Hlavu si asi přelíznu v práci do čista.. hlavu sem povoloval podle návodu a postupně tak snad moc křivá není
uvidím jak budou vypadat hydroštely kdyžtak je jenom vyčistím..


MG ZR 105 mk1
MG ZR 160 mk2
MG ZR 160 mk2
Re: My ZR 160
Tak hlavu mám rozebranou, vyčištěnou a budu leštit kanály, v práci mám fortunku s různymi nástavcy takže si budu hrát.. Jinak sací kanály byly krásně čisté (většinou tankuju Vervu) a taky sem tam tomu dám napít
ale výfukové ventily byly zakarbované a taky vypadalo že už moc netěsnili.. Po prozkoumaní je to 160 koňová hlava a ne 145..
Takže přijdou rozleštit kanály, zabrousit ventily brusnou pastou a uvidím jestli se podívat i na ty kostky v VVC mechanismu.. co myslíte ?? Zase když už to mám rozebrané
Pokud už je pryč cementoční vrstva na čepu váčky tak by se dalo udělat novou kostku akorát s menším otvorem.. V práci mám i měřič tvrdosti materialu takže dle toho vy se dal vybrat vhodný materiál a popřipadě nechal kalit..
Zdá se mi že výfukové ventily jsou křivé.. Jako ta hřidelka oproti talíři.. Má tam být nějaký uhel nebo mají byt rovne ??

Takže přijdou rozleštit kanály, zabrousit ventily brusnou pastou a uvidím jestli se podívat i na ty kostky v VVC mechanismu.. co myslíte ?? Zase když už to mám rozebrané

Zdá se mi že výfukové ventily jsou křivé.. Jako ta hřidelka oproti talíři.. Má tam být nějaký uhel nebo mají byt rovne ??
MG ZR 105 mk1
MG ZR 160 mk2
MG ZR 160 mk2
Re: My ZR 160
Super.... na ty kostky se určitě koukni a pokud máš takto možnosti řešit příslušné vlastnosti materiálů a vůle, tak uděláš dobře. Velice by se hodilo umět vyrobit ty kostičky v různých tolerancích, aby tak měl mechanik sadu na to poskládat co nepřesnější sestavu.
Na těch kostkách je samozřejmě jedna věc vůle v otvoru, ale i vnější rozměr kostky, která musí chodit v drážce. Ale zároveň se musí myslet na to, že tam musí být povrch a vůle taková, aby se tam držel příslušný olejový film.
Koukni i na ty čepy na vačce. Ty to cementání mají sjeté, ale oni by teoreticky měli jít taky vyndat... jen se to asi bude muset hodně nahřát a vylisovat.
Já měl motor na kupéčku jak traktor. Sehnal jsem si druhou hlavu, která byla potkaná, ale dal jsem si pak práci a dohromady poskládat ty domečky z těch dvou hlav tak, aby tam byly pocitově co nejmenší vůle (bohužel vačky jsem neměnil, protože by zas neseděly do ložisek). No a už jen tak se hlučnost výrazně utlumila.
Na ventily koukni do RAVE.... tam jsou vypsané veškeré tolerance.
Na těch kostkách je samozřejmě jedna věc vůle v otvoru, ale i vnější rozměr kostky, která musí chodit v drážce. Ale zároveň se musí myslet na to, že tam musí být povrch a vůle taková, aby se tam držel příslušný olejový film.
Koukni i na ty čepy na vačce. Ty to cementání mají sjeté, ale oni by teoreticky měli jít taky vyndat... jen se to asi bude muset hodně nahřát a vylisovat.
Já měl motor na kupéčku jak traktor. Sehnal jsem si druhou hlavu, která byla potkaná, ale dal jsem si pak práci a dohromady poskládat ty domečky z těch dvou hlav tak, aby tam byly pocitově co nejmenší vůle (bohužel vačky jsem neměnil, protože by zas neseděly do ložisek). No a už jen tak se hlučnost výrazně utlumila.
Na ventily koukni do RAVE.... tam jsou vypsané veškeré tolerance.
Re: My ZR 160
No taková sada by se blbě dělala, to spíše na zakázku at se dá změřit ten čepík atd. No uvidím jak to bude vypadat a popřipadě nafotím nějaký postup jak sem postupoval a jaká vůle je v té kostce… Jinak kolega v práci mi přeměřil hlavu na 3D měřaku a rovinnost je v 0,02mm takže dvě stovku se už dle mě srovná jak se přitahnou šrouby… ovšem celková výška mě sklamala.. Je tam 118,41 mm takže hlavu už někdo brousil a to o dost… buď vícekrát fouklo těsnění nebo co si spíš myslím že někdo chtěl zvýšit kompresi proto to dal na spodní hranici… Na UK foru jsem četl že někdo dával 118,32mm a MLS těsnění a šlapalo to takže nakych 8 stovek můžu jít dolů nebo se na přebrus vykašlu
MG ZR 105 mk1
MG ZR 160 mk2
MG ZR 160 mk2