Madop ZR 160

Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Koupě ZR 160

Příspěvek od Trunda » sob bře 15, 2014 22:40

Nechaval jsi hlavu tlakovat? Co komprese po repasi?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Madop
Příspěvky: 78
Registrován: stř črc 03, 2013 21:16
Bydliště: Turnov

Re: Koupě ZR 160

Příspěvek od Madop » sob bře 15, 2014 22:50

Hlavu netlakoval, kompresi nechám změřit v týdnu. Nějaký hodnoty ohledně tý komprese?
Rover 220 coupé turbo, MG ZR 160

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě ZR 160

Příspěvek od J0hny » ned bře 16, 2014 9:12

Kdo to celý dělal? Na tom většinou záleží nejvíc...hlavu natlakovat určitě, co jsi použil za těsnění pod hlavu?
Ty budíky se ti fakt povedly :D :D :D
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Madop
Příspěvky: 78
Registrován: stř črc 03, 2013 21:16
Bydliště: Turnov

Re: Koupě ZR 160

Příspěvek od Madop » ned bře 16, 2014 9:31

Dělal mi to autoservis Pikal v Turnově. Hlavu mi rovnal pan Kořínek v Dobrovicích. Těsnění jsem měl od Lenhama.
Přemýšlím jestli ty budíky oloupat celý, ono to zas tak zle pod tím nevypadá a možná to bude lepší jak teď.
Rover 220 coupé turbo, MG ZR 160

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě ZR 160

Příspěvek od J0hny » ned bře 16, 2014 9:52

Dělali už to někdy na roveru? Nevím jestli to loupat :) sehnal bych nový budíky
Určitě bych jim to tam vrátil, že je to !&@#! :roll:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Madop
Příspěvky: 78
Registrován: stř črc 03, 2013 21:16
Bydliště: Turnov

Re: Koupě ZR 160

Příspěvek od Madop » ned bře 16, 2014 10:58

Myslím, že na roveru ještě ne. Ale neřekl bych, že neumí. Protože když tu hlavu sundal, tak jsem si ji celou vzal a odvezl na srovnání a zpátky jsem ji přivezl kompletně odstrojenou. Dokázal to celý poskládat i když to časování nesundával on.
Co můžou stát "nový" budíky, 500? 1000? stejně až budou jiný to zkusím oloupat jak by to vypadalo co s nimi taky jiného.
Rover 220 coupé turbo, MG ZR 160

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Koupě ZR 160

Příspěvek od Trunda » ned bře 16, 2014 11:42

Jako taky bych to v první řadě reklamoval... neříkám, že je nutný to tlakovat vždy, ale když se mění těsnění v důsledku průsaku, tak je celkem riziko, že ten průsak nemusel být jen těsněním. Navíc většinou motoráři mají možnost tlakové zkoušky, tak když už to mají v ruce, tak jaký problém to zkusit..... někdo to odflákl a měl by to buď opravit a nebo vrátit peníze.
Ty budíky bych taky možná zkusil oloupat... fakt to pod tím nevypadá nejhůř :-) I když ve dne ty čísla asi moc neuvidíš :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

lenham3
Příspěvky: 2369
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Koupě ZR 160

Příspěvek od lenham3 » ned bře 16, 2014 11:59

Rekl bych ze jsou tam utopene vlozky ,asi ti nepremerili presah :!: :!: ,reklamovat :!:

Madop
Příspěvky: 78
Registrován: stř črc 03, 2013 21:16
Bydliště: Turnov

Re: Koupě ZR 160

Příspěvek od Madop » ned bře 16, 2014 12:43

Takže změřit tlaky, sundat hlavu natlakovat, změřit vložky. Neví někdo co by tak vyšly ty vložky, kdyby byly špatný?
Čísla jsou vidět dobře, ono to bez tý folie dost svítí, jen to okolo se leskne. Focený je to ve dne.
Rover 220 coupé turbo, MG ZR 160

lenham3
Příspěvky: 2369
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Koupě ZR 160

Příspěvek od lenham3 » ned bře 16, 2014 13:10

Vlozky spatne nebudou je problem z blokem jsou zatlacene zaklepane ....

Madop
Příspěvky: 78
Registrován: stř črc 03, 2013 21:16
Bydliště: Turnov

Re: Koupě ZR 160

Příspěvek od Madop » ned bře 16, 2014 13:26

Takže v nejhorším případě jinej blok?
Rover 220 coupé turbo, MG ZR 160

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Koupě ZR 160

Příspěvek od Trunda » ned bře 16, 2014 13:27

Zkušený motorář si s tím umí poradit a vložku vypodložit. Měl jsem takto spadenou vložku na Labuti, motorář opravil a já pak vesele najezdil dalších 100 tis. km... takže ona to není zas taková hrůza. Ale chce to svěřit do rukou odborníka.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Madop
Příspěvky: 78
Registrován: stř črc 03, 2013 21:16
Bydliště: Turnov

Re: Koupě ZR 160

Příspěvek od Madop » ned bře 16, 2014 13:49

Tak to jsi mě trochu uklidnil. Já doufám, že to bude v montáži, ale takový štěstí mít asi nebudu.
Rover 220 coupé turbo, MG ZR 160

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě ZR 160

Příspěvek od J0hny » ned bře 16, 2014 14:52

Jasný, prostě jim to vrať, ať tím koukaj něco udělat 8)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Koupě ZR 160

Příspěvek od Trunda » ned bře 16, 2014 15:08

Jako dělat těsnění pod hlavou a nezměřit přesahy, to je v podstatě diletantství...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět