Jééé... to bych neřešil... teď už ne

Minulý rok jsem se s podivně nízkou teplotou na budíku taky jal něco dělat... vyměnil jsem čidlo teploty, vyměnil jsem dokonce budík a ve finále jsem si zlámal ruce a vyměnil i termostat a žádná změna... závěr je takový, že ten motor se prostě tak, jak je zapojený, zahřeje na tuto teplotu a tak si ji drží. Podstatné je to, že si tuto teplotu drží i v zimě i při zátěži. Pokud bys měl pochybnosti, tak zajeď na diagnostiku a nech si ukázat přesnou teplotu přes ECU...
Vyšší volnoběh se ale neřídí teplotou nasávaného vzduchu, ale teplotou motoru... resp. teplotou chladící kapaliny (je to ale to druhé čidlo, než to co posílá signál na budík).
... taky jsem onehdá šel s diakritikou do sebe a začal se snažit... a nelituji toho. Aspoň teď nemám problém při psaní formálních textů

Nicméně doba je taková, že těžko za to pranýřovat, protože když se člověk připojí přes mobilní zařízení (včetně mě), tak tam už je to s diakritikou fakt nesnesitelné....